Thumbnail
Το παπούτσι.

Ο Χ. της Β` τάξης με διέκοψε στο μάθημα. Εισέβαλε με φούρια στην αίθουσα σέρνοντας κατα κάποιον τρόπο το μικρό του πόδι.
Δεν με ξαφνιάζει. Έχει μια μεγάλη οικειότητα με τους μεγάλους του σχολείου, ιδιαίτερα τους δασκάλους των ειδικοτήτων. Αν και είναι από τα "αδύναμα" μέλη και  δέχεται συχνά την απόρριψη των συμμαθητών. .

Είχε ξηλωθεί σχεδόν όλη η σόλα στο αθλητικό του παπούτσι.

-Μπορείς να με βοηθήσεις Κυρία;;;

Μπορούσα. Άναψα το πιστόλι της σιλικόνης και τον έβαλα να περιμένει στην έδρα μου. Μουρμούραγε και συνεχώς με διέκοπτε από το μάθημα:
-"Αμάν... Πότε θα ζεσταθεί;"
 Ήθελε να πάει να συνεχίσει το μάθημα της Γυμναστικής.
Του το κόλλησα τελικά αν και οι πολλές παλαιές  στρώσεις από  τη βενζινόκολλα προμήνυαν το μέλλον του παπουτσιού.

Έφυγε τρέχοντας.

Στο σχόλασμα είχα 2 επισκέψεις.
Η μία ήταν πάλι από τον Χι, που ήρθε τρισευτυχισμένος για να μου ανακοινώσει τα  μαντάτα:
-"Η Μαμά είπε πως θα μου πάρει καινούρια ποδοσφαιρικά!!!!Κόκκινα!!!".

Η άλλη επίσκεψη ήταν απο τον Γυμναστή. Ήταν συγκινημένος.

-"Ξέρεις...αυτές τις μαγικές στιγμές στην δουλειά μας δεν μπορεί να τις εξαγοράσει και ο πιο μεγάλος μισθός.Δεν ήξερα πως να τον βοηθήσω με το παπούτσι του. Θα πρέπει να ένοιωθε ντροπιασμένος γιατι είχε προηγηθεί μια σύγκρουση με την ομάδα. Πρότεινα να του το  δέσω με μια χαρτοταινία. Αλλά αυτός είπε:-" Οχι. Θα ξέρει η Κυλία της Ζωγλαφικής!" και έτρεξε κουτσαίνοντας προς το εργαστήριο. Τον είδα λίγη ώρα πιο μετά να βγαίνει  και να εισβάλει στην ομάδα που έπαιζαν ήδη μπάλα..σαν...πως να το πω... Σαν Πρωταθλητής! Να έβλεπες τα μάτια του! Μόνο να τα έβλεπες!"

Και συγκινήθηκα κι εγώ. Για δύο λόγους. Γιατί τα παιδιά Ξέρουν. Ξέρουν ποιος είναι ο ρόλος της Δημιουργικότητας στην ζωή του ανθρώπου.Γι αυτό αγαπούν με ιδιαίτερο τρόπο το μάθημα των Εικαστικών και διαβλέπουν στο δάσκαλο των Εικαστικών τις αρχέγονες δυνάμεις που έχει ευνουχίσει το νοησιαρχικό εκπαιδευτικό σύστημα της Υπέροχης Δυτικής μας Κουλτούρας.

Και Συγκινήθηκα επιπλέον γιατί συνειδητοποίησα  τη δύναμη της προσαρμοστικότητας του Ανθρώπου που διαφαίνεται ακόμα και σε αυτές τις μικρές κινήσεις κοινωνικής "επιβίωσης".
Γι αυτό πιστεύω πως το Bullying είναι άλλη μια νευρωσική κατασκευή της ανώριμης και πλαστικής κοινωνίας που μας επιβάλλουν.

Η σύγκρουση, η αντιπαράθεση, ακόμα και η απόρριψη μας σπρώχνουν προς την ενηλικίωση.
Προς Άλλους και Άλλους τρόπους επιβίωσης.
Ευτυχώς.

Photography by Gregor Collienne

ΠΗΓΗ: http://childhood-art-project.blogspot.gr/

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

dypa
ήμερα είναι η ημέρα της πληρωμής για το δώρο Χριστουγέννων ΔΥΠΑ - Ποιοι πρέπει να δηλώσουν παρουσία
Για αναλυτικές οδηγίες και επιπλέον διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται τον επίσημο ιστότοπο της ΔΥΠΑ, όπου αναρτώνται συνεχώς...
ήμερα είναι η ημέρα της πληρωμής για το δώρο Χριστουγέννων ΔΥΠΑ - Ποιοι πρέπει να δηλώσουν παρουσία
seismos
Σεισμός στην Πάτρα σήμερα το πρωί
Σύμφωνα με τα πρώτα σεισμολογικά δεδομένα, ο σεισμός είχε μέγεθος 3,6 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ και σημειώθηκε σε απόσταση 79 χιλιομέτρων...
Σεισμός στην Πάτρα σήμερα το πρωί
τεχνητη
Τεχνητή Νοημοσύνη: Το τέλος της εργασίας ή η γέννηση επαγγελμάτων επιστημονικής φαντασίας;
Από τον «φύλακα-άγγελο» των servers μέχρι τον ψυχολόγο των ρομποταξί: Αυτές είναι οι νέες θέσεις εργασίας που πληρώνουν χρυσάφι
Τεχνητή Νοημοσύνη: Το τέλος της εργασίας ή η γέννηση επαγγελμάτων επιστημονικής φαντασίας;
τετράδιο
Πειθαρχικά και απεργία-αποχή: “Αιτία πολέμου” το νέο πλαίσιο – Οι εκπαιδευτικοί απαντούν με ερωταπαντήσεις
Επικαιροποιημένες ερωτήσεις-απαντήσεις για την απεργία-αποχή και τα πειθαρχικά – Παρέμβαση ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ για το νέο πειθαρχικό
Πειθαρχικά και απεργία-αποχή: “Αιτία πολέμου” το νέο πλαίσιο – Οι εκπαιδευτικοί απαντούν με ερωταπαντήσεις