voutsinos
Επίσκεψη του Γ. Βούτσινου στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, στο πλαίσιο της εφαρμογής του μεταρρυθμιστικού νόμου 4763/2020 για την αναμόρφωση, αναβάθμιση και ενίσχυση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης

Στο πλαίσιο της εφαρμογής του μεταρρυθμιστικού νόμου 4763/2020 για την αναμόρφωση, αναβάθμιση και ενίσχυση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ο Γενικός Γραμματέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Διά Βίου Μάθησης και Νεολαίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Γεώργιος Βούτσινος, πραγματοποίησε επίσκεψη στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Ο Γενικός Γραμματέας επισκέφτηκε την Κομοτηνή όπου συναντήθηκε με τον Περιφερειάρχη ΑΜΘ κ. Χρήστο Μέτιο. Επίσης, συναντήθηκε και συνομίλησε με τον Δήμαρχο Κομοτηνής κ. Ιωάννη Γκαράνη, τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Νίκο Τσαλικίδη, τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης ΑΜΘ κ. Κωνσταντίνο Μπαντίκο, τη Διευθύντρια Β/θμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης, καθώς και Διευθυντές/τριες ΕΠΑ.Λ., Εργαστηριακών Κέντρων και του Δημόσιου Ι.Ε.Κ.

Κατά την επίσκεψή του στην Ξάνθη πραγματοποίησε συνάντηση με τον Διευθυντή Β/θμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης και στελέχη δομών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης της περιοχής. Ακολούθησε συνάντηση με τον Δήμαρχο Ξάνθης κ. Εμμανουήλ Τσέπελη και τον Δήμαρχο Μύκης κ. Ριτβάν Ντελή Χουσείν.

Επίσης, επισκέφτηκε το Σουφλί όπου συνομίλησε με τον Δήμαρχο Σουφλίου κ. Παναγιώτη Καλακίκο και εκπροσώπους τοπικών επιχειρήσεων της πόλης. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης εξετάστηκαν οι δυνατότητες ανάπτυξης της σηροτροφίας και της μεταποίησης του μεταξιού, μέσω ειδικοτήτων που μπορούν να λειτουργήσουν για τον λόγο αυτό.

Ακολούθως, επισκέφθηκε το Δημαρχείο Ορεστιάδας όπου συναντήθηκε με τον Δήμαρχο κ. Βασίλειο Μαυρίδη και στελέχη δομών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης της Ορεστιάδας και του Διδυμότειχου.

Τέλος, πραγματοποιήθηκε συνάντηση στην Αλεξανδρούπολη παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη κ. Δημήτρη Πέτροβιτς, στελεχών της τοπικής αυτοδιοίκησης, της Διευθύντριας Β/θμιας Εκπαίδευσης Έβρου, καθώς και Διευθυντών/ντριών ΕΠΑ.Λ., Εσπερινών ΕΠΑ.Λ., Εργαστηριακών Κέντρων και του Δημόσιου Ι.Ε.Κ.

Ο Γενικός Γραμματέας κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει τις μεταρρυθμίσεις που περιλαμβάνονται στον  ν. 4763/2020 και να ενημερωθεί για τα προβλήματα των εκπαιδευτικών μονάδων και τις τοπικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μονάδων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ) της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

20ο Νηπιαγωγείο Τρικάλων
Τρίκαλα: Το πρώτο παθητικό σχολείο της Ελλάδας είναι γεγονός
Το νέο σχολείο αποτελεί παράδειγμα καινοτομίας και βιωσιμότητας, ανοίγοντας το δρόμο για την κατασκευή ενεργειακά αποδοτικών δημόσιων σχολείων σε όλη...
Τρίκαλα: Το πρώτο παθητικό σχολείο της Ελλάδας είναι γεγονός
αστυνομία
Το πρωί δέρνεις τους γιατρούς και το βράδυ φέρνεις τον πατέρα σου στο νοσοκομείο: Σενάριο επιστημονικής φαντασίας...
Εσύ χαζεύεις στο κινητό σου για να περάσει η ώρα μέχρι να ξαναγίνει η ιατρική επίσκεψη... και ξάφνου βλέπεις τη φάτσα σου "εν ώρα εργασίας", το...
Το πρωί δέρνεις τους γιατρούς και το βράδυ φέρνεις τον πατέρα σου στο νοσοκομείο: Σενάριο επιστημονικής φαντασίας...
τεχνητή νοημοσύνη
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
Περισσότεροι από τους μισούς μαθητές δεν μπορούν να διακρίνουν αν το περιεχόμενο που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη είναι αληθινό, σύμφωνα με νέα...
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
Βιβλίο
«Καθεύδω υπό μανδραγόραν» – Τι σημαίνει και από πού προέρχεται η φράση;
Μια αρχαία και ποιητική έκφραση με ιδιαίτερο νόημα – Η σύνδεσή της με το φυτό του μανδραγόρα και την κατάσταση βαθύ ύπνου ή λήθαργου.
«Καθεύδω υπό μανδραγόραν» – Τι σημαίνει και από πού προέρχεται η φράση;