Στην πρόσληψη 15 υπαλλήλων, στο πλαίσιο του προγράμματος «Άθλησης για Όλους», προχωρά ο δήμος Κηφισιάς.
Το νέο προσωπικό θα υπογράψει οκτάμηνες συμβάσεις απασχόλησης.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αιτήσεις και δικαιολογητικά στην διεύθυνση του φορέα, έως τις 9 Νοεμβρίου.