Αποσπάσεις σε φορείς ΕΕΠ-ΕΒΠ σε φορείς του Υπ.Παιδείας [αίτηση-προθεσμίες]
Αναλυτικά οι προθεσμίες - Το έγγραφο της αίτησης

Αποσπάσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π.) σε υπηρεσίες και φορείς αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για το σχολικό έτος 2019-2020.

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται η έκδοση της εγκυκλίου των αποσπάσεων σε φορείς αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για το σχολικό έτος 2019-2020.

Οι αιτήσεις απόσπασης υποβάλλονται στις οικείες Δ/νσεις Εκπ/σης για τους ανήκοντες οργανικά σε ΣΜΕΑΕ και στις οικείες Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπ/σης για τους ανήκοντες οργανικά σε ΚΕΣΥ. 

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων ορίζεται

από την Τρίτη 13 Αυγούστου έως και τη Πέμπτη 22 Αυγούστου 2019

Η ΑΙΤΗΣΗ

Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ


Διαβάστε ακόμη:

Νέο Ετήσιο Εξ αποστάσεως Μοριοδοτούμενο σεμινάριο στην Ειδική Αγωγή

σχετικά άρθρα

Θεσσαλονίκη: Τα δικά τους ρομπότ δημιούργησαν οι περίπου 300 μαθήτριες και μαθητές που συμμετείχαν στο 6ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρομποτικής του Πειραματικού Γυμνασίου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Θεσσαλονίκη: Τα δικά τους ρομπότ δημιούργησαν οι περίπου 300 μαθήτριες και μαθητές που συμμετείχαν στο 6ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρομποτικής του Πειραματικού Γυμνασίου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Στο πλαίσιο του 6ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ρομποτικής του Πειραματικού Γυμνασίου του ΠΑΜΑΚ
Θεσσαλονίκη: Τα δικά τους ρομπότ δημιούργησαν οι περίπου 300 μαθήτριες και μαθητές που συμμετείχαν στο 6ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρομποτικής του Πειραματικού Γυμνασίου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Φιλιππίνες: Νεκρή εξάχρονη από τον ισχυρό σεισμό - Τραυματισμοί και καταστροφές
Φιλιππίνες: Νεκρή εξάχρονη από τον ισχυρό σεισμό - Τραυματισμοί και καταστροφές
Η περιοχή είχε πληγεί τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο από τέσσερις ισχυρούς σεισμούς, που είχαν στοιχίσει συνολικά τη ζωή σε τουλάχιστον 20 ανθρώπους
Φιλιππίνες: Νεκρή εξάχρονη από τον ισχυρό σεισμό - Τραυματισμοί και καταστροφές
Το διαστελλόμενο χάσμα μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών
Το διαστελλόμενο χάσμα μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών
H φόρα των μαθητών προς το μέλλον δεν ανακόπτεται και δεν είναι σωστό να ανακοπεί. Η εκπαιδευτική πράξη πρέπει να λαμβάνει υπόψη το πώς πραγματικά...
Το διαστελλόμενο χάσμα μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών
Τουρκική πρόκληση στην ΑΟΖ της Κύπρου: Κυνήγησαν ισραηλινό πλοίο
Τουρκική πρόκληση στην ΑΟΖ της Κύπρου: Κυνήγησαν ισραηλινό πλοίο
Αν και η Τουρκία δεν διαθέτει καμία δικαιοδοσία στη συγκεκριμένη θαλάσσια περιοχή και το ισραηλινό ερευνητικό σκάφος διέθετε άδεια από τις κυπριακές...
Τουρκική πρόκληση στην ΑΟΖ της Κύπρου: Κυνήγησαν ισραηλινό πλοίο