Thumbnail
Διαμαρτυρία για τον επανακαθορισμό των περιοχών μετάθεσης στη ΔΕ

 

 

                                  Μεραρχίας 13, Σέρρες- ΤΗΛ.& ΦΑΞ  :  21324-53266
                                                                         e-mail :  [email protected]

                                                          

                                                              Σέρρες 12-11-2012

                                                                                            Αριθμ. Πρωτ: 139

                                                                                                                                

                                        ΠΡΟΣ : 1.  Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης  

                                                      Κεντρικής Μακεδονίας

                                                      2.  Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης               

                                                      Σερρών

                                                      3.  ΟΛΜΕ

                                                      4.  Εκπαιδευτικούς Σχ. Μονάδων Περ.     

                                                      Ενότητας Σερρών                                                                                         

 

Ο «Εκπαιδευτικός Καλλικράτης» στις Περιοχές Μετάθεσης

Ενστάσεις για τον επανακαθορισμό περιοχών μετάθεσης στην Περ. Ενότητα Σερρών

 

Το Υπουργείο Παιδείας με την εγκύκλιο 117436/Δ1/02. 10. 2012 προχωρεί στον επανακαθορισμό των περιοχών μετάθεσης, λόγω του γεγονότος ότι μετά την εφαρμογή του «Καλλικράτη» στην τοπική Αυτοδιοίκηση προέκυψαν προβλήματα στη μοριοδότηση της εντοπιότητας και της συνυπηρέτησης των εκπαιδευτικών.

Όσον αφορά την Περιφερειακή Ενότητα Σερρών προτείνεται η περιοχή μετάθεσης της Α΄ Σερρών, που μέχρι τώρα περιελάμβανε μόνο τα σχολεία της πόλης των Σερρών, να περιλαμβάνει και το Γυμνάσιο Λευκώνα, το Γυμνάσιο Σκουτάρεως, το Λύκειο Προβατά και το Λύκειο Σκουτάρεως, τα οποία ανήκαν στην περιοχή μετάθεσης Β΄ Σερρών. Επίσης προτείνεται το Γυμνάσιο Στρυμονικού, που  μέχρι τώρα ανήκε στη Β΄ Σερρών, να ενταχθεί στη Δ΄ περιοχή Σερρών.

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η συγκεκριμένη εγκύκλιος του Υπουργείου καλεί τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης και Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να καταθέσουν τις προτάσεις επανακαθορισμού των περιοχών μετάθεσης, μετά συνεννόηση μεταξύ τους και χωρίς να ζητήσουν την άποψη των συνδικαλιστικών οργάνων των εκπαιδευτικών (Ε.Λ.Μ.Ε.). Για μια ακόμη φορά, ενώ προωθούνται σημαντικές αλλαγές στην υπηρεσιακή κατάσταση των εκπαιδευτικών, ο ουσιαστικός διάλογος ανάμεσα στη διοίκηση και στους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών έχει καταργηθεί στην πράξη. Το Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Σερρών έλαβε γνώση του θέματος μετά από ενημέρωσή μας από την Ο.Λ.Μ.Ε. Στη συνέχεια βέβαια είχαμε και προφορική ενημέρωση από το Διευθυντή Δ/θμιας Εκπαίδευσης Σερρών για την πρόταση που ήδη …είχε υποβάλει!!!

Το Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Σερρών, μετά από συνεδρίαση που πραγματοποίησε με την παρουσία των αιρετών εκπροσώπων μας στο Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Σερρών και στο Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας, επισημαίνει:

1. Η χωροταξική κατανομή πολλών περιοχών στους νέους Δήμους που προέκυψαν από την εφαρμογή του «Καλλικράτη» (Ν. 3852/2010) προκάλεσε έντονες αντιδράσεις από κατοίκους, αιρετούς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και κόμματα της τότε αντιπολίτευσης. Όλοι γνωρίζουμε τις κοπτοραπτικές μεθόδους και τις τεχνητές συνενώσεις – συγκολλήσεις Καποδιστριακών Δήμων χωρίς καμιά Διοικητική συνοχή, συγκοινωνιακή επικοινωνία και κέντρα αναφοράς. Στη βάση, λοιπόν, ενός αυτοδιοικητικού χάρτη με εντοπισμένα προβλήματα έρχεται να εφαρμοστεί ο «εκπαιδευτικός Καλλικράτης», όσον αφορά τουλάχιστον τις περιοχές μετάθεσης των εκπαιδευτικών.

2. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι η πρόταση για τις περιοχές μετάθεσης των Σερρών που έχει υποβληθεί θα δημιουργήσει έντονα προβλήματα στην υφιστάμενη υπηρεσιακή κατάσταση των συναδέλφων.

