Thumbnail
Τι αναφέρουν

«Είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι με τη σημερινή απόφαση, η οποία αποδεικνύει ότι η Ελλάδα είναι μια χώρα η οποία σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις ευρωπαϊκές αξίες», αναφέρουν σε κοινή δήλωσή τους οι οκτώ Τούρκοι αξιωματικοί που δεν εκδίδονται στη γειτονική χώρα, για τη σημερινή απόφαση του δικαστικού συμβουλίου.

«Μη λησμονούμε ότι βρισκόμαστε στον τόπο που γέννησε την έννοια του ασύλου όπως σωστά είπε και ο εισαγγελέας σήμερα. Είμαστε βέβαιοι ότι στο τέλος θα επικρατήσει η Δικαιοσύνη. Εμείς και οι οικογένειες μας ευχαριστούμε όλους τους Έλληνες πολίτες για τη συμπάθεια και συμπαράσταση τους», προσθέτουν.

Νωρίτερα, το μεσημέρι της Πέμπτης, το Συμβούλιο Εφετών αποφάσισε τη μη έκδοση και των δύο τελευταίων Τούρκων αξιωματικών. Έτσι από τους 8 οι 5 δεν εκδίδονται, ενώ για τους άλλους δύο που αποφασίστηκε η επιστροφή τους στην Τουρκία εκρεμμεί έφεση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Το σχολείο που έγινε μουσείο: Η Βρυσιά τιμά την εκπαιδευτική μνήμη (Pic)
Σε ένα πρώην δημοτικό σχολείο στον κάμπο της Θεσσαλίας, η ιστορία της εκπαίδευσης ζωντανεύει, γεφυρώνοντας γενιές με έναν μοναδικό πολιτιστικό...
Το σχολείο που έγινε μουσείο: Η Βρυσιά τιμά την εκπαιδευτική μνήμη (Pic)
molivia
Τα εμπόδια των πανεπιστημιακών δασκάλων: Όταν ο ναρκισσισμός υπονομεύει την παιδαγωγική πράξη
Ένα από τα βασικά εμπόδια που μπορεί να χαρακτηρίζει ορισμένους πανεπιστημιακούς είναι ο διογκωμένος ναρκισσισμός. Η υπερβολική αυτοπεποίθηση...
Τα εμπόδια των πανεπιστημιακών δασκάλων: Όταν ο ναρκισσισμός υπονομεύει την παιδαγωγική πράξη