Thumbnail
Αναζητούν δημόσιο ίδρυμα για το παιδί ΑμεΑ

Σε αναζήτηση κατάλληλου δημόσιου νοσηλευτικού ιδρύματος, βρίσκεται η Κοινωνική Υπηρεσία του Νοσοκομείου Βόλου, προκειμένου να μεταφερθεί το 14χρονο αυτιστικό αγόρι από τον Αλμυρό, που την Πέμπτη ο 49χρονος πατέρας του κλείδωσε στο σπίτι τους και έφυγε, εγκαταλείποντάς το στον τύχη του.

Το παιδί βρίσκεται από την Πέμπτη, με εισαγγελική εντολή στο Νοσοκομείο Βόλου, όπου φιλοξενείται και αναμένεται να μείνει το Σαββατοκύριακο, ενώ γίνονται προσπάθειες για να βρεθεί το κατάλληλο δημόσιο νοσηλευτικό ίδρυμα, που θα μείνει ο 14χρονος.

Σύμφωνα με το magnesianews.gr, η Αστυνομία σχημάτισε δικογραφία σε βάρος του 49χρονου διαζευγμένου πατέρα του ανήλικου, που είναι δημοτικός υπάλληλος στον Αλμυρό, για εγκατάλειψη ανηλίκου και που χθες κλείδωσε το παιδί στο σπίτι του και εξαφανίστηκε, πιθανόν με προορισμό την Αθήνα!

Ο 14χρονος, όταν κατάλαβε τι έγινε, άρχισε να φωνάζει και οι γείτονες ειδοποίησαν την Αστυνομία, οπότε αστυνομικοί του Α.Τ. Αλμυρού, παρουσία Εισαγγελέα, μπήκαν στο σπίτι και πήραν το παιδί, που με εντολή εισαγγελέα μετέφεραν στο Νοσοκομείο Βόλου όπου και παραμένει.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia