ΠΟΣΥΠ: «Πρωτοφανής κυνισμός από την Πολιτική Ηγεσία και την Διοίκηση του ΥΠΑΙΘ»
Η ΠΟΣΥΠ ζητάει άμεση συνάντηση με την Υπουργό Παιδείας

Για «ανεδαφικό σχεδιασμό,  χρονική πίεση,  ένταση των εργασιών και  προχειρότητα των διαδικασιών που δημιουργούν πρόσθετα προβλήματα, όπως οι λανθασμένες καταχωρήσεις στον ΟΠΣΥΔ, οι αναμορφώσεις πινάκων, οι εικονικές εκτιμήσεις κενών, οι λανθασμένες προσλήψεις αναπληρωτών, οι λανθασμένες τοποθετήσεις εκπαιδευτικών κ.ά.», κατηγορεί το Υπουργείο Παιδείας η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων του ΥΠΑΙΘ (ΠΟΣΥΠ)

Η Ομοσπονδία τονίζςι επίσης: «Μέσα σε αυτό το περιβάλλον έχουμε τις πολιτικές και διοικητικές ακροβασίες της Πολιτικής Ηγεσίας με την επιλογή και τοποθέτηση των στελεχών εκπαίδευσης, οι οποίες θυμίζουν μαθητευόμενο μάγο, διότι χρειάστηκαν επτά (7) μήνες για την επιλογή των Διευθυντών Εκπαίδευσης, μίας επιλογής που εγείρει πολλά ερωτηματικά ως προς την εξέλιξη της, θα χρειαστούν περισσότεροι από επτά (7) μήνες για την επιλογή των Συμβούλων Εκπαίδευσης, ενώ είναι ακόμη απροσδιόριστο πότε θα επιλεγούν οι Διευθυντές Σχολικών Μονάδων, παρά την αυτοαναίρεση της Πολιτικής Ηγεσίας με την αλλαγή του ίδιου του Νόμου της και βέβαια με την επ΄ αόριστο παράταση της θητείας σειράς στελεχών εκπαίδευσης με κυριότερη αυτήν των Περιφερειακών Διευθυντών, οι μισοί εκ των οποίων έχουν ήδη αποχωρήσει και αναπληρώνονται!»

Όλη η ανακοίνωση της ΠΟΣΥΠ

Η ΠΟΣΥΠ με έγγραφα και με δια ζώσης παρεμβάσεις της, προσπάθησε όλο το προηγούμενο διάστημα να αποτρέψει τους ανεδαφικούς σχεδιασμούς της Πολιτικής Ηγεσίας και της Διοίκησης, οι οποίοι είναι ενταγμένοι σε ένα πρωτόγνωρο κρεσέντο πολιτικού εντυπωσιασμού, ο οποίος όχι μόνον έχει ως μόνιμο θύμα τις Περιφερειακές Υπηρεσίες Εκπαίδευσης και τους υπαλλήλους τους, αλλά τελικά ακυρώνει ακόμη και ότι θετικό γίνεται!

Μέσα στον καταιγισμό των εαρινών εγκυκλίων, ο οποίος συνεχίζεται με αμείωτη ένταση ακόμη και σήμερα, κάποιοι από το Υπουργείο «θυμήθηκαν» να ζητήσουν από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης την καταγραφή των περιγραμμάτων, των καθηκόντων, των εργασιών, της νομοθεσίας, του προγραμματισμού, της στοχοθεσίας κ.ο.κ, κάποιοι άλλοι καλούν τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να κάνουν τις Πυθίες και να υποβάλλουν προϋπολογισμό για υπερωρίες και οδοιπορικά εκπαιδευτικών του διμήνου Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου 2022, βάσει πραγματικών περιστατικών(sic), ενώ στον αντίποδα ενημερωνόμαστε για την ορκωμοσία και την ανάληψη υπηρεσίας των 8.487 εκπαιδευτικών που διορίστηκαν, όπως και για τα ΦΕΚ με τις αποφάσεις διορισμού τους, από τα εκπαιδευτικά sites esos και alfavita και μετά την λήξη του ωραρίου, μας ενημερώνει και το Υπουργείο!

