Φιλανθρωπικός αγώνας ποδοσφαίρου: Βαλλιάνειο ΓΕΛ Κεραμειών - Μαθητές Λυκείου Αργοστολίου
Παρασκευή 4 Απριλίου 2025, ώρα 06:00 μ.μ. στο γήπεδο Αργοστολίου

Το Βαλλιάνειο Γενικό Λύκειο Κεραμειών, στο πλαίσιο υλοποίησης του Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, διοργανώνει φιλικό φιλανθρωπικό ποδοσφαιρικό αγώνα την Παρασκευή 4 Απριλίου 2025 και ώρα 6:00 το απόγευμα στο γήπεδο ποδοσφαίρου του Δημοτικού Αθλητικού Κέντρου Αργοστολίου «Ανδρέας Βεργωτής».

Στον αγώνα αυτό θα αναμετρηθούν φιλικά η Ομάδα ποδοσφαίρου του Βαλλιανείου Γενικού Λυκείου Κεραμειών και Ομάδα μαθητών Λυκείου του Αργοστολίου. Στο ημίχρονο του αγώνα μαθήτριες του σχολείου μας έχουν ετοιμάσει καλλιτεχνικό χορευτικό πρόγραμμα.

Ο αγώνας γίνεται με στόχο την ευαισθητοποίηση της κοινότητας του νησιού μας για την πρόληψη και αντιμετώπιση του καρκίνου. Τα έσοδα από το συμβολικό αντίτιμο της πρόσκλησης (5 Ευρώ) θα διατεθούν εξ ολοκλήρου για την ενίσχυση της αντικαρκινικής θεραπείας του μικρού Γιάννη Κορολόγου, που εδώ και μερικά χρόνια δίνει μια δύσκολη μάχη με τον καρκίνο.

Ο Γιάννης διαγνώστηκε για πρώτη φορά με επιθετικό καρκίνο στα κόκαλα το 2020. Η πρώτη «μάχη» του στην Αθήνα είχε πολλά χειρουργεία, χημειοθεραπείες και ακρωτηριασμό του δεξιού του ποδιού. Συνεχίζει τώρα τον αγώνα του στην Αμερική, με τη βοήθεια πολλών ευαισθητοποιημένων ανθρώπων που έχουν αγκαλιάσει την προσπάθειά του. Η δύναμη της ψυχής του φαίνεται και στα βίντεο που μοιράζεται μαζί μας η μητέρα του κ. Νικολέττα Πρίντεζη στον λογαριασμό της στο Instagram ( https://www.instagram.com/nikol_pridezi_ ).

Οι ευχές και η αγάπη όλων μας είναι στο πλευρό του για να αναδειχθεί νικητής.

Μπορείτε να ενισχύσετε κι εσείς την προσπάθεια του Γιάννη και μέσα από τους ακόλουθους ερανικούς λογαριασμούς:

•             ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: ΙΒΑΝ: GR7201101860000018662467960, δικαιούχοι: Ιωάννης Κορολόγος Νικολέττα Πρίντεζη

Iris εθνικής Τράπεζας 6984149012

•             Τράπεζα Πειραιώς: ΙΒΑΝ: GR3601721210005121103028868, δικαιούχοι: Νικολέττα Πρίντεζη Ιωαννης Κορολογος

•             PayPal: PayPal.me/IKorologos ,  όνομα δικαιούχου: Ιωάννης Κορολόγος

Ευχαριστούμε θερμά:

•             Τον προπονητή ποδοσφαίρου και καθηγητή Φυσικής Αγωγής κ. Δημήτριο Ζησιμάτο για την συμβολή του στη διοργάνωση και την προετοιμασία της ομάδας μαθητών Λυκείου του Αργοστολίου

•             τον Δήμο Αργοστολίου και τον αντιδήμαρχο κ. Ιωάννη Τζωρτζάτο για την παραχώρηση του Δημοτικού Γηπέδου Αργοστολίου

•             την ΕΠΣΚΙ, και τον πρόεδρό της κ. Θέμη Βαλσαμή για τη συμβολή στη διοργάνωση του αγώνα.

•             Τη μαθήτρια Χριστίνα Κατσαμπίρη για την επιμέλεια του χορευτικού προγράμματος.

αφισα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε - Τι αλλάζει

Το νέο σήμα που μπαίνει στους δρόμους – Τι σημαίνει η πινακίδα με το λουλούδι;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σιβιτανίδειος Σχολή
Καταγγελία ΟΛΜΕ: «Διευθυντής της Σιβιτανιδείου στοχοποιεί εκπαιδευτικό μετά από αναφορά για παρατυπίες σε ευρωπαϊκά προγράμματα»
«Ο Διευθυντής ΕΠΑΛ της Σιβιτανιδείου «διακινεί δυσφημιστικές αναφορές για το πρόσωπο εκπαιδευτικού και γραμματέως της ΕΛΜΕΣΙ» - Τι καταγγέλλει η ΟΛΜΕ
Καταγγελία ΟΛΜΕ: «Διευθυντής της Σιβιτανιδείου στοχοποιεί εκπαιδευτικό μετά από αναφορά για παρατυπίες σε ευρωπαϊκά προγράμματα»
αιμα
Ανίχνευση καρκίνου 3 χρόνια πριν τη διάγνωση μέσω αιματολογικών εξετάσεων
Γενετικό υλικό των καρκινικών όγκων μπορεί να ανιχνευθεί στην κυκλοφορία του αίματος αρκετά χρόνια πριν από τη διάγνωση
Ανίχνευση καρκίνου 3 χρόνια πριν τη διάγνωση μέσω αιματολογικών εξετάσεων
axiologisi-ekpaideftikon
Είναι διαγνωστικός ή πειθαρχικός ο χαρακτήρας της Αξιολόγησης;
 Αναμφίβολα, η διαδικασία της Αξιολόγησης, για να γίνει προσιτή και αποδεκτή από τους Εκπαιδευτικούς, χρειάζεται να αλλάξει χαρακτήρα και στόχευση....
Είναι διαγνωστικός ή πειθαρχικός ο χαρακτήρας της Αξιολόγησης;