Υπουργείο Παιδείας
INTIME NEWS/ΒΟΛΙΤΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ
Τα κριτήρια καταλληλότητας των εκπαιδευτικών (ΦΕΚ)

Με την Κοινή Απόφαση υπ. αριθ. πρωτ. 109649/ΓΔ4, η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 5369/24-9-2024, ο Κυριάκος Πιερρακάκης δημοσιεύει την συγκρότηση και τις αρμοδιότητες Επιστημονικής Επιτροπής για την οργάνωση του προγράμματος και της ύλης των μαθημάτων του Ψηφιακού Φροντιστηρίου.

Δείτε εδώ το ΦΕΚ

Αρμοδιότητες της Επιτροπής

1. Η Επιτροπή του άρθρου 1 έχει τις κάτωθι αρμοδιότητες:

α) Την οργάνωση του προγράμματος και της ύλης των μαθημάτων της σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης (Ψηφιακό Φροντιστήριο), και

β) Την εν γένει επιστημονική εποπτεία λειτουργίας του Ψηφιακού Φροντιστηρίου.

Ειδικότερα η Επιστημονική Επιτροπή, ιδίως:

i) σχεδιάζει και αναπτύσσει προγράμματα μαθημάτων,

ii) οργανώνει το πρόγραμμα και την ύλη των μαθημάτων που διδάσκονται στο Ψηφιακό Φροντιστήριο,

iii) παρακολουθεί τα βίντεο της σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας και προβαίνει σε τυχόν επιστημονικές και διδακτικές διορθώσεις,

iv) εκτελεί τον καταμερισμό καθώς και την ανάθεση, τον σχεδιασμό και την προετοιμασία των προβλεπόμενων εργασιών της μικτής σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας σε εκπαιδευτικούς του Ψηφιακού Φροντιστηρίου,

γ) εισηγείται για την αντικατάσταση των εκπαιδευτικών, που διδάσκουν στο Ψηφιακό Φροντιστήριο, στην περίπτωση που κρίνεται από αυτήν ότι ως άνω εκπαιδευτικοί δεν εκπληρώνουν καταλλήλως και προσηκόντως τα εκπαιδευτικά καθήκοντά τους σύμφωνα με τα κριτήρια του άρθρου 3 της παρούσας, με ειδική αιτιολογία προς στον Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής,

δ) εισηγείται προς τον Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, για την πρόσληψη ισάριθμων προσωρινών εκπαιδευτικών από λίστα επιλαχόντων της τριμελούς επιτροπής της περ. γ) της παρ. 3 του άρθρου 26Α του ν. 4368/2016 (Α’ 21), σε περίπτωση αντικατάστασης μονίμων ή προσωρινών εκπαιδευτικών που διδάσκουν στο Ψηφιακό Φροντιστήριο, εφόσον κατά τη λειτουργία του Ψηφιακού Φροντιστηρίου κάποιος εξ αυτών ελλείπει, απουσιάζει ή κωλύεται για οποιοδήποτε λόγο, που αφορά στην άσκηση του εκπαιδευτικού του έργου.

Κριτήρια καταλληλότητας εκπαιδευτικών

1. Οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν στο Ψηφιακό Φροντιστήριο καλούνται να εκπληρώνουν το παιδαγωγικό και επιστημονικό έργο τους, σύμφωνα με τις αρχές και τους κανόνες που διέπουν την επιστήμη τους και συγκεκριμένα, οφείλουν να διδάσκουν: α) την εξεταστέα ύλη των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων, όπως αυτή διαμορφώνεται κάθε φορά για την εισαγωγή των μαθητών/τριών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, β) την προβλεπόμενη διδακτέα ύλη ανά τάξη για τα υπόλοιπα μαθήματα.

2. Σε περίπτωση που επανειλημμένα διαπιστωθεί ότι στο πρόσωπο των εκπαιδευτικών που διδάσκουν στο Ψηφιακό Φροντιστήριο δεν συντρέχουν οι προϋποθέσεις που προβλέπονται στην παρ. 1 της παρούσας ή ότι η συμπεριφορά τους αποκλίνει από τη συνήθη συμπεριφορά που πρέπει να επιδεικνύεται εντός τάξης, τότε εφαρμόζεται η περ. γ της παρ. 1 του άρθρου 2 της παρούσας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/10

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

nikospappas
Νίκος Παππάς: Δειλός και ψεύτης ο Μητσοτάκης – Νέο βίντεο με 8 bonus αλήθειες
«Κ. Μητσοτάκη, εχθές η Κυβέρνησή σας δεν βρήκε το θάρρος να διαψεύσει ούτε μία από τις πέντε αλήθειες που καταθέσαμε για τον προϋπολογισμό»
Νίκος Παππάς: Δειλός και ψεύτης ο Μητσοτάκης – Νέο βίντεο με 8 bonus αλήθειες
foto_education_pencils_2.jpg
Παράλληλη στήριξη: «Σημαντικά λιγότερες οι προσλήψεις σε σύγκριση με τις πραγματικές ανάγκες»
Εκπαιδευτικοί Κέρκυρας σε ΥΠΑΙΘΑ: Προχωρήστε άμεσα σε Γ΄ κύκλο προσλήψεων αναπληρωτών προκειμένου να καλυφθούν όλα τα κενά στην Παράλληλη Στήριξη!
Παράλληλη στήριξη: «Σημαντικά λιγότερες οι προσλήψεις σε σύγκριση με τις πραγματικές ανάγκες»
τραπέζι εργασίας, υπολογιστές
Συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ Α' Αθήνας: Συζητήθηκαν το ιδιωτικό έργο με αμοιβή και η συνάφεια μεταπτυχιακών
Ενημέρωση για όσα συζητήθηκαν στην τελευταία συνεδρίαση της ΠΥΣΠΕ Α' Αθήνας
Συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ Α' Αθήνας: Συζητήθηκαν το ιδιωτικό έργο με αμοιβή και η συνάφεια μεταπτυχιακών