Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας

    Ολοκληρώθηκε η εναρκτήρια ενημερωτική συνάντηση στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ατζέντας για την Εκπαίδευση Ενηλίκων που οργανώθηκε από τη Γενική Γραμματεία Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς. Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή των εμπλεκόμενων φορέων ( ΙΝΕΔΙΒΙΜ, ΕΟΠΠΕΠ, εκπρόσωπο της EuropeanAssociationfortheEducationofAdults, ΙΝΕ-ΓΣΕΕ, ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ, ΜΚΟ Μετάδραση και «Επάνοδο») . Τα θέματα που συζητήθηκαν αφορούν τις δράσεις που πρέπει να πραγματοποιηθούν μέσα στο διάστημα 2015-2017 αναφορικά με την Εκπαίδευση Ενηλίκων , την οργάνωση και το συντονισμό τους σε Ευρωπαϊκό και Εθνικό Επίπεδο.

   Μέσα από τις απόψεις που εκφράστηκαν στην ημερίδα επισημάνθηκε η ανάγκη σταθερότητας θεσμικού πλαισίου, η ανάγκη για τη συνεργασία των φορέων μεταξύ τους, η εμπλοκή της κοινωνίας των πολιτών για την αύξηση της συμμετοχής ενηλίκων στη Διά Βίου Μάθηση, η διεύρυνση της συμμετοχής όλων των πολιτών και ιδιαίτερα των ευάλωτων κοινωνικά ομάδων. Η ημερίδα σχολιάστηκε από τους ομιλητές ως ένα πολύ θετικό ξεκίνημα γιά περαιτέρω συνεργασία και οι συμμετέχοντες δεσμεύτηκαν στο να αξιοποιήσουν τα συμπεράσματα που προέκυψαν.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mathimatika
Τα μαθηματικά χωρίς ήρωες και η εξέλιξη της ιδιοφυΐας στον 21ο αιώνα
Παρά την αλλαγή του τοπίου όμως, ιδιοφυΐες υπάρχουν και τώρα, όπως ο Andrew Wiles (τελευταίο θεώρημα του Fermat), ο Terence Tao και ο Grigori...
Τα μαθηματικά χωρίς ήρωες και η εξέλιξη της ιδιοφυΐας στον 21ο αιώνα
othones
Tο κακό μπαίνει στο δωμάτιο των παιδιών από τις οθόνες ή φωλιάζει ήδη εκεί όταν δε βρίσκει άμυνα;
Τα όρια μπορεί να μπαίνουν με τα λόγια των γονέων, αποκτούν όμως κύρος στα παιδιά από τις πράξεις των γονέων.
Tο κακό μπαίνει στο δωμάτιο των παιδιών από τις οθόνες ή φωλιάζει ήδη εκεί όταν δε βρίσκει άμυνα;