Την ανησυχία της για τη στελέχωση των διευθύνσεων των σχολείων εκφράζει η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία.
Όπως σημειώνει η ΕΜΕ, «η δυσφορία μελών των Συμβουλίων Επιλογής που οδηγεί σε παραιτήσεις, ο ανεξήγητα μεγάλος αριθμός ενστάσεων υποψηφίων, η παρατηρούμενη εξαφάνιση ολόκληρων ειδικοτήτων από τους πίνακες επιλογής και οι συνδεόμενες με τα παραπάνω καταγγελίες για αυθαίρετο υποκειμενισμό στην προσμέτρηση τυπικών προσόντων δημιουργούν ένα κλίμα αμφιβολίας και καχυποψίας».
Επιπλέον, η ΕΜΕ σημειώνει ότι «έχει εντοπιστεί αυθαίρετη αφαίρεση μετρήσιμων προσόντων υποψηφίων, που προκύπτουν από ερευνητικές δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά και από επιστημονικές ανακοινώσεις σε πρακτικά συνεδρίων της ΕΜΕ, στα οποία τηρείται καταστατικά το σύστημα κριτών και τυφλής αξιολόγησης και έχουν αριθμό ISSN».
Η ανακοίνωση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας:
Η ΕΜΕ εκφράζει την ανησυχία της μαθηματικής εκπαιδευτικής κοινότητας για τις πρακτικές που ακολουθούνται για τη στελέχωση των διευθύνσεων των Σχολικών Μονάδων.
Η δυσφορία μελών των Συμβουλίων Επιλογής που οδηγεί σε παραιτήσεις, ο ανεξήγητα μεγάλος αριθμός ενστάσεων υποψηφίων, η παρατηρούμενη εξαφάνιση ολόκληρων ειδικοτήτων από τους πίνακες επιλογής και οι συνδεόμενες με τα παραπάνω καταγγελίες για αυθαίρετο υποκειμενισμό στην προσμέτρηση τυπικών προσόντων δημιουργούν ένα κλίμα αμφιβολίας και καχυποψίας που θα πρέπει επιτακτικά να απασχολήσει την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.
Ειδικότερα έχει εντοπιστεί αυθαίρετη αφαίρεση μετρήσιμων προσόντων υποψηφίων, που προκύπτουν από ερευνητικές δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά και από επιστημονικές ανακοινώσεις σε πρακτικά συνεδρίων της ΕΜΕ, στα οποία τηρείται καταστατικά το σύστημα κριτών και τυφλής αξιολόγησης και έχουν αριθμό ISSN. Αυτή η συστηματικά παρατηρούμενη υπαγωγή των αντικειμενικών κριτηρίων σε υποκειμενική κρίση και απόρριψη αλλοιώνει την αντιστοίχιση των τυπικών προσόντων των υποψηφίων στη βαθμολογική κλίμακα και έχει οδηγήσει σε ανεξήγητη παντελή εξαφάνιση του κλάδου των μαθηματικών από τους πίνακες επιλογής.
Η ανησυχία της μαθηματικής κοινότητας επιτείνεται από την παράβλεψη και αποσιώπηση των σχετικών καταγγελιών των υποψηφίων και από τον εφησυχασμό της ηγεσίας του Υπουργείου, που με αυτόν τον τρόπο θέτει σε δοκιμασία το κύρος της διαδικασίας και των προσώπων που καλούνται να στελεχώσουν θέσεις Διευθυντών και Διευθυντριών.
Η ΕΜΕ ζητάει την άμεση εξέταση του ζητήματος και την έκδοση σχετικής εγκυκλίου που να υπενθυμίζει τα κριτήρια και την υποχρέωση προσμέτρησης των επιστημονικών δημοσιεύσεων σε έγκυρα περιοδικά.
Στην κοινωνικά, εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά ευαίσθητη περίοδο που βιώνει το σχολείο, είναι καθήκον όλων να ενισχύουν το κλίμα εμπιστοσύνης στις Σχολικές Μονάδες και στις διοικήσεις τους.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη