Thumbnail
Για μια ακόμη φορά το Υπουργείο επιδεικνύει περισσή σκληρότητα απέναντι στους εκπαιδευτικούς τεχνικών ειδικοτήτων. 

 

Για μια ακόμη φορά το Υπουργείο επιδεικνύει περισσή σκληρότητα απέναντι στους εκπαιδευτικούς τεχνικών ειδικοτήτων. Με μια πρωτοφανούς αναλγησίας απόφαση ενεργοποιεί το αρθ. 59, παρ. 17 για τους εισακτέους στο πρόγραμμα παιδαγωγικής κατάρτισης (ΕΠΑΙΚ) της ΑΣΠΑΙΤΕ, απαγορεύοντάς τους, επί της ουσίας να αποκτήσουν παιδαγωγική επάρκεια, τυπικό προσόν, απαραίτητο για το διορισμό τους.
 
Το Υπουργείο σε αγαστή συνεργασία με την ΑΣΠΑΙΤΕ, για άλλη μια φορά μετατρέπουν την απόκτηση παιδαγωγικής επάρκειας σε πραγματικό μαρτύριο του Σίσυφου, καθώς δεν έχει τέλος.
 
Φαίνεται ότι δεν είναι αρκετός ο αποκλεισμός των συναδέλφων για χρόνια από το πρόγραμμα παιδαγωγικής κατάρτισης, λόγω του μικρού αριθμού εισακτέων ή των παράλογων προσόντων (για κάποιες ειδικότητες απαιτείται διδακτορικός τίτλος, ενώ δεν προσμετράται η προϋπηρεσία για την εισαγωγή σε πρόγραμμα κατάρτισης) φέτος υφίστανται και τον ωμό εκβιασμό να «επιλέξουν» αν θα παραιτηθούν από αναπληρωτές για να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα, αποκλειόμενοι από τους πίνακες για δυο χρόνια και φυσικά μένοντας άνεργοι, ή αν και εισακτέοι, δε θα παρακολουθήσουν το πρόγραμμα μη αποκτώντας παιδαγωγική επάρκεια.
 
Αισθανόμαστε την ανάγκη να ενημερώσουμε το Υπουργείο:
 
·         Οι συνάδελφοι αναπληρωτές δε θα μπορούσαν να γνωρίζουν όταν προσλήφθηκαν στις αρχές Οκτωβρίου τα αποτελέσματα εισαγωγής στην ΑΣΠΑΙΤΕ, ώστε να αποσύρουν τις αιτήσεις τους για πρόσληψη ως αναπληρωτές και να αποφύγουν την τιμωρητική διάταξη διαγραφής τους από τους πίνακες. Τα αρχικά αποτελέσματα ανακοινώθηκαν από την ΑΣΠΑΙΤΕ στις11/10, ενώ οι τελικοί πίνακες εισαγωγής δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί.
 
·         Οι συνάδελφοι αναπληρωτές δεν εργάζονται πάντα κοντά στις 8 περιοχές στις οποίες υπάρχουν παραρτήματα της ΑΣΠΑΙΤΕ αλλά καλούνται αρκετές φορές να υπηρετήσουν σε σχολεία απομακρυσμένων περιοχών. Η δυνατότητα μετεγγραφής, αν και ορθή, λοιπόν δεν εξασφαλίζει τη δυνατότητα παρακολούθηση του προγράμματος.
 
·         Οι συνάδελφοι αναπληρωτές δεν είναι δισυπόστατοι ώστε να δουλεύουν στις ΕΠΑΣ (είναι απογευματινές) και ταυτόχρονα να παρακολουθούν το ΕΠΑΙΚ.
 
 
 
Καλούμε το Υπουργείο  να εξαιρέσει τους εισακτέους της ΑΣΠΑΙΤΕ από την παραπάνω διάταξη, όπως άλλωστε έκανε και τα προηγούμενα χρόνια και χωρίς καμια αιτιολογίαα ανακαλεί τώρα (άλλωστε πάλι άργησαν τα αποτελέσματα). Συνεχίζουμε να απαιτούμε παιδαγωγική επιμόρφωση για όλους τους εκπαιδευτικούς σε τακτά χρονικά διαστήματα μετά τον διορισμό τους και χωρίς αυτή φυσικά να είναι προϋπόθεση για αυτόν, αλλά να αποτελεί υποχρέωση του κράτους και φυσικά να μην επιβαρύνει το κόστος της τον εκπαιδευτικό. Είναι τουλάχιστον απαράδεκτο η ΑΣΠΑΙΤΕ να λειτουργεί τόσα χρόνια ως φραγμός και εμπόδιο διορισμού. 
Επιπλέον, ο διετής αποκλεισμός από τους πίνακες πρέπει να καταργηθεί άμεσα για όλες τις ειδικότητες. 
Παιδεία με εκβιασμούς και τιμωρίες δε γίνεται
 
 
 
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
 
[email protected], 6978286051, adioristoi.blogspot.gr
 
(τηλ. υπεύθυνου τεχνικών ειδικοτήτων: 6946779538)

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypaith.jpg
Πανελλήνιες 2025: Διδακτέα-εξεταστέα ύλη των εξεταζόμενων μαθημάτων σε ΕΠΑΛ και ΠΕΠΑΛ
Καθορισμός διδακτέας-εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ’ τάξης των Ημερήσιων και Εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.)...
Πανελλήνιες 2025: Διδακτέα-εξεταστέα ύλη των εξεταζόμενων μαθημάτων σε ΕΠΑΛ και ΠΕΠΑΛ