4 διμοιρίες των ΜΑΤ έχουν επιστρατευτεί στην Θεσσαλονίκη για να "περιφρουρήσουν" έναν Φούρνο από τους διαδηλωτές που συγκεντρώνονται εκει! Ο γνωστός φούρνος του Λάμπρου έχει απολύσει εργαζόμενους, ενώ έχει αφήσει άλλους, απλήρωτους για καιρό. Όπως αναφέρει το παρακάτω ρεπορτάζ του Χρήστου Αβραμίδη για την ΕΡΤ Οι απλήρωτοι απολυμένοι και εργαζόμενοι και απολυμένοι, υποστηρίζουν ότι η πρόταση της εργοδοσίας είναι πολύ μικρή σε σχέση με τα χρωστούμενα και συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις.
4 Διμοιρίες ΜΑΤ για να φυλάνε έναν Φούρνο (Βίντεο)
Δείτε Βίντεο
0 Δείτε τα σχόλια
Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr
ΑΣΕΠ 6Κ/2026: Κλείδωσε η νέα προκήρυξη για 317 μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία
Υπουργείο Παιδείας: Μέσω gov.gr η ανάληψη υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς