Μαύρη τρύπα
«Κάποια “μαύρη τρύπα” πρέπει να βρίσκεται εκεί, η οποία μάλιστα ρουφάει μόνο τα κενά των φυσικών, ενώ δεν επηρεάζει τα κενά των υπολοίπων ειδικοτήτων ΠΕ04»

Το φαινόμενο της μαύρης τρύπας είναι διαδεδομένο και στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα υποστηρίζουν αναπληρωτές φυσικοί, τονίζοντας ότι μόνο έτσι μπορεί να εξηγηθεί η εξαφάνιση των οργανικών κενών φυσικών (ΠΕ04.01) στη Μαγνησία.

«Κάποια «μαύρη τρύπα» πρέπει να βρίσκεται εκεί, η οποία μάλιστα ρουφάει μόνο τα κενά των φυσικών, ενώ δεν επηρεάζει τα κενά των υπολοίπων ειδικοτήτων ΠΕ04» επισημαίνουν.

«Τα οργανικά κενά που δόθηκαν για μεταθέσεις σε φυσικούς ΠΕ04.01 ήταν 11. Μετά τις μεταθέσεις (έφυγε 1 συνάδελφος, ήρθαν 4) η αριθμητική ορίζει ότι τα εναπομείναντα οργανικά κενά φυσικών θα έπρεπε να είναι 11+1-4=8. Ω του θαύματος όμως, τα οργανικά κενά που εμφανίζονται στην εγκύκλιο των μετατάξεων στη Μαγνησία είναι μηδέν! Προφανώς απορροφήθηκαν από κάποια “μαύρη τρύπα”» προσθέτουν.

Οι αναπληρωτές φυσικοί καλούν τη ΔΔΕ Μαγνησίας και το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. «να προβούν στη σχετική διόρθωση, ευελπιστώντας ότι οι μαύρες τρύπες είναι μόνο κοσμικό φαινόμενο».

Η ανακοίνωση Αναπληρωτών Φυσικών ΠΕ04.01

Η ΔΔΕ Μαγνησίας και η Μαύρη Τρύπα

Μαύρη τρύπα ονομάζεται το σημείο του χωροχρόνου, στο οποίο οι βαρυτικές δυνάμεις είναι τόσο μεγάλες, ώστε τίποτα - ούτε καν τα σωματίδια και η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία, όπως το φως - να μην μπορεί να ξεφεύγει από αυτό. (Wikipedia)

Φαίνεται όμως ότι το φαινόμενο δεν είναι μόνο κοσμικό, αλλά διαδεδομένο και στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα. Μόνο έτσι μπορεί να εξηγηθεί η εξαφάνιση των οργανικών κενών φυσικών (ΠΕ04.01) στη Μαγνησία (αλλά ενίοτε και αλλού). Κάποια «μαύρη τρύπα» πρέπει να βρίσκεται εκεί, η οποία μάλιστα ρουφάει μόνο τα κενά των φυσικών, ενώ δεν επηρεάζει τα κενά των υπολοίπων ειδικοτήτων ΠΕ04. Η ιδιαίτερη ευαισθησία – επιλεκτικότητα προς τους φυσικούς βέβαια οδηγεί στο συμπέρασμα ότι μάλλον δεν πρόκειται περί φαινομένου συγγενούς με το κοσμικό φαινόμενο, αλλά για ανθρώπινη επέμβαση.

Και εξηγούμαστε: Τα οργανικά κενά που δόθηκαν για μεταθέσεις σε φυσικούς ΠΕ04.01 ήταν 11. Μετά τις μεταθέσεις (έφυγε 1 συνάδελφος, ήρθαν 4) η αριθμητική ορίζει ότι τα εναπομείναντα οργανικά κενά φυσικών θα έπρεπε να είναι 11+1-4=8. Ω του θαύματος όμως, τα οργανικά κενά που εμφανίζονται στην εγκύκλιο των μετατάξεων στη Μαγνησία είναι μηδέν! Προφανώς απορροφήθηκαν από κάποια «μαύρη τρύπα»!

Θεωρούμε το γεγονός αδιανόητο, πόσο μάλλον όταν όλοι γνωρίζουν πόσο επιτακτική είναι η ανάγκη διορισμού φυσικών στα ελληνικά σχολεία.

Γι’ αυτό καλούμε την ΔΔΕ Μαγνησίας και το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. να προβούν στη σχετική διόρθωση, ευελπιστώντας ότι οι μαύρες τρύπες είναι μόνο κοσμικό φαινόμενο.

Αναπληρωτές φυσικοί, ΠΕ04.01

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης
Γαβριήλ Σακελλαρίδης: «Τέρμα το τσιγάρο, η ζωή δεν είναι δεδομένη» – Το μήνυμα μετά την περιπέτεια υγείας του
«Νοσηλεύτηκα, έβαλα δύο στεντ, και κατάλαβα: Η ζωή δεν είναι δεδομένη – Ακούμε τα “καμπανάκια” του σώματός μας πριν είναι πολύ αργά!» έγραψε σε...
Γαβριήλ Σακελλαρίδης: «Τέρμα το τσιγάρο, η ζωή δεν είναι δεδομένη» – Το μήνυμα μετά την περιπέτεια υγείας του
ολμε
ΟΛΜΕ: «Σχεδόν 20.000 κενά στα σχολεία, χάνονται 400.000 διδακτικές ώρες κάθε εβδομάδα»
Οργή της ΟΛΜΕ: Νέες μητέρες εκπαιδευτικοί στο στόχαστρο για τα χιλιάδες κενά – Πρόκληση η αντιμετώπιση τους ως «υπαίτιες»
ΟΛΜΕ: «Σχεδόν 20.000 κενά στα σχολεία, χάνονται 400.000 διδακτικές ώρες κάθε εβδομάδα»
athlitismos
Εγκρίθηκαν οι άδειες εισόδου εκπροσώπων αθλητικών φορέων στα σχολεία για το 2025-2026
Στις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα μπορούν να εισέρχονται εκπρόσωποι αναγνωρισμένων αθλητικών ομοσπονδιών και...
Εγκρίθηκαν οι άδειες εισόδου εκπροσώπων αθλητικών φορέων στα σχολεία για το 2025-2026