ΕΛΜΕ Κέρκυρας: Τοποθετήσεις αναπληρωτών χωρίς δημοσιοποίηση όλων των κενών
Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας καταγγέλλει τη ΔΔΕ για τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών, καθώς δεν δημοσιοποιήθηκαν όλα τα κενά στα σχολεία

Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας καταγγέλλει τις πρακτικές της ΔΔΕ, με αφορμή τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών, καθώς δεν δημοσιοποιήθηκαν όλα τα κενά.

«Καλούμε την ΟΛΜΕ να παρέμβει στο υπουργείο Παιδείας ώστε να σταματήσει η καταστρατήγηση των πινάκων και να ανεβαίνουν όλα τα κενά στον ΟΠΣΥΔ απαιτώντας το σταμάτημα της πρακτικής αυτής του υπουργείου», σημειώνει το σωματείο των εκπαιδευτικών.

Αναλυτικά η καταγγελία της ΕΛΜΕ Κέρκυρας:

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Κέρκυρας καταγγέλλει τις πρακτικές της ΔΔΕ Κέρκυρας, απόρροια της πολιτικής του υπουργείου Παιδείας, που κάνουν κόσκινο τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών.

Για 2η συνεχόμενη χρονιά οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών γίνονται εν κρυπτώ, χωρίς καμία διαφάνεια και χωρίς να γνωρίζει κανείς τα κενά που υπάρχουν. Η ΔΔΕ Κέρκυρας, ανεβάζει στον ΟΠΣΥΔ, μόνο τόσα κενά, όσοι είναι οι αναπληρωτές οι οποίοι προσλήφθηκαν. Το πόσα άλλα κενά υπάρχουν, σε ποια σχολεία και ποιες ειδικότητες μόνο η διεύθυνση το ξέρει. 

Στην παρέμβαση που έκανε η ΕΛΜΕ την Παρασκευή, μας είπαν από τη Διεύθυνση ότι τεχνικά είναι αδύνατο να ανεβάσουν στον ΟΠΣΥΔ περισσότερα κενά, από όσα οι εκπαιδευτικοί που προσλήφθηκαν. Αναρωτιόμαστε, σε ποιο νόμο, σε ποια εγκύκλιο είναι γραμμένο το να μην μπορούν οι αναπληρωτές να διαλέγουν το σχολείο που επιθυμούν με βάση τη σειρά τους στην πίνακα; Η πολιτική αυτή του υπουργείου δεν εξυπηρετεί τίποτα άλλο, από το να κρατάει δέσμιους και υποταγμένους τους εκπαιδευτικούς. Αλλά η τακτική του υπουργείου είναι γνωστή.

Η ΔΔΕ Κέρκυρας γιατί δε δημοσιοποιεί όλα τα κενά ώστε να υπάρχει η απαραίτητη διαφάνεια που απαιτείται για την τοποθέτηση των συναδέλφων;. Γιατί στην απαίτηση της ΕΛΜΕ, να μας γνωστοποιηθούν τα κενά μας είπαν ότι είναι εσωτερικό έγγραφο και δε μας τα δίνουν; Είναι μυστικό; Με ποια λογική δίνονται κάποια κενά και κάποια άλλα μένουν κρυφά; Με ποια παιδαγωγική λογική κάποια σχολεία αφήνονται χωρίς εκπαιδευτικούς και κάποια άλλα όχι; Με ποια συναδελφική λογική αφήνονται οι συνάδελφοι αναπληρωτές ξεκρέμαστοι, χωρίς να μπορούν να διαλέξουν σχολείο με βάση την σειρά τους στην πίνακα κι έτσι να μην ξέρουν που να βρουν σπίτι και πως να κάνουν τον προγραμματισμό τους. Έχοντας να αντιμετωπίσουν όλα τα άλλα, τη δυσκολία εύρεσης σπιτιού, την ακρίβεια, τους μειωμένους μισθούς, έχουν και το άγχος του που θα βρεθούν.

Καλούμε τη ΔΔΕ Κέρκυρας, έστω και τώρα, να δημοσιοποιήσει όλα τα κενά για να ξέρουν οι συνάδελφοι τι να περιμένουν.

Καλούμε την ΟΛΜΕ να παρέμβει στο υπουργείο Παιδείας ώστε να σταματήσει η καταστρατήγηση των πινάκων και να ανεβαίνουν όλα τα κενά στον ΟΠΣΥΔ απαιτώντας το σταμάτημα της πρακτικής αυτής του υπουργείου.

Γι’ αυτό ο κλάδος χρειάζεται πραγματικούς αιρετούς, οι οποίοι θα είναι τα αυτιά και τα μάτια των συναδέλφων και θα βάζουν φρένο στις αυθαιρεσίες της Διοίκησης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Πανελλήνιες: Οι σχολές με τις υψηλότερες βάσεις το 2020
Αυτός είναι ο “πρώτος των πρώτων” στις Πανελλαδικές 2025 με 19.640 μόρια - Στόχος του το ΕΜΠ
Ο κορυφαίος υποψήφιος του 2ου Επιστημονικού Πεδίου στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025, συγκέντρωσε 19.640 μόρια - Πώς τα κατάφερε και ποιοι είναι οι...
Αυτός είναι ο “πρώτος των πρώτων” στις Πανελλαδικές 2025 με 19.640 μόρια - Στόχος του το ΕΜΠ