Τη Δευτέρα, 9 Ιανουαρίου 2022, το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Κέρκυρας πραγματοποίησε την πρώτη του συνεδρίαση, μετά τις εκλογές της 20ης και 21ης Δεκεμβρίου και συγκροτήθηκε σε σώμα.
Κατά τη συγκρότηση σε σώμα αναδείχθηκαν:
Καπετάνιος Αχιλλέας | 1ο ΕΠΑΛ Κέρκυρας | |||
Γκουλιούμης Νίκος | 2ο ΓΕΛ Κέρκυρας | |||
Γιαννούλης Γεράσιμος | 2ο ΓΕΛ Κέρκυρας | |||
Μοσχόπουλος Διονύσης | Εσπ. ΕΠΑΛ | |||
Οργ. Γραμματέας | Διαμαντοπούλου Νίκη | 2ο ΕΠΑΛ Κέρκυρας | ||
Ράπτη Μαρίνα | Μουσικό Γυμνάσιο | |||
Θύμης Σπύρος | 4ο ΓΕΛ / ΕΕΕΕΚ |