γκικα αναστασια σχολεία πότε θα ανοίξουν
Στη Διαδικτυακή Ενημέρωση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου για την πιλοτική δράση «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» συμμετείχε η Σίσσυ Γκίκα

Η Γενική Γραμματέας Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, Σ. Γκίκα, συμμετείχε σήμερα και απηύθυνε χαιρετισμό στη Διαδικτυακή Ενημέρωση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου για την πιλοτική δράση «Εργαστήρια Δεξιοτήτων».

Στον χαιρετισμό της η Γενική Γραμματέας χαρακτήρισε τα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» ένα μεγαλεπήβολο εγχείρημα με ένα ιδιαίτερα καινοτόμο πρόγραμμα, που άπτονται βασικών θεμάτων της σύγχρονης ζωής, τα οποία έχουν οργανωθεί σε 4 κύκλους: το ευ ζην, το περιβάλλον, την κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη, τη δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία. Το Πρόγραμμα στοχεύει στην καλλιέργεια ποικίλων ήπιων & ψηφιακών δεξιοτήτων, πολύτιμων εφοδίων ώστε τα παιδιά μας να προσαρμόζονται σε ένα ολοένα μεταβαλλόμενο φυσικό, κοινωνικό & πολυπολιτισμικό περιβάλλον. Τα βασικά χαρακτηριστικά της δράσης αφορούν σε σύγχρονες παιδαγωγικές και διδακτικές προσεγγίσεις, βιωματική και διερευνητική μάθηση, μαθητοκεντρική εκπαιδευτική διαδικασία και κριτικός αναστοχασμός που ανταποκρίνονται στα διαφορετικά μαθησιακά «στυλ» των παιδιών.

Στη συνέχεια, η Γενική Γραμματέας εξέφρασε την ικανοποίησή της για τα σχέδια δράσης που εκπονήθηκαν στο πλαίσιο των «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων» και παρουσιάστηκαν σήμερα. Όπως δήλωσε η ίδια η κ. Γκίκα: «Τα σχέδια δράσης αποτυπώνουν το όραμα των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στην πιλοτική εφαρμογή, βασίζονται στις συνεργασίες, την αλληλεπίδραση και αλληλοϋποστήριξη μεταξύ των εκπαιδευτικών στο σχολείο, το οποίο μετατρέπεται, σε κοινότητα μάθησης και επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών και μπορούν να αποτελέσουν αφόρμηση για ανταλλαγή απόψεων και διάχυση καλών πρακτικών μεταξύ των σχολικών μονάδων. Τα εξαιρετικά και στοχευόμενα σχέδια δράσης οφείλονται στην πολυπραγμοσύνη των εκπαιδευτικών και στην ουσιαστική καθοδήγηση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποιοι οδηγούν τα «ΑΟ» αυτοκίνητα στην Ελλάδα - Τι σημαίνουν οι μυστηριώδεις πινακίδες

Voucher 2250 ευρώ σε ανέργους με ΚΑΥΑΣ DYPAHS - ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΕΚ ΕΔΩ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 1/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideftikos-aithousa.jpg
Τμήματα Ένταξης 2025-2026: Νέο πλαίσιο στελέχωσης – Συγκριτική ανάλυση παλιού και νέου νόμου και επιπτώσεις στην εκπαίδευση
Τμήματα Ένταξης 2025-2026: Νέο μοντέλο στελέχωσης – Αναλυτική σύγκριση με το προηγούμενο νομοθετικό πλαίσιο και οι συνέπειες για το εκπαιδευτικό...
Τμήματα Ένταξης 2025-2026: Νέο πλαίσιο στελέχωσης – Συγκριτική ανάλυση παλιού και νέου νόμου και επιπτώσεις στην εκπαίδευση
Ο Στέφανος Κασσελάκης με τον Παύλο Πολάκη συζητούν
Μωραΐτης κατά Κασσελάκη: «Κατηγορεί την αντιπολίτευση ενώ κάνει σαφάρι στη Ζάμπια»
Ο πρώην υποστηρικτής του Κασσελάκη και συνδιαμορφωτής της ιδρυτικής διακήρυξης του Κινήματος Δημοκρατίας εξαπολύει σφοδρή επίθεση: «Μας εξαπάτησε –...
Μωραΐτης κατά Κασσελάκη: «Κατηγορεί την αντιπολίτευση ενώ κάνει σαφάρι στη Ζάμπια»
δουκας
Σφοδρή αντιπαράθεση Δούκα – Ισραηλινού πρέσβη για τα φιλοπαλαιστινιακά γκράφιτι στην Αθήνα
Νόαμ Κατς για τα γκράφιτι υπέρ της Παλαιστίνης: «Η Αθήνα στο επίκεντρο του αντισημιτισμού» - Ο Χάρης Δούκας απαντά: «Δεν δεχόμαστε μαθήματα...
Σφοδρή αντιπαράθεση Δούκα – Ισραηλινού πρέσβη για τα φιλοπαλαιστινιακά γκράφιτι στην Αθήνα
Μίρα Μουράτι
«Ένα δισ. δολάρια; Όχι, ευχαριστώ»: Η Αλβανίδα «ιέρεια» της Τεχνητής Νοημοσύνης που είπε «όχι» στον Ζούκερμπεργκ
Έξι χρόνια στην OpenAI, πρωταγωνίστρια πίσω από το ChatGPT, και τώρα ιδρύτρια μιας startup που συγκλονίζει τη Silicon Valley – Η Μίρα Μουράτι...
«Ένα δισ. δολάρια; Όχι, ευχαριστώ»: Η Αλβανίδα «ιέρεια» της Τεχνητής Νοημοσύνης που είπε «όχι» στον Ζούκερμπεργκ