Προφανώς κάποιοι στο Υπουργείο έχουν χάσει το μέτρο και την σοβαρότητα!

Όλος αυτός ο ανεδαφικός σχεδιασμός, η χρονική πίεση, η ένταση των εργασιών και η προχειρότητα των διαδικασιών, δημιουργούν πρόσθετα προβλήματα, όπως οι λανθασμένες καταχωρήσεις στον ΟΠΣΥΔ, οι αναμορφώσεις πινάκων, οι εικονικές εκτιμήσεις κενών, οι λανθασμένες προσλήψεις αναπληρωτών, οι λανθασμένες τοποθετήσεις εκπαιδευτικών κ.ά..

Δεν είναι τυχαίο ότι κάθε χρονιά υπάρχουν περιοχές με σημαντικά κενά εκπαιδευτικών και περιοχές που δεν ξέρουν που να τους τοποθετήσουν, διότι πως αλλιώς μπορεί να εξηγηθεί ότι υπάρχουν Διευθύνσεις Εκπαίδευσης στις οποίες είναι τοποθετημένοι, παρανόμως, με διάθεση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, δεκάδες εκπαιδευτικοί!

Όλος αυτός ο ανεδαφικός σχεδιασμός κοστίζει τόσο σε εργατοώρες όσο και σε δημόσιο χρήμα!

Μέσα σε αυτό το περιβάλλον έχουμε τις πολιτικές και διοικητικές ακροβασίες της Πολιτικής Ηγεσίας με την επιλογή και τοποθέτηση των στελεχών εκπαίδευσης, οι οποίες θυμίζουν μαθητευόμενο μάγο, διότι χρειάστηκαν επτά (7) μήνες για την επιλογή των Διευθυντών Εκπαίδευσης, μίας επιλογής που εγείρει πολλά ερωτηματικά ως προς την εξέλιξη της, θα χρειαστούν περισσότεροι από επτά (7) μήνες για την επιλογή των Συμβούλων Εκπαίδευσης, ενώ είναι ακόμη απροσδιόριστο πότε θα επιλεγούν οι Διευθυντές Σχολικών Μονάδων, παρά την αυτοαναίρεση της Πολιτικής Ηγεσίας με την αλλαγή του ίδιου του Νόμου της και βέβαια με την επ΄ αόριστο παράταση της θητείας σειράς στελεχών εκπαίδευσης με κυριότερη αυτήν των Περιφερειακών Διευθυντών, οι μισοί εκ των οποίων έχουν ήδη αποχωρήσει και αναπληρώνονται!

Προφανώς οι διαδικασίες, οι καθυστερήσεις, οι αλλαγές του νόμου, οι τροποποιήσεις των συμβουλίων, οι πολύπλοκες μοριοδοτήσεις, οι αναπληρώσεις, οι παρατάσεις θητειών κ.ά., το μόνο που φανερώνουν είναι τις αδυναμίες του ίδιου του νόμου επιλογής στελεχών εκπαίδευσης!

Όπως και το διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο των νέων Διευθυντών Εκπαίδευσης, με πρωτοβουλία του Υπουργείου, φανέρωσε την την έμπρακτη αποδοχή της Πολιτικής Ηγεσίας για την διοικητική ανεπάρκεια της συντριπτικής πλειοψηφίας των νέων Διευθυντών και δικαίωσε την ΠΟΣΥΠ στις θέσεις της!

