Κινητοποιήσεις ενάντια στη μνημονιακή πολιτική από διοικητικούς υπαλλήλους, σχολικούς φύλακες, εργαζόμενους της ΕΡΤ και εκπαιδευτικούς στο κέντρο της Αθήνας.
Ο κύριος όγκος των διαδηλωτών πραγματοποίησε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στα Προπύλαια. Λίγο μετά τη 1 μ.μ. έκλεισε η οδός Πανεπιστημίου και άρχισε η πορεία. Λίγο πριν από τις 3 μ.μ. οι διαδηλωτές έφτασαν έξω από τη Βουλή, όπου παραμένουν συγκεντρωμένοι. Την ίδια ώρα αντιπροσωπείες των συνδικάτων μπήκαν στη Βουλή για να παραδώσουν ψηφίσματα.