αναπηρία
«Ας σεβαστεί επιτέλους η Πολιτεία τις ανάγκες των μαθητών με αναπηρία παρέχοντας αυτό που αξίζουν»

Η Β’ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης με σχετική ανακοίνωση κατηγορεί την Πολιτεία για το απαράδεκτο γεγονός της συνεχής μετακίνησης των σχολείων Ειδικής Αγωγής σε ενοικιαζόμενους χώρους. Μάλιστα γνωστοποιεί ότι το καινούριο κτίριο που μεταφέρθηκε το 2ο ΕΕΕΕΚ Πυλαίας, είναι ένα κτίριο με διαφορετικά επίπεδα, κάτι που είναι «επικίνδυνο» για τους μαθητές σε αμαξίδιο.

Παράλληλα, καλεί την Πολιτεία να δώσει λύση και να κατασκευαστεί ένα σύγχρονο Ειδικό Σχολείο στην Πυλαία με τις απαιτούμενες προϋποθέσεις για τους μαθητές με αναπηρία.

Δείτε τη σχετική ανακοίνωση:

Ανακοίνωση για την ανάγκη άμεσης κατασκευής σχολείων για την Ειδική Αγωγή

Το ΔΣ της Β΄ ΕΛΜΕ  λαμβάνοντας υπόψη την ανησυχία των μελών της σχολικής κοινότητας του 2ου ΕΕΕΕΕΚ Πυλαίας – Χορτιάτη για τη  φερόμενη μετακίνησή τους στον Δήμο Θερμαϊκού, εκφράζει την αντίθεσή του στην προσπάθεια μετακίνησης του 2ου ΕΕΕΕΚ Πυλαίας από την Πυλαία, όπου στεγάζεται σε ενοικιαζόμενο κτίριο, στην άνω Περαία του Δήμου Θερμαϊκού σε κτίριο και μάλιστα ενοικιαζόμενο για άλλη μια φορά.

Είναι απαράδεκτο να μετακινούνται μαθητές με αναπηρία από τον ένα ενοικιαζόμενο χώρο σε έναν άλλον, που βρίσκεται σε πολύ μεγάλη απόσταση από την αρχική θέση του σχολείου. Δεν αποτελεί λύση για τα σχολεία Ειδικής Αγωγής να στεγάζονται οπουδήποτε ενώ η Πολιτεία θα έπρεπε με τους εκπροσώπους της να φροντίσει, ώστε να κατασκευαστούν κατάλληλα σύγχρονα κτίρια, αντισεισμικά και με καλή πρόσβαση  στα άτομα με αναπηρία. Ενημερωθήκαμε μάλιστα από το 2ο ΕΕΕΕΚ Πυλαίας ότι στο συγκεκριμένο κτίριο υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα και χώροι που όχι μόνο δεν είναι κατάλληλοι αλλά είναι και επικίνδυνοι για ένα σχολείο που έχει 26 μαθητές σε αμαξίδιο.

Ζητάμε από όλους τους υπευθύνους της Πολιτείας να δοθεί ΤΩΡΑ λύση με την κατασκευή σύγχρονου διδακτηρίου με υποδομές και βοηθητικούς χώρους κατάλληλο για τα παιδιά με αναπηρία, στην περιοχή της Πυλαίας σε χώρους που υπάρχουν ήδη.                                                             

Ζητάμε να δοθεί ΑΜΕΣΑ η λύση με κτίριο που θα κατασκευάσει η Πολιτεία για τον σκοπό αυτό με όλες τις αναγκαίες αίθουσες και τους ανάλογους βοηθητικούς χώρους. Είναι ντροπή το «στρίμωγμα» σχολείων Ειδικής Αγωγής σε ενοικιαζόμενους  χώρους  και μάλιστα σε θέσεις που απέχουν πάρα πολύ από τη  θέση αρχικής τους στέγασης.

Οποιαδήποτε λύση με τη χρήση ενοικιαζόμενων κτιρίων ΔΕΝ αρμόζει στα παιδιά με αναπηρία και το προσωπικό, που καθημερινά παρέχει της υπηρεσίες του σε αντίξοες συνθήκες.

Ας σεβαστεί επιτέλους η Πολιτεία τις ανάγκες των μαθητών με αναπηρία παρέχοντας αυτό που αξίζουν.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προκ
Καταγγελία: «Μας πετάνε έξω από το σχολείο μας για να βάλουν τα παιδιά σε… προκάτ κλουβιά!»
Η απόφαση που προκαλεί σοκ: Παιδιά στέλνονται σε πρόχειρες προκάτ αίθουσες σε χώρο που δεν επαρκεί, εγείροντας φόβους για την ασφάλειά τους
Καταγγελία: «Μας πετάνε έξω από το σχολείο μας για να βάλουν τα παιδιά σε… προκάτ κλουβιά!»
προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο