yppeth
INTIME NEWS
Αυθαίρετη αφαίρεση μετρήσιμων προσόντων υποψηφίων διευθυντών σχολείων καταγγέλλει η ΕΜΕ, εκφράζοντας την ανησυχία της για τη στελέχωση των διευθύνσεων των σχολείων

Την ανησυχία της για τη στελέχωση των διευθύνσεων των σχολείων εκφράζει η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία.

Όπως σημειώνει η ΕΜΕ, «η δυσφορία μελών των Συμβουλίων Επιλογής που οδηγεί σε παραιτήσεις, ο ανεξήγητα μεγάλος αριθμός ενστάσεων υποψηφίων, η παρατηρούμενη εξαφάνιση ολόκληρων ειδικοτήτων από τους πίνακες επιλογής και οι συνδεόμενες με τα παραπάνω καταγγελίες για αυθαίρετο υποκειμενισμό στην προσμέτρηση τυπικών προσόντων δημιουργούν ένα κλίμα αμφιβολίας και καχυποψίας».

Επιπλέον, η ΕΜΕ σημειώνει ότι «έχει εντοπιστεί αυθαίρετη αφαίρεση μετρήσιμων προσόντων υποψηφίων, που προκύπτουν από ερευνητικές δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά και από επιστημονικές ανακοινώσεις σε πρακτικά συνεδρίων της ΕΜΕ, στα οποία τηρείται καταστατικά το σύστημα κριτών και τυφλής αξιολόγησης και έχουν αριθμό ISSN».

Η ανακοίνωση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας:

Η ΕΜΕ εκφράζει την ανησυχία της μαθηματικής εκπαιδευτικής κοινότητας για τις πρακτικές που ακολουθούνται για τη στελέχωση των διευθύνσεων των Σχολικών Μονάδων

Η δυσφορία μελών των Συμβουλίων Επιλογής που οδηγεί σε παραιτήσεις, ο ανεξήγητα μεγάλος αριθμός ενστάσεων υποψηφίων, η παρατηρούμενη εξαφάνιση ολόκληρων ειδικοτήτων από τους πίνακες επιλογής και οι συνδεόμενες με τα παραπάνω καταγγελίες για αυθαίρετο υποκειμενισμό στην προσμέτρηση τυπικών προσόντων δημιουργούν ένα κλίμα αμφιβολίας και καχυποψίας που θα πρέπει επιτακτικά να απασχολήσει την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. 

Ειδικότερα έχει εντοπιστεί αυθαίρετη αφαίρεση μετρήσιμων προσόντων υποψηφίων, που προκύπτουν από ερευνητικές δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά και από επιστημονικές ανακοινώσεις σε πρακτικά συνεδρίων της ΕΜΕ, στα οποία τηρείται καταστατικά το σύστημα κριτών και τυφλής αξιολόγησης και έχουν αριθμό ISSN. Αυτή η συστηματικά παρατηρούμενη υπαγωγή των αντικειμενικών κριτηρίων σε υποκειμενική κρίση και απόρριψη αλλοιώνει την αντιστοίχιση των τυπικών προσόντων των υποψηφίων στη βαθμολογική κλίμακα και έχει οδηγήσει σε ανεξήγητη παντελή εξαφάνιση του κλάδου των μαθηματικών από τους πίνακες επιλογής. 

Η ανησυχία της μαθηματικής κοινότητας επιτείνεται από την παράβλεψη και αποσιώπηση των σχετικών καταγγελιών των υποψηφίων και από τον εφησυχασμό της ηγεσίας του Υπουργείου, που με αυτόν τον τρόπο θέτει σε δοκιμασία το κύρος της διαδικασίας και των προσώπων που καλούνται να στελεχώσουν θέσεις Διευθυντών και Διευθυντριών.

Η ΕΜΕ ζητάει την άμεση εξέταση του ζητήματος και την έκδοση σχετικής εγκυκλίου που να υπενθυμίζει τα κριτήρια και την υποχρέωση προσμέτρησης των επιστημονικών δημοσιεύσεων σε έγκυρα περιοδικά.  

Στην κοινωνικά, εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά ευαίσθητη περίοδο που βιώνει το σχολείο, είναι καθήκον όλων να ενισχύουν το κλίμα εμπιστοσύνης στις Σχολικές Μονάδες και στις διοικήσεις τους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε - Τι αλλάζει

Το νέο σήμα που μπαίνει στους δρόμους – Τι σημαίνει η πινακίδα με το λουλούδι;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

καλ
«Κραυγή» πτυχιούχων της ΑΣΚΤ – «Αόρατοι» οι Ιστορικοί Τέχνης για το Υπουργείο Πολιτισμού
«Ο πολιτιστικός τομέας στερείται εξειδικευμένων επιστημόνων, ενώ εμείς αγωνιζόμαστε να βρούμε θέση στον χώρο που εκπαιδευτήκαμε»
«Κραυγή» πτυχιούχων της ΑΣΚΤ – «Αόρατοι» οι Ιστορικοί Τέχνης για το Υπουργείο Πολιτισμού
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Πανελλήνιες 2025: Στατιστική — Όχι ένα, αλλά πέντε επαγγέλματα σε μία σχολή
Πανελλήνιες - Μηχανογραφικό 2025: Η Στατιστική ως «ελβετικός σουγιάς» σπουδών - Δεν υπόσχονται «κοινωνικό κύρος» όπως η Ιατρική ή η Νομική, ούτε...
Πανελλήνιες 2025: Στατιστική — Όχι ένα, αλλά πέντε επαγγέλματα σε μία σχολή