Το ΦΕΚ για τον τρόπο επαναλειτουργίας των σχολείων (χωρισμός τμημάτων, κατανομή μαθητών, Παράλληλη στήριξη κ.α.)
Το ΦΕΚ για τον χωρισμό τμημάτων, την κατανομή μαθητών, την Παράλληλη Στήριξη, τον τρόπο Διδασκαλίας, την Ασφαλή λειτουργία και άλλα

Δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ η  51888/ΓΔ4 Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) με τον τρόπο επαναλειτουργίας σχολικών μονάδων μετά τη λήξη της προσωρινής απαγόρευσης λειτουργίας τους.

Ο τρόπος επαναλειτουργίας των σχολικών μονάδων, μετά από τη λήξη της προσωρινής απαγόρευσης λειτουργίας τους λόγω του κορωνοϊού COVID-19 και μέχρι τη λήξη των μαθημάτων τους κατά το τρέχον σχολικό έτος, σύμφωνα με τις από 2.5.2020 και 4.5.2020 γνώμες της Εθνικής Επιτροπής Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοιού COVID-19 ορίζεται ως εξής:

Α. Σε κάθε αίθουσα διδασκαλίας πρέπει να τηρείται απόσταση ενός και μισού (1,5) μέτρου μεταξύ των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Σε περίπτωση που η τήρηση των παραπάνω αποστάσεων δεν είναι δυνατή, λόγω τυχόν περιορισμών που θέτει το μέγεθος της αίθουσας, το τμήμα χωρίζεται σε δύο ισοδύναμα υποτμήματα κατά τα κατωτέρω.

Β. Ο ανώτατος αριθμός μαθητών ανά αίθουσα διδασκαλίας ορίζεται σε δεκαπέντε (15). Εφόσον υπάρχουν λιγότεροι από δεκαπέντε (15) μαθητές σε ένα τμήμα ή σχολική τάξη, το τμήμα/τάξη αυτό/αυτή λειτουργεί κανονικά όλες τις ημέρες, εκτός και αν οι διαστάσεις της αίθουσας δεν επιτρέπουν την τήρηση των ενδεδειγμένων αποστάσεων μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών, οπότε και χωρίζεται σε δύο υποτμήματα τα οποία λειτουργούν σύμφωνα με τα κατωτέρω.

Κάθε τμήμα ή σχολική τάξη σχολικών μονάδων, με περισσότερους από δεκαπέντε (15) μαθητές, χωρίζεται σε δύο ισοδύναμα υποτμήματα (α΄ υποτμήμα και β΄ υποτμήμα) κατά αλφαβητική σειρά, με μέριμνα του Διευθυντή της σχολικής μονάδας. 

Σε περίπτωση που σε σχολικές μονάδες είναι δυνατή η καθημερινή διδασκαλία για κάποια υποτμήματα, με χρήση τυχόν επιπλέον διαθέσιμων και κατάλληλων αιθουσών διδασκαλίας και μετά την προσήκουσα αναπροσαρμογή των ωρολογίων προγραμμάτων ανά υποτμήμα, ώστε να επιτυγχάνεται η βέλτιστη κατανομή του ήδη διατεθειμένου εκπαιδευτικού προσωπικού ανά υποτμήμα και διδακτική ώρα, δύναται να πραγματοποιείται καθημερινά η διδασκαλία των μαθημάτων.

Σε κάθε άλλη περίπτωση, κατά την πρώτη εβδομάδα έναρξης λειτουργίας, οι μαθητές του α΄ υποτμήματος προσέρχονται και παρακολουθούν μαθήματα τις ημέρες Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή, ενώ οι μαθητές του β΄ υποτμήματος τις ημέρες Τρίτη και Πέμπτη. Ακολούθως, την επόμενη εβδομάδα, οι μαθητές του α΄ υποτμήματος προσέρχονται και παρακολουθούν μαθήματα τις ημέρες Τρίτη και Πέμπτη, ενώ του β΄ υποτμήματος τις ημέρες Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή. Κατά τον ίδιο τρόπο, με εναλλαγή ημερών παρακολούθησης ανά εβδομάδα για κάθε υποτμήμα, συνεχίζουν να λειτουργούν οι σχολικές μονάδες και για τις επόμενες εβδομάδες, μέχρι τη λήξη των μαθημάτων. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟ ΦΕΚ

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

ΟΙΕΛΕ για νομοσχέδιο Κεραμέως: Καταργείται το προστατευτικό καθεστώς των συμβάσεων εργασίας των εκπαιδευτικών
ΟΙΕΛΕ για νομοσχέδιο Κεραμέως: Καταργείται το προστατευτικό καθεστώς των συμβάσεων εργασίας των εκπαιδευτικών
Το κείμενο ανάλυσης των επιπτώσεων του νομοσχεδίου Κεραμέως για την ιδιωτική εκπαίδευση έχουν επιμεληθεί το Προεδρείο της ΟΙΕΛΕ σε συνεργασία με τους...
ΟΙΕΛΕ για νομοσχέδιο Κεραμέως: Καταργείται το προστατευτικό καθεστώς των συμβάσεων εργασίας των εκπαιδευτικών
Πρόεδρος ΔΣΑ για νομοσχέδιο για διαδηλώσεις: Δεν μπορεί να γίνει καμία πορεία - Θα φτιάξουμε αυτοφοράκηδες πορειών
Πρόεδρος ΔΣΑ για νομοσχέδιο για διαδηλώσεις: Δεν μπορεί να γίνει καμία πορεία - Θα φτιάξουμε αυτοφοράκηδες πορειών
Ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών (ΔΣΑ), Δημήτρης Βερβεσός, μίλησε για το νόμο για τον περιορισμό των συναθροίσεων και των διαδηλώσεων
Πρόεδρος ΔΣΑ για νομοσχέδιο για διαδηλώσεις: Δεν μπορεί να γίνει καμία πορεία - Θα φτιάξουμε αυτοφοράκηδες πορειών