Thumbnail
Από πτώση γερανού

Στους 87 ανέρχονται, σύμφωνα με τον τελευταίο απολογισμό οι νεκροί από την πτώση γερανού στο Μεγάλο Τέμενος στη Μέκκα, στο δυτικό τμήμα της Σαουδικής Αραβίας, το βράδυ της Παρασκευής, λίγες εβδομάδες πριν από το ετήσιο ισλαμικό προσκύνημα.

Όπως αναφέρει το Reuters, επικαλούμενο τον επικεφαλής της υπηρεσίας πολιτικής άμυνας της Σαουδικής Αραβίας, οι τραυματίες φτάνουν τους 183.

Πληροφορίες για τις συνθήκες του δυστυχήματος είναι ελάχιστες, ωστόσο, ήδη σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αναρτηθεί φωτογραφίες, στις οποίες διακρίνονται σοροί να κείτονται σε λίμνες αίματος στο σημείο όπου έπεσε τμήμα του γερανού.

Το τηλεοπτικό δίκτυο Al Arabiya μετέδωσε νωρίτερα ότι ο γερανός κατέρρευσε λόγω των ισχυρών καταιγίδων που πλήττουν την περιοχή.
Την ανακοίνωση έκανε το υπουργείο Πολιτικής Προστασίας της Σαουδικής Αραβίας.

Το Μεγάλο Τέμενος ήταν κατάμεστο από κόσμο σήμερα, ανήμερα της εβδομαδιαίας προσευχής των μουσουλμάνων.

Το περιστατικό σημειώθηκε ενώ η Σαουδική Αραβία ετοιμάζεται να υποδεχθεί εκατοντάδες χιλιάδες προσκυνητές για το Χατζ, το ετήσιο προσκύνημα.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Κέρκυρα: Η ΕΛΜΕ για το διδακτικό και εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών
«Καμία υποχρεωτική παραμονή στο σχολείο πέραν του προβλεπόμενου ωραρίου» – Διευκρινίσεις της ΕΛΜΕ Κέκρυρας για διδακτικό και διοικητικό έργο
Κέρκυρα: Η ΕΛΜΕ για το διδακτικό και εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών