Υπουργείο Παιδείας: Ζητάμε τις ευρύτερες δυνατές συναινέσεις και συγκλίσεις ειδικά στα θέματα της Παιδείας
Η ανακοίνωση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας για την πρώτη συνάντηση με τους εκπροσώπους του τομέα Παιδείας της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης

Διάλογο με τους εκπροσώπους της αντιπολίτευσης άρχισε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως, οι Υφυπουργοί κα Σοφία Ζαχαράκη και κ. Βασίλης Διγαλάκης και οι αρμόδιοι Γενικοί Γραμματείς, κατόπιν προσκλήσεως που απηύθυνε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου προς όλα τα κόμματα της Βουλής. Η πρώτη συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε καλό κλίμα με τους εκπροσώπους του τομέα Παιδείας της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κ.κ. Νίκο Φίλη, Μερόπη Τζούφη, Γιώργο Αγγελόπουλο, και Στέργιο Νταή.

Σε κοινές τους δηλώσεις, η κα Κεραμέως και ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Νίκος Φίλης, συμφώνησαν πως στόχος τους είναι να επιτευχθεί η ευρύτερη δυνατή συναίνεση για την αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, η Υπουργός αναφέρθηκε στην προσπάθεια της Κυβέρνησης για διάλογο σε έναν τόσο σημαντικό τομέα, ο οποίος – όπως υπογράμμισε – αποτελεί το όχημα για μια καλύτερη Ελλάδα.

H Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων σε δηλώσεις της σε συνέχεια της συνάντησης δήλωσε, μεταξύ άλλων, ότι «για την Κυβέρνηση, η Παιδεία είναι ίσως το σπουδαιότερο όχημα για μια καλύτερη Ελλάδα. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, μόλις τρεις μήνες στη διακυβέρνηση της χώρας – σε αντίθεση με τις προηγούμενες ηγεσίες του ΥΠΑΙΘ- για εμάς ήταν ζητούμενο να αρχίσει ο διάλογος πολύ νωρίς. Και όταν λέω διάλογο, εννοώ αυτόν που αφορά προφανώς τα κοινοβουλευτικά κόμματα, αφορά όμως και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.»

Αυτός ο διάλογος, όπως επεσήμανε χαρακτηριστικά η κα Κεραμέως, «διακρίνεται από ιδεολογικές αποστάσεις, ιδεολογικές διαφορές. Θέλουμε όμως να πιστεύουμε, και θα το επιδιώξουμε, ότι υπάρχουν οι ευρύτερες δυνατές συναινέσεις και συγκλίσεις ειδικά στα θέματα της Παιδείας, πέρα και πάνω από κόμματα, για το καλό των μαθητών μας, για το καλό των φοιτητών μας, για το καλό της εκπαίδευσης εν συνόλω. Για αυτό λοιπόν», διευκρίνισε η Υπουργός, «αρχίσαμε έναν ουσιαστικό διάλογο με τα κόμματα της αντιπολίτευσης και οφείλω να πω ότι ανταποκρίθηκαν τα περισσότερα. Έχουμε ήδη κλείσει συναντήσεις με τους εκπροσώπους τους, και πρόθεσή μας είναι να επιδιώκουμε τον διάλογο σε όλες τις νομοθετικές πρωτοβουλίες. Αύριο έχουμε συγκαλέσει και την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων στη Βουλή, παρ’ ότι δεν υπάρχει νομοθέτημα, για μια γενική ενημέρωση, για μια γενική συζήτηση, για μια γενική ανταλλαγή απόψεων. Εμείς στο Υπουργείο Παιδείας ακούμε, καταγράφουμε, μελετάμε και σκοπεύουμε μετά από το γόνιμο αυτό διάλογο να φέρουμε ρυθμίσεις οι οποίες θα επιδιώξουμε να απηχούν τις ευρύτερες δυνατές και εφικτές συναινέσεις».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κινητοποίηση έξω από τη Βουλή
«Σταγόνες ήλιου μέσα στην καταχνιά»: Για την Πανεργατική - Πανδημοσιοϋπαλληλική απεργία της 1ης Οκτωβρίου
Πανεργατική – Πανδημοσιοϋπαλληλική απεργία 1η Οκτωβρίου – Οι Παρεμβάσεις Π.Ε. καλούν σε κινητοποίηση ενάντια στην αξιολόγηση και τα μέτρα που...
«Σταγόνες ήλιου μέσα στην καταχνιά»: Για την Πανεργατική - Πανδημοσιοϋπαλληλική απεργία της 1ης Οκτωβρίου
Bio3 Forum 2025
Μητσοτάκης στο Bio3 Forum 2025: Υπουργείο Έρευνας και «ενοποίηση» της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Η Ελλάδα χρειάζεται μόνιμο κονδύλι για την έρευνα, αντικειμενική αξιολόγηση και στενότερη σύνδεση μεταξύ πανεπιστημίων, ερευνητικών κέντρων και...
Μητσοτάκης στο Bio3 Forum 2025: Υπουργείο Έρευνας και «ενοποίηση» της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης