H γενική συνέλευση της ΔΕΗ με αντικείμενο την απόσχιση του ΑΔΜΗΕ από την ΔΕΗ, διεκόπει από μέλη της ΓΕΝΟΠ και της ΛΑΕ που βρέθηκαν στο ξενοδοχείο όπου ήταν προγραμματισμένο να γίνει η γενικής συνέλευση η οποία εν τέλει θα γίνει στις 3μμ στο Υπουργείο Οικονομικών.
Η πρόταση που καλούνται να εγκρίνουν οι μέτοχοι της ΔΕΗ προβλέπει ότι το 51% των μετοχών του ΑΔΜΗΕ θα ελέγχεται από το Δημόσιο, ενώ το υπόλοιπο 49% θα διατεθεί σε στρατηγικό επενδυτή και άλλους επενδυτές.
Σημειώνεται πως σήμερα από τις 10 μέχρι τις 13:00 υπάρχει παναττική στάση εργασίας της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ.