Μαθητές, δημοτικό σχολείο, τάξη, θρανία, δάσκαλος
Απάντηση για τις ελλείψεις και τα κενά των εκπαιδευτικών των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της Λήμνου που παραμένουν, δίνει ο ΣΕΠΕ «Αργύριος Μοσχίδης»

Τον άμεσο διορισμό δασκάλων ειδικής αγωγής, ζητούν οι εκπαιδευτικοί του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λήμνου «Αργύριος Μοσχίδης», καθώς τα εκπαιδευτικά κενά στα δημοτικά σχολεία και τα νηπιαγωγεία παραμένουν.

Όπως αναφέρουν οι εκπαιδευτικοί σε ανακοίνωσή τους 4 από τους 22 μαθητές του 2ου Δημοτικού Μύρινας, έχουν διαγνωστεί από το ΚΕΔΑΣΥ με μαθησιακές και άλλες δυσκολίες που τώρα έχουν ανάγκη τουλάχιστον εξειδικευμένης διδασκαλίας και στήριξης.

Σημειώνεται πως οι μαθητές αυτοί, δεν καλύπτονται  ούτε από παράλληλη στήριξη, ούτε από το Τμήμα Ένταξης, αφού σε αυτό είναι εγγεγραμμένοι 7 μαθητές, με διαφορετικά επίπεδα δυσκολιών και αναγκών, που δεν είναι δυνατόν να καλυφθούν από τις 5 ώρες λειτουργίας του εβδομαδιαίως.

«Και αυτό, γιατί ο εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης έχει το μειωμένο ωράριο που δικαιούται από τη νομοθεσία ως πρόεδρος του Νομαρχιακού Τμήματος Λήμνου της ΑΔΕΔΥ και παραμένει το αίτημα για διορισμό και δεύτερου δασκάλου Τμήματος Ένταξης για το συγκεκριμένο σχολείο», όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν.

Αναλυτικά:

Απάντηση για τις ελλείψεις και τα κενά των εκπαιδευτικών των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της Λήμνου που παραμένουν.

