Στο πλαίσιο του μαθήματος της Αγγλικής γλώσσας πραγματοποιήθηκε δράση αγώνων λόγου (debate) ανάμεσα σε μαθητές/τριες των τμημάτων Α1,Α2,Α3 και Α4.
Στη διάρκεια του debate οι μαθητές/τριες ανέλαβαν ρόλους debaters (ομιλητών), adjudicators (κριτών), members of the Press (Τύπος) και audience (κοινού). Η προετοιμασία είχε γίνει τις προηγούμενες ημέρες στη διάρκεια του μαθήματος ώστε ολόκληρα τα τμήματα να μπουν στη διαδικασία να αποφασίσουν τα επιχειρήματα υπέρ και κατά του κεντρικού θέματος του debate, το οποίο ήταν η χρήση των κοινωνικών δικτύων και αν είναι ωφέλιμη ή όχι (Socialmediadoesmoreharmthangood).
Οι δεξιότητες που αναπτύσσονται σε μία τέτοιου είδους δράση είναι:
- Collaborating (συνεργάζομαι),
- Presenting (παρουσιάζω),
- Arguing(επιχειρηματολογώ),
- Researching(ερευνώ),
- Building confidence (ανάπτυξη αυτοπεποίθησης),
- Respect for my peers (σεβασμός στους/στις συμμαθητές/τριές μου),
- Critical thinking (ασκώ κριτική σκέψη),
- Listening for details (ακούω προσεκτικά),
- Assessing (αξιολογώ)
- Evaluating (εκτιμώ).
Στο τέλος της διαδικασίας συμπληρώθηκε feedback form (δελτίο ανατροφοδότησης).
Όλοι οι συμμετέχοντες έλαβαν βεβαίωση συμμετοχής.
Η δράση έγινε με αφόρμηση την ενότητα 8 του βιβλίου Αγγλικής γλώσσας της Α Λυκείου (Unit 8: SocialMedia).
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Εύη Μαυροπούλου
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς
Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ
Alfavita Newsroom