Δύο λεπτά υπολογίζεται ότι πέρασαν από τη στιγμή που έγινε η ανάφλεξη στο τζιπ του Παναγιώτη Μαυρίκου μέχρι τον τραγικό θάνατο του εκδότη.
Οι αστυνομικοί που ερευνούν την υπόθεση κάνουν λόγο για ένα μαρτυρικό τέλος. Ο οδηγός είδε το αυτοκίνητό του μάρκας Πόρσε Καγιέν να παίρνει φωτιά και έντρομος προσπάθησε να σωθεί. Αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. που ανέλυσε τα πλάνα από μακρινή κάμερα της Αττικής Οδού αναφέρει ότι έγινε ανάφλεξη στο τζιπ με αποτέλεσμα ο οδηγός να κόψει ταχύτητα απότομα στην αριστερή λωρίδα, να προσκρούσει στο στηθαίο που χωρίζει το δρόμο από τις γραμμές του προαστιακού σιδηρόδρομου και να αρχίσει τις προσπάθειες απεγκλωβισμού του. Τα δευτερόλεπτα που ακολούθησαν ήταν δραματικά.
Ο Παναγιώτης Μαυρίκος αρχικά προσπάθησε να ανοίξει την πόρτα του οδηγού για να σωθεί. Εκείνη, όμως, είχε μπλοκάρει στο προστατευτικό τοιχίο. Στη συνέχεια, προσπάθησε να σπάσει το παχύ τζάμι αλλά οι καπνοί που ήδη τον είχαν ζώσει δεν του άφηναν περιθώρια. Ο εκδότης φώναζε βοήθεια. Διερχόμενοι οδηγοί είχαν σταματήσει ένα λεπτό νωρίτερα για να τον βοηθήσουν. Αρχικά προσπάθησαν να ανοίξουν την πόρτα του συνοδηγού αλλά ήταν κλειδωμένη. Κατόπιν, έκαναν μία απόπειρα να σπάσουν το τζάμι του συνοδηγού αλλά μάταια. Η φωτιά είχε προλάβει να επεκταθεί σε ολόκληρο το μπροστινό μέρος της Πόρσε Καγιέν. Ο Μαυρίκος ήταν νεκρός.
Σύμφωνα με πληροφορίες, περίπου 20 λεπτά νωρίτερα είχε φύγει από ραντεβού που είχε στο Μαρούσι. Κατευθύνθηκε προς τη λεωφόρο Κηφισίας, πήρε την έξοδο της Αττικής Οδού για Ελευσίνα και στη συνέχεια θα έβγαινε στην Εθνική Οδό για να μεταβεί στα γραφεία της εφημερίδας «Ακρόπολη» στον Πειραιά. Το τραγικό περιστατικό συνέβη στις 2.48 στο ύψος της Αττικής Οδού ανάμεσα στο Νέο Ηράκλειο και τη Μεταμόρφωση. Από τη στιγμή της ακινητοποίησης του τζιπ στο στηθαίο μέχρι την επέκταση της φωτιάς σε όλη την καμπίνα υπολογίζεται ότι πέρασαν 35 δευτερόλεπτα.
Η Πυροσβεστική έσβησε τη φωτιά και απεγκλώβισε το πτώμα απανθρακωμένο. Την ίδια ώρα, οι αξιωματικοί της Τροχαίας βρήκαν από τα στοιχεία της πινακίδας κυκλοφορίας την ιδιοκτήτρια του αυτοκινήτου, σύζυγο του Παναγιώτη Μαυρίκου, και της τηλεφώνησαν για να την ενημερώσουν για το δυστύχημα. Η σορός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο ΚΑΤ στο Μαρούσι. Η αναγνώρισή της ήταν αδύνατη. Έτσι, αποφασίστηκε η λήψη DNA, προκειμένου και επίσημα να διαπιστωθεί ότι ανήκει στον γνωστό εκδότη. Πληροφορίες, πάντως, αναφέρουν ότι η γυναίκα και η μητέρα του αναγνώρισε κάποια προσωπικά του αντικείμενα.
