Επαναλειτουργούν σήμερα και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί ΟΑΕΔ
«Κυβέρνηση, Υπουργείο Παιδείας και Διευθύνσεις επιμένουν στην πολιτική εξοικονόμησης εκπαιδευτικών»

«Όχι» στη συγχώνευση δύο τμημάτων ολοήμερου του Νηπιαγωγείου Μούδρου λένε οι εκπαιδευτικοί Π.Ε. Λήμνου, καθώς θα υπάρχει μια νηπιαγωγός για πάνω από 25 μαθητές.

«Κυβέρνηση, Υπουργείο Παιδείας και Διευθύνσεις επιμένουν στην πολιτική εξοικονόμησης εκπαιδευτικών, σε βάρος της δημόσιας και δωρεάν προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης. Επιμένουν να διατηρούν τμήματα με πάνω από 15 νήπια, κόντρα στις επιστημονικά τεκμηριωμένες θέσεις των συλλόγων εκπαιδευτικών και του κλάδου, φτάνοντας ακόμα και πάνω από τα 25 νήπια όπως γίνεται τώρα στο Νηπιαγωγείο Μούδρου» επισημαίνει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λήμνου «Αργύριος Μοσχίδης».

«Για να επιβάλουν αυτή την πολιτική, χρησιμοποιούν την αντιδραστική, αντιπαιδαγωγική αξιολόγηση που οδηγεί σε κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, στο «διαίρει και βασίλευε» του λεγόμενου «κοινωνικού αυτοματισμού» πρόσθεσε.

Η ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λήμνου «Αργύριος Μοσχίδης»

Όχι στη συγχώνευση τμημάτων ολοήμερου στο Νηπιαγωγείο Μούδρου – Διορισμός αναπληρώτριας νηπιαγωγού ΤΩΡΑ!

  Εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας για τη συγχώνευση σε ένα των 2 τμημάτων ολοήμερου του Νηπιαγωγείου Μούδρου, με αποτέλεσμα να υπάρχει μία νηπιαγωγός για πάνω από 25 νήπια κατά παράβαση ακόμα και της υπάρχουσας, αντιπαιδαγωγικής νομοθεσίας! 

  Κυβέρνηση, Υπουργείο Παιδείας και Διευθύνσεις επιμένουν στην πολιτική εξοικονόμησης εκπαιδευτικών, σε βάρος της δημόσιας και δωρεάν προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης. Επιμένουν να διατηρούν τμήματα με πάνω από 15 νήπια, κόντρα στις επιστημονικά τεκμηριωμένες θέσεις των συλλόγων εκπαιδευτικών και του κλάδου, φτάνοντας ακόμα και πάνω από τα 25 νήπια όπως γίνεται τώρα στο Νηπιαγωγείο Μούδρου.

Για να επιβάλουν αυτή την πολιτική, χρησιμοποιούν την αντιδραστική, αντιπαιδαγωγική αξιολόγηση που οδηγεί σε κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, στο «διαίρει και βασίλευε» του λεγόμενου «κοινωνικού αυτοματισμού».

  Καταγγέλλουμε αυτή την πολιτική και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

Καμιά συγχώνευση ολοήμερων τμημάτων στο Νηπιαγωγείο Μούδρου. - Άμεσο διορισμό αναπληρώτριας νηπιαγωγού.

Τμήματα μέχρι 15 νήπια σε όλα τα νηπιαγωγεία.

Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που καλύπτουν πραγματικά κενά στην εκπαίδευση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε - Τι αλλάζει

Το νέο σήμα που μπαίνει στους δρόμους – Τι σημαίνει η πινακίδα με το λουλούδι;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

AMFITHEATRO
Η «έκρηξη» των μεταπτυχιακών: Αναζητώντας το νέο ακαδημαϊκό τοπίο της Ελλάδας
Το μεταπτυχιακό δεν είναι πια μόνο «ο επόμενος σταθμός» του προπτυχιακού. Πολύ συχνά είναι επιστροφή.
Η «έκρηξη» των μεταπτυχιακών: Αναζητώντας το νέο ακαδημαϊκό τοπίο της Ελλάδας
καλ
«Κραυγή» πτυχιούχων της ΑΣΚΤ – «Αόρατοι» οι Ιστορικοί Τέχνης για το Υπουργείο Πολιτισμού
«Ο πολιτιστικός τομέας στερείται εξειδικευμένων επιστημόνων, ενώ εμείς αγωνιζόμαστε να βρούμε θέση στον χώρο που εκπαιδευτήκαμε»
«Κραυγή» πτυχιούχων της ΑΣΚΤ – «Αόρατοι» οι Ιστορικοί Τέχνης για το Υπουργείο Πολιτισμού
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Πανελλήνιες 2025: Στατιστική — Όχι ένα, αλλά πέντε επαγγέλματα σε μία σχολή
Πανελλήνιες - Μηχανογραφικό 2025: Η Στατιστική ως «ελβετικός σουγιάς» σπουδών - Δεν υπόσχονται «κοινωνικό κύρος» όπως η Ιατρική ή η Νομική, ούτε...
Πανελλήνιες 2025: Στατιστική — Όχι ένα, αλλά πέντε επαγγέλματα σε μία σχολή