Thumbnail
Του Χρήστου Κάτσικα

Εισάγονται σε σχολή που δεν τους ενδιαφέρει, δαπανούν 30.000-40.000 ευρώ για φοίτηση εκτός κατοικίας (εφόσον την ολοκληρώσουν), δεν κάνουν τις σπουδές τους επάγγελμα και επιλέγουν τη μετανάστευση!

Η ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής την Πέμπτη 15/8 και των περίπου 70.000 εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κρατά «κρυφά» ορισμένα δεδομένα, τα οποία μένουν συνήθως στο περιθώριο των δημόσιων συζητήσεων, αν και απασχολούν -από την επομένη κιόλας της εισόδου στα Πανεπιστήμια- δεκάδες χιλιάδες οικογένειες. Μιλάμε για το λεγόμενο «σύστημα επαγγελματικού αποπροσανατολισμού», το έλλειμμα στη φοιτητική μέριμνα που απογειώνει το ιδιωτικό κόστος του πτυχίου, την αυξανόμενη εγκατάλειψη των σπουδών και τη δυσαρμονία ανάμεσα στην παραγωγή πτυχιούχων και στην αγορά εργασίας (για την οποία, βεβαίως, αναντιστοιχία την κύρια και βασική ευθύνη χρεώνεται η πολιτική που έχει διαλύσει κάθε παραγωγικό ιστό της χώρας).
 
 
Διαβάστε όλη την έρευνα ΕΔΩ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Αυλή σχολείου
Έντονη αντίδραση γονέων για τη μετατροπή του 5ου Γυμνασίου σε Πειραματικό
Οι γονείς καλούν σε κινητοποιήσεις ενάντια στην απόφαση του υπουργείου Παιδείας που πλήττει τα δικαιώματα των μαθητών
Έντονη αντίδραση γονέων για τη μετατροπή του 5ου Γυμνασίου σε Πειραματικό
μη κρατικα πανεπιστημια
Κρατικός Προϋπολογισμός 2026: Η δημόσια παιδεία στη σκιά της αποεπένδυσης
Η Συσπείρωση Πανεπιστημιακών καταγγέλλει περικοπές σε προσλήψεις, επενδύσεις και έρευνα, ενώ η κυβέρνηση ευνοεί τα ιδιωτικά κολέγια
Κρατικός Προϋπολογισμός 2026: Η δημόσια παιδεία στη σκιά της αποεπένδυσης