Σύμφωνα με το αριθμ. πρωτ. 870/11-02-2016 έγγραφο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), λαμβάνοντας υπόψη την Υπουργική Απόφαση με αρ. πρωτ. 137843/Γ2/02-09-2014, κρίνεται ότι το αίτημα των εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ 12.10, κατά το μέρος που αφορά στην απόδοση στον εν λόγω κλάδο της Φυσικής σε Α’ ανάθεση στο Γυμνάσιο, στο Γενικό Λύκειο και στο Επαγγελματικό Λύκειο, έχει ικανοποιηθεί.
Όσον αφορά στην προτεραιότητα στην επιλογή του μαθήματος της Φυσικής που δίδεται στους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ04.01, επισημαίνεται ότι αυτή υπακούει σε κριτήρια ορθολογικότητας και κανόνες δεοντολογίας, ενώ σε καμία περίπτωση, όπως αναφέρεται, δεν εφαρμόζεται ως πρακτική για πρώτη φορά. Ως προς τούτο, υπενθυμίζεται ότι υπάρχουν και άλλοι κλάδοι εκπαιδευτικών στους οποίους έχει δοθεί, με παρόμοια κριτήρια, προτεραιότητα στις αναθέσεις (βλ. Υπ. Απόφαση με αρ. πρωτ. 124062/Γ2/06-09-2013).
Τα παραπάνω παρατίθενται σε γραπτή απάντηση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Νίκου Φίλη ενώ σημειώνεται ότι η εν λόγω απόφαση έχει ληφθεί με γνώμονα, αφενός, τη δίκαιη κατανομή των μαθημάτων σε κλάδους εκπαιδευτικών με ίδιες ή και συναφείς/συμπληρωματικές σπουδές και, αφετέρου, την εύρυθμη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος. Σε καμία περίπτωση, δηλαδή, δε γίνεται με πρόθεση άνισης μεταχείρισης του κλάδου των Φυσικών Ραδιοηλεκτρολόγων.
Τέλος, αναφορικά με «την αναδιοργάνωση και ομαδοποίηση των ειδικοτήτων» και με βάση το ανωτέρω έγγραφο, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής δεν έχει προβεί κατά την τρέχουσα περίοδο σε ουδεμία σχετική πρόταση. Οι κλάδοι, οι ειδικότητες και οι αναθέσεις ισχύουν σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο ΦΕΚ 2499/19-11-2015, Τεύχος Β΄.
Μοριοδότηση καθηγητών πληροφορικής σε σχέση με άλλους κλάδους
Ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Νίκος Φίλης, έδωσε γραπτή απάντηση στην ερώτηση του Βουλευτή κ. Αριστείδης Χ. Φωκάς σχετικά με τη μεταχείριση των καθηγητών πληροφορικής κατά τη μοριοδότησή τους σε σχέση με τους καθηγητές των άλλων κλάδων.
Στην απάντησή του ο Νίκος Φίλης αναφέρει ότι το νομοθετικό πλαίσιο της διαδικασίας επιλογής στελεχών της εκπαίδευσης έχει τεθεί με τις διατάξεις του Ν.4327/2015 (Α΄50) όπως τροποποιήθηκαν, συμπληρώθηκαν και αντικαταστάθηκαν από τις διατάξεις του άρθρου 46 του Ν.4351/2015 (Α΄164).
Ειδικότερα, η αποτίμηση των κριτηρίων επιλογής στελεχών εκπαίδευσης, τίθεται με τις διατάξεις του άρθρου 19 του Ν.4327/2015 (Α΄50) μεταξύ των οποίων ορίζεται ότι «Πιστοποιημένη επιμόρφωση στις Τ.Π.Ε. επιπέδου 1: 0,5 μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ 19 και ΠΕ 20 δεν μοριοδοτούνται».
Επίσης, με το ίδιο άρθρο όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 46 παρ. 3 του Ν. 4351/2015 (Α΄164) ορίζεται ότι «Πιστοποιημένη γνώση μίας ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Β2: 0,5 μονάδα. Πιστοποιημένη γνώση μίας ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου ανώτερου του Β2: 1 μονάδα. Αν ο υποψήφιος κατέχει διαφόρων επιπέδων αποδεικτικά γνώσης της ίδιας ξένης γλώσσας, μοριοδοτείται μόνον η πιστοποιημένη γνώση στο ανώτερο επίπεδο. Η πιστοποιημένη γνώση και δεύτερης ξένης γλώσσας μοριοδοτείται κατά το ήμισυ της μοριοδότησης της πρώτης ξένης γλώσσας. Η γνώση ξένης γλώσσας μοριοδοτείται με βάση τίτλους που ορίζονται από τα προβλεπόμενα στις διαδικασίες επιλογής του Α.Σ.Ε.Π. Δεν μοριοδοτείται η γνώση ξένης γλώσσας, αν αυτή αποτέλεσε ειδικό προσόν διορισμού».
Στο τέλος της απάντησης αναφέρεται ότι από τα ανωτέρω προκύπτει ότι όχι μόνο οι εκπαιδευτικοί πληροφορικής δεν μοριοδοτούνται αλλά ούτε και οι εκπαιδευτικοί ξένων γλωσσών σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 26/5 με τις λύσεις
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 26/05
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