Σε αυτή την περιδίνηση της Διοίκησης της Εκπαίδευσης θα πρέπει να προσθέσουμε την σκανδαλώδη άρνηση της Πολιτικής Ηγεσίας να προχωρήσει σε διαδικασίες προκήρυξης και επιλογής των Διοικητικών Διευθυντών και των Προϊσταμένων στο Υπουργείο Παιδείας και στις Περιφερειακές του Υπηρεσίες, όπου η τελευταία διαδικασία επιλογής Διοικητικών Διευθυντών έγινε πριν δώδεκα (12) χρόνια, από τότε μόνον ρουσφετολογικές τοποθετήσεις ή πολυετείς αναπληρώσεις!

Προφανώς δεν επιδεικνύεται κανένα πολιτικό ή διοικητικό ενδιαφέρον διότι οι επιλογές αυτές γίνονται σύμφωνα με τον Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα και το πελατειακό κράτος δεν έχει πολλά περιθώρια παρέμβασης, όπως στους εκπαιδευτικούς!

Επίσης η Πολιτική Ηγεσία επιδεικνύει σκανδαλώδη αδιαφορία για μία σειρά από ζωτικά ζητήματα των Περιφερειακών Υπηρεσιών Εκπαίδευσης, όπως η στέγαση τους, η καθαριότητα τους, η ασφάλεια των εγκαταστάσεων και του προσωπικού τους, η υλικοτεχνική τους υποδομή, η στελέχωση τους, η επιμόρφωση των υπαλλήλων τους, η υπηρεσιακή τους ανέλιξη κ.ά..

Προφανώς ο Έβρος, το Λασίθι, τα Γρεβενά και η Σύρος, βρίσκονται μακριά του Αμαρουσίου και δεν τους αφορούν, διότι πως αλλιώς θα μπορούσε να εξηγήσει κανείς τον κυνισμό με τον οποίο αντιμετωπίζονται τα προβλήματα των Περιφερειακών Υπηρεσιών, δηλαδή η πλήρης απαξίωση τους και η επιδεικτική αγνόησή τους!

Ο μόνος ρόλος που αναγνωρίζεται από την Πολιτική Ηγεσία στις Περιφερειακές Υπηρεσίες είναι της θεραπαινίδας της Κεντρικής Διοίκησης, όπως με την Ηλεκτρονική Διακίνηση Δικαιολογητικών Δαπανών (ΗΔΔΔ)!

Δεν μπορούσε να την υλοποιήσει το Υπουργείο, άλλαξε ο νόμος με τροπολογία και μεταβιβάστηκε στις Περιφερειακές Υπηρεσίες!

Είναι φανερό ότι οι Περιφερειακές Υπηρεσίες και οι υπάλληλοι τους, έχουν καταναλώσει εδώ και καιρό κάθε όριο ανοχής και αντοχής τους, υπηρεσιακής και ανθρώπινης!

Είναι φανερό ότι ο κυνισμός αυτός θα πρέπει να λάβει τέλος, τώρα!

Η ΠΟΣΥΠ ζητάει άμεση συνάντηση με την Υπουργό Παιδείας!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

molivi221020181021.jpg
Αγωνιστική Παρέμβαση ν. Ηρακλείου: Κριτική στις γραφειοκρατικές παρατάξεις της ΕΛΜΕ
Σφοδρή κριτική στις παρατάξεις Εκπαιδευτική Προοπτική/ΣΥΝΕΚ και ΠΕΚ/ΠΑΣΚ για την απονεύρωση της δράσης της ΕΛ.ΜΕ.
Αγωνιστική Παρέμβαση ν. Ηρακλείου: Κριτική στις γραφειοκρατικές παρατάξεις της ΕΛΜΕ
eeeeek_kallitheas
Πανελλήνιος Σύλλογος ΔΕ Ειδικής αγωγής: Δωρεά στο ΕΕΕΕΚ Καλλιθέας
Δωρεά από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής Μονίμων Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στο ΕΕΕΕΚ Καλλιθέας
Πανελλήνιος Σύλλογος ΔΕ Ειδικής αγωγής: Δωρεά στο ΕΕΕΕΚ Καλλιθέας