Thumbnail
Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων» είναι ένα πρόγραμμα σχεδιασμένο με άριστο τρόπο στα πρότυπα αντίστοιχων Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων διεθνώς αναγνωρισμένων πανεπιστημιακών τμημάτων της αλλοδαπής.

Συνδυάζοντας με αρμονικό τρόπο γνώσεις από τα οικονομικά, τη διοίκηση, το μάρκετινγκ, τη στατιστική και τη μεθοδολογία για να σας προετοιμάσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο να αναλάβετε θέσεις ευθύνης στο χώρο της διοίκησης και του σχεδιασμού εκπαιδευτικών πολιτικών. Το πρόγραμμα είναι ανταγωνιστικό και εφάμιλλο των ευρωπαϊκών προγραμμάτων τόσο ως προς τα προσφερόμενα μαθήματα και το περιεχόμενό τους, όσο και ως προς την ερευνητική και ακαδημαϊκή καριέρα των διδασκόντων στο πρόγραμμα αυτό.

Κορυφαίο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα για Εκπαιδευτικούς

Το Π.Μ.Σ «Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων» είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας για απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, -εμβάθυνση στις οικονομικές, κοινωνικές και διοικητικές πτυχές της εκπαίδευσης, -διεξαγωγή έρευνας και σχεδιασμού εκπαιδευτικών πολιτικών, γρήγορη επαγγελματική εξέλιξη. Η φιλοσοφία του προγράμματος αποτυπώνεται στις βασικές του αρχές: α)πρόσβαση στη γνώση, β) κατάκτηση των στόχων γ) επικέντρωση στον άνθρωπο.

To Π.Μ.Σ. «Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων» υλοποιείται εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως αποσκοπώντας να κάνει πράξη τη φράση «ίσες ευκαιρίες για όλους» δίνοντας το δικαίωμα στο κάθε άτομο να σπουδάσει, συνδυάζοντας την εκπαίδευση με τις επαγγελματικές και οικογενειακές υποχρεώσεις, ανεξαρτήτως του γεωγραφικού χώρου διαμονής του.

Πραγματοποιείται εξ αποστάσεως και δίνει την μέγιστη μοριοδότηση

Η διάρκεια του προγράμματος είναι τρία (3) εξάμηνα και τα μαθήματα, δέκα στο σύνολο, κατανέμονται ανά πέντε στο χειμερινό και στο εαρινό εξάμηνο. Στη διάρκεια του τρίτου εξαμήνου οι φοιτητές έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν μεταξύ εκπόνησης διπλωματικής εργασίας ή επιτυχούς παρακολούθησης δύο μαθημάτων.

Στο πρώτο και στο δεύτερο εξάμηνο διδάσκονται 3 υποχρεωτικά μαθήματα και 2 μαθήματα επιλογής από ένα σύνολο επτά προσφερόμενων μαθημάτων. Οι απόφοιτοι του προγράμματος δύνανται να εγγραφούν μέλη του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας. Τα μαθήματα διδάσκονται κάθε Παρασκευή (16.30 – 22:00) και Σάββατο (8.30 – 16.30).

Για  πληροφορίες  οι  ενδιαφερόμενοι  μπορούν  επίσης  να  επισκέπτονται  την ιστοσελίδα  του προγράμματος (http://www.msc-econedu.gr) ή στη Γραμματεία του Π.Μ.Σ, (e-mail: [email protected], κιν.6972831319) ή  στον  Διευθυντή  του  Π.Μ.Σ,  Καθηγητή  κον  Μιχάλη  Χλέτσο  (e-mail: [email protected]).

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»