Thumbnail
Κενά και πλεονάσματα στο ΠΥΣΔΕ Κεφαλονιάς Ιθάκης, της αιρετού Σοφίας Ποταμιάνου

Ενημερωτικό

για Συνεδρίαση ΠΥΣΔΕ Κεφαλονιάς – Ιθάκης

της Ποταμιάνου Σοφίας

Αιρετής στο ΠΥΣΔΕ Κεφαλονιάς – Ιθάκης

(εκλεγμένης με την ΕΣΑΚ-ΔΕΕ το ψηφοδέλτιο που στηρίζει το ΠΑΜΕ)

Η συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ, την Πέμπτη 30/5, για την εκτίμηση κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικών στο Νομό, έγινε μέσα σε ένα κλίμα αφόρητων κυβερνητικών πιέσεων για λήψη απόφασης που θα νομιμοποιούσε τα στοιχεία της λεγόμενης «εφαρμοσμένης αξιολόγησης» του e-survey. Έγινε επίσης με δεδομένη την κινητοποίηση που είχε προγραμματίσει η ΕΛΜΕ-ΚΙ στα γραφεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας για τη συγκεκριμένη συνεδρίαση και η οποία πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκειά της.

Στήριξα την πρόταση της ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς – Ιθάκης και κατέθεσα για τα πρακτικά το σκεπτικό της. Θεώρησα απαράδεκτη κάθε συζήτηση στη βάση των τελεσμένων πολιτικών επιλογών της κυβέρνησης για ύπαρξη πλεονασμάτων, που απλώς θα διαπραγματευόταν τον αριθμό τους. Η λογική αυτή, που αναπτύχθηκε πανελλαδικά και από αιρετούς, βάζει αντικειμενικά πλάτη στις απολύσεις που θα στηριχθούν στα «πλεονάσματα».

Το σκεπτικό που ανέπτυξα διαμορφώθηκε πλειοψηφικά (4-1), με μειοψηφία του Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Η πρόταση που κατέθεσα και υπερψηφίστηκε ήταν η εξής:

Στη στήλη «Εκτίμηση ΠΥΣΔΕ για Ελλείμματα (-)/ Πλεονάσματα(+)» να αναφερθούν μόνο τα κενά και όχι πλεονάσματα.

Αιτιολόγηση της πρότασης: «Το ΠΥΣΔΕ Κεφαλονιάς – Ιθάκης εκτιμά ότι υπάρχουν τα δηλούμενα οργανικά κενά και ότι με βάση την πείρα των προηγούμενων χρόνων και εκτιμώντας τις ανάγκες του σε εκπαιδευτικό προσωπικό (π.χ. αποχωρήσεις λόγω συνταξιοδότησης, διαθέσεις και μετατάξεις στην Α/θμια, αποσπάσεις, άδειες εκπαιδευτικών, τα τμήματα σε ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ που θα γίνουν το Σεπτέμβρη και άλλες ανάγκες) δεν υπάρχουν πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί στο ΠΥΣΔΕ Κεφαλονιάς – Ιθάκης.».

Η παρέμβαση του ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ και των συναδέλφων έδωσε άλλη δυναμική και αποσαφήνισε την ανάγκη να ληφθούν συγκεκριμένα διοικητικά μέτρα (αριθμός μαθητών στο τμήμα, απρόσκοπτη λειτουργία κατευθύνσεων – επιλογών – τομέων ΕΠΑΛ, καμία κατάργηση – συγχώνευση σχολείου, γεωγραφική κατανομή Αγίας Θέκλης κλπ), που θα αποτρέπουν πλασματικές υπεραριθμίες.

Η χρησιμοποίηση των Υπηρεσιακών Συμβουλίων σαν εργαλεία υλοποίησης της πολιτικής κυβέρνησης – ΕΕ επιβεβαιώνεται. Μόνο το οργανωμένο και ταξικά προσανατολισμένο κίνημα, με κοινωνική συμμαχία – πριν απ’ όλα με γονείς και μαθητές, μπορεί να υπερασπιστεί τη μόρφωση των παιδιών του λαού και το δικαίωμα των συναδέλφων στη μόνιμη σταθερή εργασία.

 

Αργοστόλι 30/5/2013

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΙΡΑΝ ΙΣΡΑΗΛ
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;
ο Ισραηλινός Όρι Γκόλντμπεργκ περιγράφει στο τελευταίο του άρθρο τα αδιέξοδα της ισραηλινής κοινωνίας, με τους περισσότερους συμπατριώτες του έχουν...
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;
apodixi
Γιατί οι αποδείξεις δεν έχουν θέση στο αυτοκίνητό σου
Μπορεί να φαίνεται ασήμαντο, αλλά η απλή συνήθεια να αφήνουμε αποδείξεις στο εσωτερικό του αυτοκινήτου μπορεί να αποδειχθεί πολύ πιο επικίνδυνη απ’...
Γιατί οι αποδείξεις δεν έχουν θέση στο αυτοκίνητό σου