Θανατηφόρο τροχαίο με όχημα του στρατού σημειώθηκε σήμερα κατά τις 8.30 το πρωί στο 50,3 χιλμ της Αθηνών-Λαμίας.
Θανατηφόρο τροχαίο με όχημα του στρατού σημειώθηκε σήμερα κατά τις 8.30 το πρωί στο 50,3 χιλμ της Αθηνών-Λαμίας. Το στρατιωτικό όχημα ενώ κινούνταν στη μεσαία λωρίδα, έστριψε ξαφνικά δεξιά και έπεσε στις προστατευτικές μπάρες. Νεκρός είναι ο οδηγός του οχήματος ενώ ένα ακόμη άτομο τραυματίστηκε.
Σύμφωνα με το Γενικό Επιτελείο Στρατού οι δύο επιβαίνοντες ήταν έφεδροι στρατιώτες και το τζιπ ανήκε στη Στρατονομία.