φωτο
«Σχολεία ασφαλή κι εκπαίδευση αντίστοιχη με τα μορφωτικά δικαιώματα και τις ιδιαίτερες ανάγκες των μαθητών»

Οι Εκπαιδευτικοί Σύλλογοι στις Κυκλάδες με σχετική του ανακοίνωση καταγγέλλουν την διαχείριση του σεισμικού φαινομένου και το εκπαιδευτικό έργο που πρέπει να αναλάβουν.

«Γιατί η τηλεκπαίδευση, όπως αποδείχθηκε και τον καιρό της πανδημίας με τα ολέθρια μαθησιακά αποτελέσματα της χρήσης της, περισσότερο ως προσπάθεια αποποίησης των τεράστιων ευθυνών της κυβέρνησης μπορεί να θεωρηθεί», συμπληρώνουν οι εκπαιδευτικοί

Αναλυτικά:

Ως Εκπαιδευτικοί Σύλλογοι στις Κυκλάδες, εκφράζουμε την έντονη ανησυχία και τον προβληματισμό μας για τον τρόπο, με τον οποίο γίνεται η διαχείριση του εξελισσόμενου σεισμικού φαινομένου σε σχέση με το εκπαιδευτικό έργο που καλούμαστε να φέρουμε εις πέρας.

Γιατί η τηλεκπαίδευση, όπως αποδείχθηκε και τον καιρό της πανδημίας με τα ολέθρια μαθησιακά αποτελέσματα της χρήσης της, περισσότερο ως προσπάθεια αποποίησης των τεράστιων ευθυνών της κυβέρνησης μπορεί να θεωρηθεί.

Ευθύνες για την υποχρηματοδότηση της παιδείας, μέσω και των δήμων, με αποτέλεσμα την ύπαρξη αρκετών κακοσυντηρημένων σχολικών κτηρίων, αίθουσες χωρίς το ελάχιστο όριο των 2 τμ ανά μαθητή, μηδενικούς ή ανεπαρκείς αντισεισμικούς ελέγχους, έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής και διαρκή υποστελέχωση, συγκριτικά με τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Υπό αυτό το πρίσμα και θέλοντας να συμβάλλουμε στην κατάθεση προτάσεων με στόχο την ασφάλεια και την ολόπλευρη στήριξη των μαθητών μας, ζητάμε τα εξής:

•             Σημαντική αύξηση των κονδυλίων για την παιδεία.

•             Πιστοποιημένα και ασφαλή σχολικά κτήρια, με τακτικούς ελέγχους.

•             Ανέγερση νέων διδακτηρίων σε αντικατάσταση των παλαιών και επικίνδυνων.

•             Χωρισμός τμημάτων, όπου χρειάζεται για λόγους παιδαγωγικούς και ασφάλειας, με συνακόλουθη πρόσληψη αντίστοιχου αριθμού εκπαιδευτικών.

•             Ύπαρξη διακριτών ζωνών επικινδυνότητας, σε σχέση με το εν εξελίξει γεωδυναμικό φαινόμενο, για να εξαλειφθεί ο οριζόντιος τρόπος της αντιμετώπισης του προβλήματος που συμπεριλαμβάνει σχεδόν όλα τα κυκλαδονήσια.

•             Μη εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης, ιδίως σε νησιά άμεσου σεισμικού κινδύνου.

•             Αντικατάσταση του υπάρχοντος νομοθετικού πλαισίου για την τηλεκπαίδευση με ένα ευέλικτο σύστημα έκτακτης διδακτικής διαχείρισης, ανάλογο με το είδος, την έκταση και τη χρονική διάρκεια της προκύπτουσας κάθε φορά κατάστασης, βασισμένο στις βασικές παιδαγωγικές αρχές και στις ιδιαίτερες ανάγκες και δυνατότητες των μαθητών.

Την ανακοίνωση συνυπογράφουν οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών :

•             Νάξου, Αμοργού και Μικρών Κυκλάδων

•             Πάρου - Αντιπάρου «Π. Καλλιέρος»

•             Σύρου - Τήνου - Μυκόνου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μαθητικός διαγωνισμός
Επεκτείνεται ο μαθητικός διαγωνισμός ταινιών για την Έξοδο του Μεσολογγίου – Συμμετοχή και για την Α’ Γυμνασίου
Περισσότεροι μαθητές από όλη την Ελλάδα καλούνται να δημιουργήσουν ταινίες μικρού μήκους εμπνευσμένες από την ηρωική έξοδο των Ελευθέρων...
Επεκτείνεται ο μαθητικός διαγωνισμός ταινιών για την Έξοδο του Μεσολογγίου – Συμμετοχή και για την Α’ Γυμνασίου
πάντειο
Πάντειο Πανεπιστήμιο και ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ ενώνουν δυνάμεις: Νέο Μνημόνιο Συνεργασίας για μικρές επιχειρήσεις και έρευνα
Μια στρατηγική συμμαχία που φέρνει κοντά την ακαδημαϊκή γνώση και τον επιχειρηματικό κόσμο, με στόχο την ενίσχυση της καινοτομίας, της απασχόλησης...
Πάντειο Πανεπιστήμιο και ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ ενώνουν δυνάμεις: Νέο Μνημόνιο Συνεργασίας για μικρές επιχειρήσεις και έρευνα
ypoyrgeio paideias kai thriskeymaton
Νομική διευκρίνιση για εκπαιδευτικό που υπηρέτησε ως Γενικός Γραμματέας στο ΥΠΑΙΘΑ: Δεν υποχρεούται να επιστρέψει στην αρχική οργανική θέση που κατείχε
Η υπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, αποδέχθηκε την γνωμοδότηση, ξεκαθαρίζοντας κρίσιμα θέματα επανατοποθέτησης και έκδοσης υπηρεσιακών βεβαιώσεων
Νομική διευκρίνιση για εκπαιδευτικό που υπηρέτησε ως Γενικός Γραμματέας στο ΥΠΑΙΘΑ: Δεν υποχρεούται να επιστρέψει στην αρχική οργανική θέση που κατείχε