Thumbnail
Αίσιο τέλος στο περιστατικό

Στις "Ομπρέλες" του Γ. Ζογγολόπουλου, στο πλακόστρωτο της Νέας Παραλίας Θεσσαλονίκης, σκαρφάλωσε πριν λίγη ώρα ένας άνδρας, άγνωστων λοιπών στοιχείων και αρνούνταν να κατεβεί.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο άγνωστος δεν απείλησε ότι θα πέσει στο κενό, ούτε και διατύπωσε κάποιο αίτημα, ενώ ενδέχεται να αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα.

Στο σημείο έσπευσαν αμέσως αστυνομικοί που και πυροσβέστες που τον έπεισαν να κατέβει. Μάλιστα τοποθέτησαν φουσκωτό στρώμα προκειμένου να διευκολύνουν τον άνδρα να πέσει.

Τελικά, ο νεαρός αποφάσισε να κατέβει και ανέφερε πως προχώρησε στην πράξη αυτή επειδή είναι ακροβάτης.

Μεταφέρθηκε στο Α.Τ. Λευκού Πύργου.

Δείτε τα βίντεο χρήστη του Facebook:

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δασκαλα
Εκκαθαρισμένοι Πίνακες ΕΕΠ-ΕΒΠ μετά τους διορισμούς 2025: Χρήσιμο εργαλείο για αναπληρωτές
Οι πίνακες αυτοί, αν και ανεπίσημοι, αποτελούν πολύτιμο εργαλείο για όσους επιθυμούν να εντοπίσουν τη θέση τους και να οργανώσουν καλύτερα τις...
Εκκαθαρισμένοι Πίνακες ΕΕΠ-ΕΒΠ μετά τους διορισμούς 2025: Χρήσιμο εργαλείο για αναπληρωτές
Δημόσια εκπαίδευση
Υπόμνημα της ΠΕΚΑΓΕΠΕ Πειραιά στο Υπουργείο Παιδείας: Αγωνία για τον αποκλεισμό της Γερμανικής ως Β’ Ξένης Γλώσσας
Σε διάλυση η διδασκαλία της Γερμανικής Γλώσσας στα σχολεία – «Καμπανάκι» από την ΠΕΚΑΓΕΠΕ Πειραιά
Υπόμνημα της ΠΕΚΑΓΕΠΕ Πειραιά στο Υπουργείο Παιδείας: Αγωνία για τον αποκλεισμό της Γερμανικής ως Β’ Ξένης Γλώσσας