Σχολεία: Κανένας σχεδιασμός του ΥΠΑΙΘ για τη λειτουργία της Πρωτοβάθμιας το επόμενο έτος...
ΣΕΠΕ Αμαρουσίου: Οι ερωτήσεις που έθεσε Δ/ντή Π. Ε. Β΄ Αθήνας και οι απαντήσεις που ΔΕΝ έλαβε

«Δεν υπάρχει κανενός είδους σχεδιασμός για τη λειτουργία των Δημοτικών Σχολείων & Νηπιαγωγείων από την πλευρά του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης για την επόμενη σχολική χρονιά (2022 – 2023)», εκτιμά ο ΣΕΠΕ Αμαρουσίου μετά από συνάντηση που είχε το Δ.Σ του συλλόγου με τον Δ/ντή Π. Ε. Β΄ Αθήνας (κο Μπαμπαρούτση Χ.) και την Προϊσταμένη Εκπ/κών θεμάτων της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας (κα Νίνου Β.).

Ο Σύλλογος έθεσε συγκεκριμένα ερωτήματα στα περισσότερα εκ των οποίων δεν έλαβε σαφείς απαντήσεις και οι εκπρόσωποί του δήλωσαν ότι θα συνεχίσει να διεκδικεί και να παλεύει για την υπεράσπιση και διεύρυνση της Δημόσιας και Δωρεάν Εκπαίδευσης ενάντια στις αντιλαϊκές – αντιεκπαιδευτικές πολιτικές της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ

Ολη η ανακοίνωση του ΣΕΠΕ Αμαρουσίου

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 16 – 6 – 2022 στις 13:00 παράσταση διαμαρτυρίας του Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου στην έδρα της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας και στο πλαίσιο αυτό έγινε συνάντηση των μελών του Δ. Σ. με τον Δ/ντή Π. Ε. Β΄ Αθήνας (κο Μπαμπαρούτση Χ.) και την Προϊσταμένη Εκπ/κών θεμάτων της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας (κα Νίνου Β.).

Στη συνάντηση τέθηκαν από την πλευρά του Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου τα παρακάτω θέματα:

  1. Ποιος είναι ο σχεδιασμός της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας για το άνοιγμα των σχολείων και νηπιαγωγείων τον προσεχή Σεπτέμβριο του 2022 και συνολικά για το επόμενο σχολικό έτος;

Οι απαντήσεις που λάβαμε από τους αρμοδίους της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας ήταν γενικόλογες και συγκεχυμένες, αφού όπως μας είπαν δεν είχαν ενημέρωση από το ΥΠΑΙΘ ακόμα αναφορικά με το σχεδιασμό της λειτουργίας των σχολικών μονάδων κατά την επόμενη σχολική χρονιά.

  1. Ποια και πόσα σχολεία και νηπιαγωγεία της περιοχής ευθύνης του σωματείου μας θα λειτουργήσουν κατά την επόμενη σχολική χρονιά με διευρυμένο ωράριο ως τις 17:30 στα ολοήμερα τμήματά τους στη βάση των πρόσφατων εξαγγελιών της Υπουργού Παιδείας ;

Από την πλευρά των αρμοδίων της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας μας δηλώθηκε ρητά ότι δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός ακόμα από το ΥΠΑΙΘ αναφορικά με το ζήτημα αυτό που να τους έχει γνωστοποιηθεί.

  1. Ποιες είναι οι προθέσεις και ο σχεδιασμός του ΥΠΑΙΘ και της Διεύθυνσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας αναφορικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών παράλληλης στήριξης ύστερα από την εξαιρετικά καθυστερημένη έκδοση της εγκυκλίου του ΥΠΑΙΘ για τις παράλληλες στηρίξεις μαθητών/μαθητριών σχολικού έτους 2022 – 2023 μόλις στις 15 – 6 – 2022;

Η απάντηση των αρμοδίων της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας ήταν κι εδώ αόριστη και συγκεχυμένη, αφού δεν μπορούσαν να μας απαντήσουν ούτε ποιος θα είναι ο αριθμός των προσλήψεων ούτε αν θα καλυφθούν όλες οι ανάγκες των μαθητών/μαθητριών χωρίς να επικρατήσει, για άλλη μια χρονιά, το απαράδεκτο φαινόμενο του διαμοιρασμού των ωρών των συναδέλφων της παράλληλης στήριξης σε περισσότερους του ενός μαθητών/μαθητριών.

  1. Ποιες είναι οι προθέσεις της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας αναφορικά με τις εγκρίσεις λειτουργίας τμημάτων Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων μικρότερων των 25 μαθητών ικανοποιώντας αιτήματα σχολείων και γονέων για μεταγραφή των παιδιών τους εφόσον υπάρχουν αίθουσες και πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για την δημιουργία τέτοιων τμημάτων ( περίπτωση 9ου Δημ. Σχ. Αμαρουσίου κ.ά.);

Οι απαντήσεις που λάβαμε από τον Δ/ντή Π. Ε. Β΄ Αθήνας είναι ότι εξετάζει τα αιτήματά αυτά ιδιαίτερα ύστερα από το θέμα που τέθηκε από το Σύλλογο Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου αναφορικά με τις συνέπειες της μετατροπής του 1ου Γυμνασίου Αμαρουσίου σε Πειραματικό και της αναγκαστικής μεταφοράς των αποφοίτων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου στο 3ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου και στο 6ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου και τα αιτήματα ορισμένων γονέων για μεταγραφή των παιδιών τους (Δημοτικού Σχολείου) στο όμορο Δημοτικό Σχολείο του 3ου Γυμνασίου Αμαρουσίου (9ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου) ώστε να μπορεί να καταλήξει αν γίνεται να δημιουργηθεί και ένα ακόμα τμήμα Α΄ τάξης Δημοτικού στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Αμαρουσίου με την προϋπόθεση να μην πέφτει ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα της Α΄ τάξης κάτω από τους 15 μαθητές/μαθήτριες. Την ίδια απάντηση μας έδωσε και για οποιαδήποτε αιτήματα μεταγραφών μαθητών Α Δημοτικού ή άλλων τάξεων υπάρχουν και εκκρεμούν προς τη Δ/νση Π. Ε. Β΄ Αθήνας, δηλ. κανένα τμήμα δεν θα αποδεχτεί να λειτουργήσει η Δ/νση Π. Ε. Β΄ Αθήνας με μικρότερο αριθμό από τους 15 μαθητές/μαθήτριες και φυσικά εφόσον δεν επηρεάζεται η λειτουργία αντίστοιχων τμημάτων σε όμορά σχολεία εξαιτίας των μεταγραφών αυτών.

  1. Ποιες είναι οι προθέσεις της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας αναφορικά με την ικανοποίηση των αιτήσεων απόσπασης εντός ΠΥΣΠΕ των συναδέλφων που έχουν αιτηθεί σχετικά, με την προτροπή και την απαίτηση του Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου να ικανοποιηθεί το σύνολο των αιτήσεων των συναδέλφων;

Στο ζήτημα αυτό ο Δ/ντής Π. Ε. Β΄ Αθήνας μας απάντησε ότι έχει τη λογική να ικανοποιήσει όσες περισσότερες αποσπάσεις εντός ΠΥΣΠΕ μπορεί ικανοποιώντας τους συναδέλφους για το καλό των ίδιων και της υπηρεσίας.

  1. Ποια θα είναι η στάση της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας στο ζήτημα των συνεχών ανυπόστατων και ψευδών επιστολών καταγγελιών από την πλευρά των γονέων, οι οποίες πολλές φορές είναι και ανώνυμες, σε βάρος των εκπαιδευτικών και των σχολείων συκοφαντώντας και σπιλώνοντας συναδέλφους ως απόρροια των πολιτικών του ΥΠΑΙΘ από τις οποίες οι γονείς έχουν μετατραπεί σε «πελάτες» και «δυνάστες» των εκπαιδευτικών, εφόσον η Δ/νση Π. Ε. Β΄ Αθήνας συνεχίζει την απαράδεκτη τακτική της να εξετάζει ακόμα και ανυπόγραφες – ανώνυμες καταγγελίες γονέων σε βάρος εκπαιδευτικών;

Οι απαντήσεις που λάβαμε από τους αρμοδίους της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας είναι ότι θα συνεχίσουν να εξετάζουν ακόμα και τις ανυπόγραφες και ανώνυμες καταγγελίες των γονέων, διότι αυτό επιβάλει ο νόμος κατανοώντας ότι πολλές φορές το περιεχόμενο αυτών των καταγγελιών είναι ανυπόστατο και ο στόχος της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας είναι να βοηθά τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς να ξεπερνούν τέτοιες καταστάσεις εφόσον αυτές δεν επιλύονται σε επίπεδο σχολικής μονάδας και φτάνουν στη Δ/νση Π. Ε. Β΄ Αθήνας ή στο ΥΠΑΙΘ.