Πηγές από την Πυροσβεστική εκτιμούν ότι η πολύ γρήγορη επέκταση της φωτιάς οφείλεται στη διαρροή καυσίμου που ακολούθησε την πρόσκρουση. Όλο το ερευνητικό ενδιαφέρον εστιάζεται στο κατά πόσο η ανάφλεξη που προκάλεσε το δυστύχημα οφείλεται σε δολιοφθορά ή μηχανική βλάβη.
Δολοφονία ή βλάβη
Το γεγονός ότι ο οδηγός της Πόρσε Καγιέν ήταν ο Παναγιώτης Μαυρίκος κινητοποίησε από την πρώτη στιγμή τους αξιωματικούς της Δίωξης Εκβιαστών της Ασφάλειας Αττικής που μερικούς μήνες νωρίτερα είχαν σχηματίσει τη σε βάρος του δικογραφία για εκβιασμούς στο χώρο των media.
Ο κατηγορούμενος εκδότης της καθημερινής εφημερίδας «Ακρόπολη» ήταν μία προσωπικότητα με πολλούς φίλους αλλά και πάρα πολλούς εχθρούς. Όπως σημειώνουν αρμόδιοι αξιωματικοί, ιδιαίτερα μετά την πρόσφατη κατηγορία σε βάρος του για συμμετοχή σε κύκλωμα εκβιαστών είχε έρθει με αρκετούς παράγοντες σε προστριβή. Οι αστυνομικοί που έχουν αναλάβει την έρευνα θα ζητήσουν την άρση του απορρήτου των επικοινωνιών του Μαυρίκου, προκειμένου να διαπιστώσουν αν είχε έρθει σε τηλεφωνική επαφή το τελευταίο διάστημα με κάποιον που θα μπορούσε να τον απειλήσει. Παράλληλα, θα εξετάζουν ένα προς ένα τα άτομα που είχαν έρθει σε ευθεία αντιπαράθεση με τον εκδότη για να ερευνήσουν το κατά πόσο κάποιος από αυτούς θα μπορούσε να εγκληματήσει σε βάρος του.
Η Δίωξη Εκβιαστών είχε σχηματίσει, μάλιστα, και δεύτερη συμπληρωματική δικογραφία σε βάρος του μετά από καταγγελίες στελέχους της ΔΕΗ για παρατυπίες του εκδότη σε βάρος της επιχείρησης. Το γεγονός αυτό είχε προκαλέσει την οργή του Μαυρίκου, ο οποίος έκανε λόγο για κατάχρηση εξουσίας από την ΕΛ.ΑΣ.
Για την πρώτη υπόθεση των εκβιαστών είχαν αποδοθεί κατηγορίες στον εκδότη και δύο δημοσιογράφους. Ο πρώτος αφέθηκε ελεύθερος δίνοντας εγγύηση 50.000 ευρώ, ενώ οι άλλοι δύο προφυλακίστηκαν. Ακολούθησαν νέες καταγγελίες του πρώην διευθυντή επικοινωνίας της ΔΕΗ κ. Κίμωνα Στεργιώτη με αποτέλεσμα να σταλεί νέα συμπληρωματική δικογραφία στις δικαστικές Αρχές.
Έμπειροι αξιωματικοί της Τροχαίας τονίζουν ότι δεν μπορεί να αποκλειστεί κανένα ενδεχόμενο: «Έχουμε δει αρκετά περιστατικά στα οποία έγινε απροσδόκητη ανάφλεξη αυτοκινήτων από βλάβη. Μπορεί για παράδειγμα να έγινε βραχυκύκλωμα. Δεν μπορούμε, όμως, να αποκλείσουμε τη δολιοφθορά. Θυμηθείτε ότι στις 29 Δεκεμβρίου 2014 άνθρωποι της νύχτας είχαν τοποθετήσει αυτοσχέδιο εκρηκτικό μηχανισμό σε αυτοκίνητο μάρκας Smart, που εξερράγη εν κινήσει στην Αττική Οδό. Ο οδηγός, αλβανικής καταγωγής, σκοτώθηκε ακαριαία».
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη