φτέρνισμα
Μεγάλος είναι ο κίνδυνος για εκείνους που ενώ νιώθουν την ανάγκη να φτερνιστούν, δεν το πράττουν

Όταν κανείς νιώθει την ανάγκη να φτερνιστεί, καλό είναι να το κάνει, καθώς η επιλογή να συγκρατείται μπορεί να είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη!

Σύμφωνα με τα BMJ Journals, ένας 34χρονος Βρετανός αποφάσισε να μην ενδώσει στην ανάγκη του να φτερνιστεί και κράτησε κλειστό το στόμα και τα ρουθούνια του.

Το ανατριχιαστικό αποτέλεσμα

Το φτέρνισμα δε βρήκε διέξοδο, με αποτέλεσμα ο αέρας που θα έβγαινε με πίεση από τον οργανισμό του να επιστρέψει στο λαιμό και να του δημιουργήσει έναν έντονο πόνο, ο οποίος τον εμπόδιζε να καταπίνει και να μιλάει.

Στις ακτινογραφίες που του έκαναν στο νοσοκομείο διαπιστώθηκε πως είχε γδάρει τον φάρυγγα του. Τον είχε γδάρει μάλιστα σε τέτοιο σημείο, όπου είχε αυξημένες πιθανότητες να μολυνθεί, για αυτό και άρχισαν να του δίνουν τροφή με σωληνάκι.

Έμεινε στο νοσοκομείο για μία ολόκληρη εβδομάδα και όταν βγήκε πήρε ρητή εντολή να μη δοκιμάσει ξανά κάτι αντίστοιχο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Σάμος: Κοινό μέτωπο εκπαιδευτικών και γονέων ενάντια χρόνια υποχρηματοδότηση και τις ελλείψεις στα σχολεία
Συσκέψεις για τα κενά εκπαιδευτικών και τα προβλήματα υποδομών στα σχολεία
Σάμος: Κοινό μέτωπο εκπαιδευτικών και γονέων ενάντια χρόνια υποχρηματοδότηση και τις ελλείψεις στα σχολεία
Παιδικός Σταθμός
ΑΠΘ: Ερευνητικό πρόγραμμα φέρνει τις φυσικές επιστήμες στο νηπιαγωγείο
Το παιχνίδι ως επιστημονικό εργαλείο: Ερευνητικό πρόγραμμα του ΑΠΘ φέρνει τις φυσικές επιστήμες στο νηπιαγωγείο
ΑΠΘ: Ερευνητικό πρόγραμμα φέρνει τις φυσικές επιστήμες στο νηπιαγωγείο
taksi
Διημερίδα για την εκπαίδευση στη Ζάκυνθο προκαλεί θύελλα αντιδράσεων των εκπαιδευτικών - «Οι μαθητές χωρίς καθηγητές και το Υπουργείο μιλά για καινοτομία»

Η

Διημερίδα για την εκπαίδευση στη Ζάκυνθο προκαλεί θύελλα αντιδράσεων των εκπαιδευτικών - «Οι μαθητές χωρίς καθηγητές και το Υπουργείο μιλά για καινοτομία»