Thumbnail
Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας αναβαθμίζονται 20 αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου σε πλήρες ωράριο.

Τροποποίηση των αριθμ. 143371/Ε1/05-09-2018 (ΑΔΑ: ΩΖ1Υ4653ΠΣ-0ΔΚ), 189625/Ε1/07-11- 2018 (ΑΔΑ: Ω6194653ΠΣ-ΦΔΙ) και 29179/Ε1/25-02-2019 (ΑΔΑ: ΩΗΞΑ4653ΠΣ-4ΨΤ) Υ.Α. πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών στη Β/θμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2018-2019», με κωδικό ΟΠΣ 5031892 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020» για το διδακτικό έτος 2018-2019.

Δείτε αναλυτικά το έγγραφο ΕΔΩ

Διαβάστε επίσης στο alfavita.gr

Σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών: Λάβε 4 μόρια με ECDL εξ αποστάσεως

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 5/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

tigani
Πώς να καθαρίσετε εύκολα τα καμένα τηγάνια – Χωρίς κόπο και χωρίς τρίψιμο
Συχνά αναγκάζεστε να τρίβετε για ώρες τις κατσαρόλες και τα τηγάνια για να αφαιρέσετε τους επίμονους λεκέδες από μαγειρεμένες τροφές
Πώς να καθαρίσετε εύκολα τα καμένα τηγάνια – Χωρίς κόπο και χωρίς τρίψιμο
apth
«Τι δουλειά λέτε ότι κάνετε; Ότι δέρνετε φοιτητές;» – Ένταση στο ΑΠΘ και νέα ερωτήματα για τον ρόλο της αστυνομίας στα Πανεπιστήμια
«Τι δουλειά λέτε ότι κάνετε; Ότι δέρνετε φοιτητές; Ότι ρίχνετε χημικά στο Πανεπιστήμιο; Αυτό είναι η δουλειά που κάνετε; Είναι μια τίμια δουλειά...
«Τι δουλειά λέτε ότι κάνετε; Ότι δέρνετε φοιτητές;» – Ένταση στο ΑΠΘ και νέα ερωτήματα για τον ρόλο της αστυνομίας στα Πανεπιστήμια