ERASMUS+: Διαδικτυακή Συνάντηση με το ΙΚΥ για τη νέα περίοδο 2021-2027
H Γενική Γραμματέας του υπουργείου συγκάλεσε διαδικτυακή συνάντηση με το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ )προκειμένου να τεθούν οι προτεραιότητες για τη νέα προγραμματική περίοδο

Επ’ ευκαιρία της ανακοίνωσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την έγκριση του νέου προγράμματος ERASMUS+ 2021-2027, η Γενική Γραμματέας κ. Α. Γκίκα ως νόμιμη εκπρόσωπος της Ελληνικής Εθνικής Αρχής ΥΠΑΙΘ για το εν λόγω πρόγραμμα στην Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, συγκάλεσε διαδικτυακή συνάντηση με το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ), Εθνική Μονάδα Συντονισμού, προκειμένου να τεθούν οι προτεραιότητες για τη νέα προγραμματική περίοδο.

Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν από πλευράς του Υπουργείου Παιδείας ο Γενικός Διευθυντής Διεθνών, Ευρωπαϊκών Θεμάτων, Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, κ. Π. Πασσάς, η Προϊσταμένη του Τμήματος Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, κ. Α. Λεμονή, και η Συνεργάτης της Γενικής Γραμματέως επί θεμάτων Διεθνών, Ευρωπαϊκών, κ. Ε. Μονσελά. Από πλευράς του ΙΚΥ συμμετείχαν ο Πρόεδρος κ. Μ. Κουτσιλιέρης, ο Αντιπρόεδρος κ. Π. Γκλαβίνης, ο Διευθυντής κ. Φ. Αθανασόπουλος και η Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Ειδικών Προγραμμάτων Διεθνών Υποτροφιών, κ. Ε. Ντρούτσα.

Η  Γενική Γραμματέας τόνισε τη σπουδαιότητα του ERASMUS+ υπογραμμίζοντας τα λόγια του Αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Μ. Σχοινά ότι πρόκειται για το πιο εμβληματικό πρόγραμμα της Ε.Ε. το οποίο διαμέσου της πολυμορφίας, της αλληλεγγύης και της κινητικότητας, υποστηρίζει την Ευρώπη ως χώρο Ειρήνης, Ελευθερίας και Ευκαιριών. Αναφέρθηκε, επίσης, στα ποικίλα οφέλη του για μαθητές και εκπαιδευτικούς βάσει και της προσωπικής της εμπειρίας ως Δ/ντριας σχολείου.

Ο πρόεδρος του ΙΚΥ μίλησε για την καλή συνεργασία του ΥΠΑΙΘ με το ΙΚΥ, που συμβάλλει διαχρονικά τόσο στην επιτυχή εφαρμογή του προγράμματος, όσο και στη διαχειριστική επίδοσή και σημείωσε ότι η νέα προγραμματική περίοδος θα είναι πολύ σημαντική. Προσέθεσε, δε, ότι από την έναρξη του το 1987 μέχρι και σήμερα το ERASMUS+ έχει αναπτυχθεί εντυπωσιακά και καλύπτει πλέον όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης από το Νηπιαγωγείο, ενώ παράλληλα έχει συμβάλει στην προσωπική, κοινωνική και επαγγελματική ανάπτυξη μεγάλου αριθμού εκπαιδευτικών.

Τέλος, έγινε ανταλλαγή απόψεων για τη διάχυση καλών πρακτικών κατά τη διάρκεια της νέας προγραμματικής περιόδου, όπως η αμεσότερη ενημέρωση επί των απαραίτητων τεχνικών γνώσεων για την κατάθεση προτάσεων συμμετοχής στο ERASMUS+ από σχολεία, αλλά και στην ουσιαστική υποστήριξη του θεσμού των προωθητών ευρωπαϊκών προγραμμάτων ανά την Ελλάδα μέσω των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης. 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Τα Θέματα στα Αρχαία για τις Πανελλήνιες

Αυτά είναι τα Θέματα στα Μαθηματικά για τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές - έκθεση: Ντρέπονται (;) να πουν ονόματα «ΒΗΜΑ» και «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ»

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

ΜΟΝΟ ΜΕ  25 ευρώ το μήνα τα μοριοδοτούμενα σεμινάρια ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ, ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ κ.α. - ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 16 ΙΟΥΝΙΟΥ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για ΑΣΕΠ, ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ σε όλα τα σχολεία - Αυτό είναι το νέο σεμινάριο που μοριοδοτεί

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ του GoLearn με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listenin (ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΘΕΣΗ) - ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΑΣΕΠ

σχετικά άρθρα

Φρίκη στη Λάρισα: Ιερέας ζητούσε από 14χρονη να εγκαταλείψει την οικογένειά της
Πρόκειται για 52χρονο ιερέα ο οποίος ζει μόνιμα στην Κύπρο και συνομιλούσε διαδικτυακά με μία ανήλικη κοπέλα από την Λάρισα, μικρότερη των 15 ετών
Φρίκη στη Λάρισα: Ιερέας ζητούσε από 14χρονη να εγκαταλείψει την οικογένειά της
matina-pagoni
AstraZeneca: Για ποιο λόγο πρέπει να κάνουμε τη δεύτερη δόση
Όρια στην Ελλάδα μπήκαν βάσει των επιδημιολογικών δεδομένων και του ιικού φορτίου σε συνάρτηση με τους διασωληνωμένους και τις εισαγωγές στα...
AstraZeneca: Για ποιο λόγο πρέπει να κάνουμε τη δεύτερη δόση