Thumbnail
Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε με σημαντικά προβλήματα στον χώρο της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, προβλήματα που έχουν σημαντικές επιπτώσεις στους μαθητές, τους γονείς και το προσωπικό των σχολικών μονάδων.

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΟΥ ΠΥΣΕΕΠ ΑΤΤΙΚΗΣ - Δ. ΑΡΒΑΝΙΤΗ

Αγαπητοί συνάδελφοι.

Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε με σημαντικά προβλήματα στον χώρο της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, προβλήματα που έχουν σημαντικές επιπτώσεις στους μαθητές, τους γονείς και το προσωπικό των σχολικών μονάδων.

Ήδη και ενώ τελειώνει ο δεύτερος μήνας, είναι φανερή η εικόνα της εγκατάλειψης  των μαθητών με αναπηρία η ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, αφού όσοι δεν έχουν δυνατότητα μεταφοράς βρίσκονται αποκλεισμένοι στο σπίτι τους.

Αυτό σε συνδυασμό με την δραματική υποβάθμιση των παροχών υγείας και πρόνοιας, φορτώνει τους γονείς με δυσβάσταχτα οικονομικά βάρη, σε εποχή  αύξησης της ανεργίας και μείωσης των αμοιβών.

Συνεπής στην επιδίωξη της απαξίωσης της δημόσιας εκπαίδευσης σε όλους τους τομείς, η κυβέρνηση της τρόικας μειώνει θεαματικά τον αριθμό των αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ στα ειδικά σχολεία και ΚΕΔΔΥ και προαναγγέλλει την κατάργηση των αναπληρωτών από του χρόνου. Αυτή τη στιγμή, μόνο στην Αττική, υπάρχουν 240 λειτουργικά κενά σε ΕΕΠ και ΕΒΠ αλλά οι πιστώσεις τελείωσαν…

Παράλληλα και με απώτερο στόχο την δραματική μείωση του προσωπικού και του αριθμού των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής, εντατικοποιεί  τις εργασιακές απαιτήσεις, με μπροστάρηδες τους σχολικούς συμβούλους ειδικής αγωγής που, όπως φαίνεται από συγκεκριμένες παρεμβάσεις τους σε σχολικές μονάδες,  έχουν αναλάβει να υλοποιήσουν το σχέδιο που προβλέπει:

  1. την μείωση του προσωπικού, αφού προτείνουν στις Περιφέρειες,  μειωμένα λειτουργικά κενά κάνοντας κατάχρηση των αρμοδιοτήτων τους (π.χ. Περιφέρεια Ηπείρου).
  2. την εντατικοποίηση των εργασιακών συνθηκών, αφού προτείνουν την επέκταση καθηκόντων σε γειτονικές σχολικές μονάδες (π.χ. στην Γ Αθήνας), χωρίς την ενημέρωση των εργαζόμενων και χωρίς αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων. Και αυτά τη στιγμή που το υπάρχον ΕΕΠ δεν επαρκεί για την κάλυψη των αναγκών των ΣΜΕΑΕ όπου ανήκει.
  3. την κατάργηση των ΚΕΔΔΥ, αφού εν όψει της μη ύπαρξης αναπληρωτών από την επόμενη χρονιά,  προτείνουν την εντατική λειτουργία των ΕΔΕΑ (π.χ. Γ Αθήνας, Πειραιάς), και μάλιστα ως  ΕΔΕΑΥποστήριξης, δηλαδή υποκατάστατα των διεπιστημονικών ομάδων διάγνωσης και υποστήριξης των ΚΕΔΔΥ.

 

Συνάδελφοι, είναι ιδιαίτερα σημαντικό σήμερα να είμαστε ενωμένοι και να βρισκόμαστε σε ετοιμότητα σε κάθε χώρο δουλειάς , σε κάθε περίπτωση που επιχειρείται η παραβίαση των εργασιακών μας δικαιωμάτων και η υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους μαθητές μας.

Η ειδική αγωγή δεν πρέπει να γίνει θυσία στον βωμό των περικοπών και οι εργαζόμενοι και οι μαθητές δεν πρέπει να συνεχίσουν να είναι τα ανήμπορα θύματα τους.

Χρειάζεται να είμαστε συσπειρωμένοι στα συλλογικά μας όργανα (ΣΕΕΠΕΑΑ και ΠΟΣΕΕΠΕΑ) , σε επικοινωνία με τους Αιρετούς στα υπηρεσιακά μας συμβούλια (ΥΣΕΕΠ και ΠΥΣΕΕΠ)  και να αναφέρουμε και αντιμετωπίζουμε άμεσα κάθε περιστατικό σε κάθε χώρο δουλειάς.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Μισθοί +118€ από Ιανουάριο: Μεγάλη ανατροπή για χιλιάδες εργαζόμενους

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Μια σταγόνα γάλα στον καφέ μπορεί να έχει οφέλη για την υγεία που δεν
Ιστορίες εργασιακής τρέλας: «Γιατί σπούδασα οικονομικά; Για να φτιάχνω καπουτσίνο με αφρό που να σχηματίζει το γράφημα του πληθωρισμού;»
Πτυχίο στα Οικονομικά, καριέρα στο freddo espresso...
Ιστορίες εργασιακής τρέλας: «Γιατί σπούδασα οικονομικά; Για να φτιάχνω καπουτσίνο με αφρό που να σχηματίζει το γράφημα του πληθωρισμού;»
anaplirotes-kathigites
Καλοκαίρι για τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς: Μια εποχή ανασφάλειας, προσμονής και θυσίας
Από τη μια στιγμή στην άλλη, ο άνθρωπος που δίδαξε μια τάξη όλη τη χρονιά, που αντικατέστησε τον μόνιμο δάσκαλο, που στάθηκε σαν πυλώνας στο σχολείο...
Καλοκαίρι για τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς: Μια εποχή ανασφάλειας, προσμονής και θυσίας