Thumbnail
Πρακτικό επιτροπής και προσωρινοί πίνακες Υπευθύνων Εκπαίδευσης

 

Πρακτικό επιτροπής και προσωρινοί πίνακες Υπευθύνων Εκπαίδευσης για τους νομούς Aιτωλοακαρνανίας, Κεφαλληνίας & Ιθάκης, Ζακύνθου, Ηλείας και Λακωνίας και Εκπαιδευτών για τους νομούς: Κεφαλληνίας & Ιθάκης, Ζακύνθου, Ηλείας και Αρκαδίας των Σχολών Γονέων ΑΠ7,8,9 σύμφωνα με την ΑΔΑ: ΒΕΔ846ΨΖΣΠ-ΖΕΚ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

απθ
ΑΠΘ: Ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας εγκαινιάζει στη Νομική Σχολή, την πρώτη Έδρα Κυπριακών Σπουδών στην Ελλάδα
Την Ελληνική Κυβέρνηση θα εκπροσωπήσει ο Υφυπουργός Παιδείας, Νίκος Παπαϊωάννου, ο οποίος, ως πρώην Πρύτανης του Αριστοτελείου, είχε διαδραματίσει...
ΑΠΘ: Ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας εγκαινιάζει στη Νομική Σχολή, την πρώτη Έδρα Κυπριακών Σπουδών στην Ελλάδα
aithousa_taksi
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τα κενά και τις συγχωνεύσεις τμημάτων στην Α΄ ΔΙΠΕ Αθήνας
Κινητοποιήσεις στην Α΄ ΔΙΠΕ Αθήνας ενάντια στην υποστελέχωση των σχολείων
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τα κενά και τις συγχωνεύσεις τμημάτων στην Α΄ ΔΙΠΕ Αθήνας
crayons-pencils_molyvia_education_ekpaideusi.jpg
Καθηγητές Γαλλικής Γλώσσας: «Αδιανόητο το φαινόμενο μαθητών που αναγκάζονται τελικά να διδαχθούν άλλη γλώσσα»
«Aδιανόητο» το φαινόμενο μαθητών που, ενώ έχουν επιλέξει τη Γαλλική γλώσσα, αναγκάζονται τελικά να διδαχθούν άλλη - Η επιστολή των καθηγητών Γαλλικής...
Καθηγητές Γαλλικής Γλώσσας: «Αδιανόητο το φαινόμενο μαθητών που αναγκάζονται τελικά να διδαχθούν άλλη γλώσσα»