Αποσπάσεις εκπαιδευτικών: Ανακοινοποίηση στο ορθό για τις αποσπάσεις εξωτερικού
Όλα τα ονόματα

Το Υπουργείο Παιδείας ανακοινοποίησε σήμερα στο ορθό τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες του εξωτερικού σχολικού έτους 2022-2023 και 2023 για το Νότιο Ημισφαίριο, που είχαν δημοσιοποιηθεί αρχικά στις 23 Ιουνίου

Πρόκειται για επικύρωση των τελικών αξιολογικών πινάκων κατάταξης των εκπαιδευτικών, που καταρτίσθηκαν με το αριθμ. 2/15-6-2022 Πρακτικό της Επιτροπής Επιλογής Εκπαιδευτικών για τις σχολικές μονάδες των χωρών περιοχών ευθύνης των Συντονιστικών Γραφείων Λονδίνου, Καΐρου, Γιοχάνεσμπουργκ, Κορυτσάς, Μελβούρνης, Βρυξελλών,
Μαριούπολης, Βουκουρεστίου, Νέας Υόρκης, Τορόντο, Ντύσελντορφ, Μονάχου- Στουτγάρδης και Νοβοροσίσκ σχολικού έτους 2022-2023 και 2023 για το Νότιο Ημισφαίριο.

Δείτε την ανακοινοποίηση με τα ονόματα

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 3/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολεία
Νέο λουκέτο στα σχολεία- Αναστέλλεται η λειτουργία 83 Νηπιαγωγείων και Δημοτικών στη Θεσσαλία
Αναστολή λειτουργίας 74 Δημοτικών και Νηπιαγωγείων στην ΠΔΕ Θεσσαλίας και στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου κατά το σχολικό έτος...
Νέο λουκέτο στα σχολεία- Αναστέλλεται η λειτουργία 83 Νηπιαγωγείων και Δημοτικών στη Θεσσαλία
Στέφανος Παραστατίδης
Παραστατίδης: Σοβαρά ερωτήματα για την εισαγωγή Τεχνητής Νοημοσύνης στα σχολεία
Σοβαρά ερωτήματα για το έργο «Ενίσχυση του Ψηφιακού Σχολείου» από τον Στέφανο Παραστατίδη
Παραστατίδης: Σοβαρά ερωτήματα για την εισαγωγή Τεχνητής Νοημοσύνης στα σχολεία