Οι απαντήσεις που λάβαμε από τους αρμοδίους της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας σε καμία περίπτωση δεν ικανοποίησαν το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Β΄ Αθήνας και μάλιστα αποκάλυψαν περίτρανα ότι δεν υπάρχει κανενός είδους σχεδιασμός για τη λειτουργία των Δημοτικών Σχολείων & Νηπιαγωγείων από την πλευρά του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης για την επόμενη σχολική χρονιά (2022 – 2023). Ιδιαίτερα για το ζήτημα της εξέτασης των ανυπόγραφων και ανώνυμων καταγγελιών γονέων σε βάρος εκπ/κών από τη Δ/νση Π. Ε. Β΄ Αθήνας εκφράσαμε, για άλλη μια φορά, την έντονη δυσαρέσκειά μας και την εκπεφρασμένη θέλησή μας να προστατεύσουμε με κάθε τρόπο (συνδικαλιστικό και νομικό) τις/τους συναδέλφους μας που βάλλονται άδικα και δεν προστατεύονται από την υπηρεσία.

Η συζήτηση μας με τον Δ/ντή Εκπ/σης Π. Ε. Β΄ Αθήνας έκλεισε διαπιστώνοντας, για άλλη μια φορά, την βασική διάσταση απόψεων μεταξύ μας στο ζήτημα της εφαρμογής της τηλεκπαίδευσης για την οποία ο Δ/ντής Π. Ε. Β΄ Αθήνας εξέφρασε τα παράπονά του για τη στάση του Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου σε ότι αφορά την προτροπή μας προς τις/τους συναδέλφους να μην παρέχουν τηλεκπαίδευση από τα σπίτια τους σε αντίθεση με τους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης που το έκαναν.

Η απάντησή μας στον κο Δ/ντή Π. Ε. Β΄ Αθήνας ήταν ότι «με ξένα κόλυβα» και τον εξοπλισμό των εκπαιδευτικών δεν γίνεται και δεν θα επιτρέψουμε ποτέ να εφαρμόσει τις καταστροφικές πολιτικές του το ΥΠΑΙΘ σε βάρος των μαθητών μας και είναι ιδιαίτερα τιμητικό για τους εκπαιδευτικούς της Π. Ε. ότι αρνήθηκαν και αρνούνται να μετατραπούν σε υποκριτικά υποκείμενα προσφέροντας στις/στους μαθητές τους όχι ολόπλευρη γνώση και ουσιαστική μάθηση αλλά απασχόληση και «διασκέδαση» καταστρέφοντας τα ίδια τα παιδιά και τη μαθησιακή διαδικασία. Μάλιστα τονίσαμε ότι δεν κατανοούμε τους λόγους που το ΥΠΑΙΘ δεν δέχεται την εξ αποστάσεως ασύγχρονη τηλεκπαίδευση ιδιαίτερα όταν η πλειοψηφία των σχολικών μονάδων δεν διαθέτει ούτε καν τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό ούτε το κατάλληλο δίκτυο προκειμένου να μπορούν οι εκπαιδευτικοί να προσφέρουν σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση από τα σχολεία τους καταλήγοντας από την πλευρά μας ότι θεωρούμε απαράδεκτο να καλούνται οι εκπαιδευτικοί να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση όταν τα σχολεία κλείνουν για μια δυο ημέρες λόγω φυσικών καταστροφών εξαιτίας των ελλείψεων του κρατικού μηχανισμού.

Σε κάθε περίπτωση το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου και το οργανωμένο συνδικαλιστικό κίνημα των εκπαιδευτικών της Π. Ε. θα συνεχίσει να διεκδικεί και να παλεύει για την υπεράσπιση και διεύρυνση της Δημόσιας και Δωρεάν Εκπαίδευσης ενάντια στις αντιλαϊκές – αντιεκπαιδευτικές πολιτικές της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ και δηλώνοντας αυτό έκλεισε η συνάντησή μας με τους αρμόδιους της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kok
Αλλαγές στον ΚΟΚ: Αυστηρά πρόστιμα για μοτοσικλετιστές και νέοι κανονισμοί ταχύτητας
Νέα δεδομένα για τους μοτοσικλετιστές - Τι προβλέπει ο νέος ΚΟΚ για ηλεκτρονικά πρόστιμα, όρια ταχύτητας και κράνος
Αλλαγές στον ΚΟΚ: Αυστηρά πρόστιμα για μοτοσικλετιστές και νέοι κανονισμοί ταχύτητας