3. Η Β΄ περιοχή Σερρών αποδυναμώνεται καθώς από τα δέκα σχολεία που ανήκαν σε αυτή τα πέντε εντάσσονται στην Α΄ και στη Δ΄ Σερρών. Καθώς όμως στη νέα περιοχή μετάθεσης μεταφέρονται μόνον οι οργανικές θέσεις, παραμένει ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών που βρίσκονται στη διάθεση του Π.Υ.Σ.Δ.Ε. και ανήκουν σήμερα στη Β΄ Σερρών. Μοιραία, λοιπόν, θα προκύψουν αθρόα τεχνητά πλεονάσματα συναδέλφων. Μπορεί να μας απαντήσει η Διοίκηση σε ποια περιοχή θα βρεθούν αυτοί οι συνάδελφοι;

4. Η Α΄ Σερρών διευρύνεται με τη νέα πρόταση και περιλαμβάνει και σχολεία έξω από την πόλη των Σερρών. Αυτό το γεγονός προφανώς θα επιφέρει μετακινήσεις εκπαιδευτικών είτε για συμπλήρωση ωραρίου είτε για προσωρινή τοποθέτηση, ακόμη και για οργανική τοποθέτηση αυτών που βρίσκονται στη διάθεση του Π.Υ.Σ.Δ.Ε., σε σχολεία που απέχουν από την πόλη ακόμη και 15 χιλιόμετρα. Θεωρούμε ότι είναι άδικο για συναδέλφους που έχουν ήδη πάρει μετάθεση τα προηγούμενα χρόνια στην Α΄ Σερρών να βρεθούν ξαφνικά να υπηρετούν εκτός πόλεως.

5. Η επισήμανση του Υπουργείου Παιδείας ότι με την υφιστάμενη κατάσταση δημιουργούνται προβλήματα στη μοριοδότηση της εντοπιότητας και της συνυπηρέτησης των εκπαιδευτικών είναι σωστή, τα προβλήματα αυτά ωστόσο μπορούν να αντιμετωπιστούν, όπως ακριβώς αντιμετωπίστηκαν και στις μεταθέσεις του σχολικού έτους 2011–12. Σε ορισμένες περιοχές της Ελλάδας μπορεί ο επανακαθορισμός των περιοχών να είναι αναγκαίος, όμως στην Περιφερειακή Ενότητα Σερρών είναι βέβαιο ότι θα δημιουργηθούν προβλήματα στις μετακινήσεις, τοποθετήσεις και υπεραριθμίες ή πλεονάσματα εκπαιδευτικών.

Το Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Σερρών καλεί την Ο.Λ.Μ.Ε. να στηρίξει το δίκαιο αίτημά μας να παραμείνουν οι περιοχές μετάθεσης ως έχουν και να μη γίνει καμία αλλαγή για τους λόγους που προαναφέραμε. Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να μην προχωρήσει σε μία πρόχειρη ανακατανομή των περιοχών μετάθεσης με κριτήριο μόνον τον Αυτοδιοικητικό Καλλικράτη.

Τέλος, καλούμε το Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών και τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, αφού λάβουν υπόψη τους ότι οι δικές μας ενστάσεις βασίζονται στην εμπειρία της καθημερινότητας που βιώνουμε στα σχολεία, να τροποποιήσουν την πρότασή τους.

 

                                                    ΓΙΑ  ΤΟ Δ.Σ.

 

     Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                      Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

ΠΑΝΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ                                                   ΣΤΑΝΙΣΗ ΝΙΚΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αξιολόγηση-εκπαιδευτικών
Αξιολόγηση στο Δημόσιο 15.000-20.000 ατόμων με ΑΙ και λεξικό στόχων
Αφορά περίπου 250.000 υπαλλήλους του ευρύτερου δημόσιου τομέα, ενώ εξαιρούνται οι εκπαιδευτικοί, οι δικαστικοί, οι νοσηλευτές και οι γιατροί, οι...
Αξιολόγηση στο Δημόσιο 15.000-20.000 ατόμων με ΑΙ και λεξικό στόχων
Θέσεις εργασίας
Πανελλαδικές 2024: Οι 8 δυναμικοί κλάδοι για την αγορά εργασίας και οι συνδεόμενες σπουδές
Πανελλήνιες-Πανελλαδικές 2024: Ποιοι είναι οι 8 δυναμικοί κλάδοι για την αγορά εργασίας και οι συνδεόμενες σπουδές
Πανελλαδικές 2024: Οι 8 δυναμικοί κλάδοι για την αγορά εργασίας και οι συνδεόμενες σπουδές
εκπαιδευτικος
Σχολεία: Η διαφοροποίηση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο χρόνο μείωσης του ωραρίου
Ποια προϋπηρεσία υπολογίζεται για μείωση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών-Πότε μειώνεται
Σχολεία: Η διαφοροποίηση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο χρόνο μείωσης του ωραρίου