Thumbnail
Μια απίστευτη ιστορία είδε το φως της δημοσιότητας στο Βόλο

Μια απίστευτη ιστορία είδε το φως της δημοσιότητας στο Βόλο, όταν ένας 47χρονος άστεγος αποπειράθηκε να κλέψει αυτοκίνητο και στη συνέχεια παραδόθηκε ο ίδιος στην Αστυνομία, προκειμένου να φυλακισθεί και να σωθεί από το κρύο.

Το περιστατικό κατεγράφη από τους αστυνομικούς, όταν την νύχτα που πέρασε ο 47χρονος, με ένα κατσαβίδι έσπασε το τζάμι αυτοκινήτου στην Νέα Ιωνία, δεν έκλεψε τίποτα και στις 3.00 τα ξημερώματα πήγε αυτοβούλως στην Διεύθυνση Αστυνομίας Μαγνησίας και είπε στους αστυνομικούς να τον συλλάβουν.

Οι αστυνομικοί άκουσαν την υπόθεση και αφού διαπίστωσαν με αυτοψία ότι ο 47χρονος, από τη Θεσσαλονίκη, τους έλεγε την αλήθεια, έμειναν εμβρόντητοι όταν τους ζήτησε να οδηγηθεί στη φυλακή για να εξασφαλίσει στέγη και φαγητό, λόγω της κακοκαιρίας.

Ο 47χρονος είναι άστεγος και άνεργος, μετακινείται πολύ συχνά μεταξύ Θεσσαλονίκης και Βόλου, όπου διαμένει κατά διαστήματα, και έχει απασχολήσει και στο παρελθόν την Αστυνομία για μικροκλοπές.

Ο άστεγος οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Βόλου, αλλά αφέθηκε ελεύθερος επειδή όπως ορίζει η νομοθεσία παραδόθηκε αυτοβούλως, αλλά και επειδή ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου δεν υπέβαλε μήνυση για τη ζημιά και δεν έλειψε τίποτα μέσα από το όχημα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

psifiako sxoleio
Το σχολείο δεν χρειάζεται άλλο software. Χρειάζεται νόημα: Η εκπαίδευση κάνει update — ο δάσκαλος format;
Η συζήτηση για τα ψηφιακά εργαλεία δεν πρέπει να περιορίζεται στο "ναι ή όχι", αλλά στο "πώς και γιατί".
Το σχολείο δεν χρειάζεται άλλο software. Χρειάζεται νόημα: Η εκπαίδευση κάνει update — ο δάσκαλος format;