  Οι απαντήσεις του Διευθυντή Π.Ε. Λέσβου, (κοινοποίηση εγγράφων 9187/5-12-2022, 7339/4-10-2022, 7340/4-10-2022, 7700/13-10-2022, 8564/14-11-2022 και 9013/29-11-2022), στα αιτήματα του Συλλόγου μας για την κάλυψη των ελλείψεων και των κενών σε εκπαιδευτικούς στα δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία της Λήμνου, δεν μας καλύπτουν γιατί:
    • Οι 22 εγγεγραμμένοι μαθητές της Δ΄ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας, δεν είναι απλοί αριθμοί. Είναι ψυχές και προσωπικότητες με ιδιαίτερες ανάγκες. Τέσσερις από αυτούς να έχουν διαγνωστεί από το ΚΕΔΑΣΥ με μαθησιακές και άλλες δυσκολίες που τώρα έχουν ανάγκη τουλάχιστον εξειδικευμένης διδασκαλίας και στήριξης, αφού δεν καλύπτονται  ούτε από παράλληλη στήριξη, ούτε από το Τμήμα Ένταξης, αφού σε αυτό είναι εγγεγραμμένοι 7 μαθητές, με διαφορετικά επίπεδα δυσκολιών και αναγκών, που δεν είναι δυνατόν να καλυφθούν από τις 5 ώρες λειτουργίας του εβδομαδιαίως. Και αυτό, γιατί ο εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης έχει το μειωμένο ωράριο που δικαιούται από τη νομοθεσία ως πρόεδρος του Νομαρχιακού Τμήματος Λήμνου της ΑΔΕΔΥ και παραμένει το αίτημα για διορισμό και δεύτερου δασκάλου Τμήματος Ένταξης για το συγκεκριμένο σχολείο. Επιπλέον, στην Δ΄ τάξη  είναι εγγεγραμμένος μαθητής οικογένειας μεταναστών από το Αφγανιστάν που δεν μιλάει την ελληνική γλώσσα και δεν έχει την κατάλληλη στήριξη στο σχολείο αφού δεν έχει λειτουργήσει μέχρι τώρα Τάξη Υποδοχής Αλλοδαπών μαθητών, (ΖΕΠ), με αποτέλεσμα τις συχνές απουσίες του παιδιού, προφανώς λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος για το σχολείο. Επιπλέον, γνωρίζουμε ότι σε δημοτικό σχολείο χωρίστηκε σε 2 τμήματα, τάξη με παρόμοια κατάσταση σε αριθμό και ανάγκες των μαθητών. Επικροτούμε την απόφαση αυτή, αλλά ζητάμε να εφαρμοστεί και για την Δ΄ τάξη του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας.
    • Θεωρούμε απαράδεκτη την απόφαση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου να μην ιδρύσει για φέτος Τάξη Υποδοχής (ΖΕΠ) στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας, τη στιγμή που από τον Ιούνιο έχουν δηλωθεί 9 εγγεγραμμένοι μαθητές και υπάρχει ανάλογο ΦΕΚ από το Υπουργείο Παιδείας. Ζητάμε από την Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης να μας απαντήσει για ποιο λόγο η Περιφερειακή Διεύθυνση αποφάσισε να μη λειτουργήσει Τάξη Υποδοχής (ΖΕΠ) στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας.
    • Είμαστε αντίθετοι με την νομοθεσία που λέει ότι αν ένας μαθητής διαγνωστεί από τον Οκτώβριο και από τη Δευτεροβάθμια Επιτροπή, (ΔΕΔΑ), ότι χρειάζεται πλήρη και όχι μισή Παράλληλη Στήριξη, τότε θα την έχει από την επόμενη σχολική χρονιά και όχι από την τρέχουσα. Αυτό είναι αντιπαιδαγωγικό και βαίνει σε βάρος των αναγκών του μαθητή. Η λύση που προτάθηκε τηλεφωνικά να μοιραστεί η δασκάλα παράλληλης στήριξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας σε δύο παιδιά που αυτή τη στιγμή έχουν διαγνώσεις για πλήρη παράλληλη στήριξη, είναι προφανώς αντιπαιδαγωγική.
    • Σε ό, τι αφορά τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων, θεωρούμε απαράδεκτο να μην διδάσκονται τα παιδιά τα μαθήματα ειδικοτήτων από εκπαιδευτικούς που είναι εξειδικευμένοι στο αντικείμενο του κάθε μαθήματος.   Οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων και οι αντίστοιχες πανεπιστημιακές σχολές, είναι κατάκτηση πολύχρονων αγώνων της εκπαιδευτικής κοινότητας και δεν είναι δυνατόν να αναιρούνται από αντιεκπαιδευτικές κυβερνητικές αποφάσεις. Υπάρχει η δυνατότητα, αν υπάρχει και η πολιτική βούληση, να καλυφθούν όλες οι ώρες των μαθημάτων ειδικοτήτων από τους αντίστοιχους εκπαιδευτικούς. Παράλληλα, θεωρούμε ότι δεν περισσεύει κανένας δάσκαλος ΠΕ 70 , αν λειτουργεί η ενισχυτική διδασκαλία για τις πλεονάζουσες ώρες, υπολογίζοντας και τα μαθησιακά κενά (βάσει ερευνών) των μαθητών από τις προηγούμενες σχολικές χρονιές, λόγω των συνεχών lockdown λόγω κορονοϊού. Η εξ αποστάσεως διδασκαλία, όπως φάνηκε, σε καμιά περίπτωση δεν αναπλήρωσε τη δια ζώσης διδασκαλία. Επιπλέον, σήμερα φαίνεται η ανάγκη επιπλέον δασκάλου στα πολυθέσια σχολεία για την κάλυψη αναρρωτικών αδειών, λόγω των συχνών απουσιών εκπαιδευτικών εξαιτίας του κύματος ιώσεων, αλλά και κρουσμάτων κορονοϊού που ταλαιπωρούν μαθητές και εκπαιδευτικούς.
    • Η ανάθεση σε δασκάλα ΠΕ 70 μαθημάτων ειδικοτήτων χωρίς να της έχει ανατεθεί τμήμα ή τάξη, θεωρούμε ότι αποτελεί παραπέρα αρνητική εξέλιξη σε ό, τι αφορά τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων και μας δημιουργεί την ανησυχία της υποβάθμισης ή κατάργησης κάποιων κλάδων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, που, αν συμβεί, θα γυρίσει την εκπαίδευση πολλά χρόνια πίσω.

Με βάση τα παραπάνω, επιμένουμε στα αιτήματά μας, (έγγραφο του Συλλόγου 45/29-11-2022) και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ άμεσο διορισμό:

    • 4 δασκάλων ειδικής αγωγής για τη στελέχωση των Τμημάτων Ένταξης των δημοτικών σχολείων Κοντοπουλίου, Κοντιά, Μουδρου, και 2ου Μύρινας.
    • 2 δασκάλων για τη στελέχωση της Τάξης Υποδοχής Αλλοδαπών μαθητών (ΖΕΠ) του Δημοτικού Σχολείου Νέας Κούταλης, αλλά και τη λειτουργία Τάξης Υποδοχής Αλλοδαπών μαθητών (ΖΕΠ) του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας. 
    • 2 δασκάλων Παράλληλης Στήριξης πλήρους ωραρίου για τις ανάγκες των μαθητών που έχουν διάγνωση των δημοτικών σχολείων 2ο Μύρινας, 3ο Μύρινας και Κοντιά.
    • 2 νηπιαγωγών Παράλληλης Στήριξης πλήρους ωραρίου για τις ανάγκες των νηπίων που έχουν διάγνωση για τα νηπιαγωγεία Κοντιά και 4ο Μύρινας.
    • Ενός σχολικού νοσηλευτή για την πλήρη στήριξη των παιδιών στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας και στο 1ο Νηπιαγωγείο Μύρινας.
    • 2 εκπαιδ
ευτικών Θεατρικής Αγωγής, 2 εκπαιδευτικών Εικαστικών και 2 εκπαιδευτικών Μουσικής για τη διδασκαλία των ανωτέρω μαθημάτων από εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα