Thumbnail

 

Οι 24μηνίτες γυμναστές – Το πρόγραμμα Ε.Υ.Ζ.Η.Ν.
 
Οι αδιόριστοι καθηγητές Φυσικής Αγωγής του 24μήνου με ΑΣΕΠ  συντάσσουμε αυτό το  κείμενο θέλοντας να θίξουμε δυο ζητήματα σχετικά με τον κλάδο μας.
 
                 Το πρώτο ζήτημα είναι ότι βάσει της γνωμοδότησης 308/10 και «σύμφωνα με τις ανάγκες» θα έπρεπε να έχουμε διοριστεί από το 2010. 
Αντιθέτως, στην καλύτερη των περιπτώσεων εργαζόμαστε ακόμα ως αναπληρωτές. Εκτός αυτού, αλλοπρόσαλλη είναι και η στάση του Υπουργείου Παιδείας. Σε συναντήσεις, τις οποίες επιδιώκουμε με τους (αν)αρμόδιους, αντιμετωπίζουμε την απόλυτη απαξίωσή τους για τον κλάδο μας με πρόσχημα τη γνωστή «καραμέλα» των υπεράριθμων (http://www.alfavita.gr/old/70603). 
Αυτό όμως είναι κάτι που στην πραγματικότητα δεν υφίσταται, αφού αποδεικνύεται περίτρανα από την ύπαρξη λειτουργικών κενών σε πολλά σχολεία της χώρας.
 
                 Το δεύτερο ζήτημα αφορά το πρόγραμμα Ε.Υ.Ζ.Η.Ν. Λάβαμε την εγκύκλιο του Υπουργείου για το πρόγραμμα αυτό καλή τη πίστει, αλλά και με πολλά ερωτηματικά. Συνοπτικά, η εγκύκλιος ζητάει στην α΄ φάση τη διενέργεια μετρήσεων σωματικής διάπλασης και φυσικής κατάστασης μαθητών σε όλα τα σχολεία της χώρας. Δε διαφωνούμε με την εφαρμογή της, αντίθετα είναι κάτι που συχνά πραγματοποιούμε στο μάθημά μας. Αυτό που δεν μπορούμε να δεχτούμε είναι η έλλειψη οργάνωσης, σοβαρότητας και αξιοπιστίας του προγράμματος.
             Γιατί πόσο αξιόπιστη και έγκυρη μπορεί να είναι μια έρευνα και τα αποτελέσματα αυτής, από τη στιγμή που σε ορισμένα σχολεία θα γίνει από μη ειδικούς (νηπιαγωγούς και δασκάλους); Πώς θα κάνει δεκτά αυτά τα αποτελέσματα το Υπουργείο Παιδείας; Με ποια αρμοδιότητα και ποιο επιστημονικό υπόβαθρο εμπλέκονται οι Σύμβουλοι Νηπιαγωγών και Δασκάλων με ένα ειδικό αντικείμενο της Φυσικής Αγωγής; Κάτω από ποιο νομικό πλαίσιο; Και τι θα γίνει με τις μετρήσεις μαθητών, οι οποίοι στα σχολεία τους δεν έχουν καθηγητές Φυσικής Αγωγής; Θα υπάρχουν διπλά αποτελέσματα από ειδικούς και μη ειδικούς; Ή μήπως τελικά το Υπουργείο δεν κόπτεται ιδιαίτερα για την εγκυρότητα των αποτελεσμάτων αυτών; Αλλά ξεχάσαμε, ούτως ή άλλως υπάρχουν μαθητές δεύτερης και τρίτης κατηγορίας που δεν παρακολουθούν  μαθήματα Φυσικής Αγωγής, Μουσικής, Ξένης Γλώσσας και Πληροφορικής από τους ειδικούς τού κάθε κλάδου.
 
                 Ζούμε στην εποχή της απόλυτης αξιολόγησης και της συνεχούς εξειδίκευσης. Όμως το Υπουργείο αντικαθιστά τους ειδικούς-γυμναστές με τους μη ειδικούς-δασκάλους. Αντικατάσταση την οποία βλέπουμε να συμβαίνει κατά κόρον στον κλάδο μας, αλλά και σε άλλες ειδικότητες (βλέπε φιλολόγους) και μάλιστα σε άτομα που έχουν πετύχει στο ΑΣΕΠ, δηλαδή έχουν αξιολογηθεί από το ίδιο το Υπουργείο.
 
                 Για να δούμε λοιπόν, θα τηρηθούν οι δηλώσεις του πρωθυπουργού για «το διορισμό άξιων ανθρώπων που έχουν περάσει από το ΑΣΕΠ»;
 
                 Αναλάβετε τις ευθύνες σας… η αγωνία έχει και τα όριά της!
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes (3).jpg
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Οι αλλαγές για τους φετινούς υποψήφιους και 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξουν
Το χρονοδιάγραμμα για τις αιτήσεις-δηλώσεις συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025 και οι αλλαγές που πρέπει να προσέξουν οι υποψήφιοι
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Οι αλλαγές για τους φετινούς υποψήφιους και 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξουν
ALEKOS MOSXOS
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
Εδώ μπαίνουν διάφορα ερωτήματα: α) η ΕΔΕ γίνεται για το αν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες; Πως έγινε γνωστό πως αυτό είναι το αντικείμενο της...
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
bullying
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
Ξυλοδαρμοί μαθητών σε...live μετάδοση και επικίνδυνα challenges
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
κατ ιδίαν
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση
Οδηγός με τις νεώτερες διατάξεις, ποιοι μαθητές είναι δυνατό να υπαχθούν, τις παθήσεις που δικαιολογούν την κατ' ιδίαν διδασκαλία, τις προϋποθέσεις,...
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση