ΕΑΠ: Αποκλείουν το Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΣΕΠ) από πρόγραμμα απόκτησης ακαδημαϊκής εμπειρίας
Διαμαρτυρία του Συλλόγου Διδασκόντων ΕΑΠ

Τον αποκλεισμό του Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού  (ΣΕΠ) του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) από τη δυνατότητα να συμμετέχουν στο πρόγραμμα «Απόκτηση Ακαδημαϊκής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού για το ακαδημαϊκό έτος  2022-2023», καταγγέλλουν οι καθηγητές του ιδρύματος.

Σε ανακοίνωση του, ο Σύλλογος Διδασκόντων ΕΑΠ  χαρακτηρίζει «άδικο και ατεκμηρίωτο» τον αποκλεισμό, σημειώνοντας ότι πολλά μέλη ΣΕΠ είναι ακριβώς νέες επιστημόνισσες και νέοι επιστήμονες που επίσης έχουν ανάγκη να αποκτήσουν ακαδημαϊκή και ερευνητική εμπειρία σε ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα που δεν έχει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της εξ αποστάσεως διδασκαλίας. Ως εκ τούτου και αυτά τα μέλη ΣΕΠ θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα να αποκτήσουν ακαδημαϊκή εμπειρία σε κάποιο άλλο Πανεπιστήμιο μέσω του προγράμματος.

Ολη η ανακοίνωση του Συλλόγου Διδασκόντων ΕΑΠ

Διαπιστώσαμε ότι στην Πρόσκληση για την υποβολή προτάσεων στο Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και ειδικότερα στη δράση με τίτλο «Απόκτηση Ακαδημαϊκής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού για το ακαδημαϊκό έτος  2022-2023» συμπεριλήφθηκε πρόβλεψη που αποκλείει το Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΣΕΠ) του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) από τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε αυτό το πρόγραμμα.

Ο αποκλεισμός αυτός των μελών ΣΕΠ είναι κατά τη γνώμη μας άδικος και ατεκμηρίωτος. Αντιλαμβανόμαστε ότι το κριτήριο είναι να δοθεί δικαίωμα συμμετοχής σε αυτό το πρόγραμμα μόνο σε όσες νέες επιστημόνισσες και νέους επιστήμονες δεν έχουν δυνατότητα απόκτησης κάποιας άλλης ακαδημαϊκής εμπειρίας. Όμως, πολλά μέλη ΣΕΠ είναι ακριβώς νέες επιστημόνισσες και νέοι επιστήμονες που επίσης έχουν ανάγκη να αποκτήσουν ακαδημαϊκή και ερευνητική εμπειρία σε ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα που δεν έχει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της εξ αποστάσεως διδασκαλίας. Ως εκ τούτου και αυτά τα μέλη ΣΕΠ θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα να αποκτήσουν ακαδημαϊκή εμπειρία σε κάποιο άλλο Πανεπιστήμιο μέσω του προγράμματος.

Επιπλέον, δημιουργείται και ένας αντίστροφος αποκλεισμός: από όλες τις κατηγορίες εργαζομένων στην Ανώτατη Εκπαίδευση, είτε με σταθερή είτε με ελαστική σχέση εργασίας, η μόνη κατηγορία που δεν θα μπορεί να διεκδικήσει παράλληλα τη δυνατότητα να διδάξει ως ΣΕΠ στο ΕΑΠ θα είναι ακριβώς οι ωφελούμενες/οι του συγκεκριμένου προγράμματος.

Για τους λόγους αυτούς σας ζητούμε να τροποποιήσετε τη συγκεκριμένη πρόσκληση και να επανέλθει ως προς τα μέλη ΣΕΠ το καθεστώς που ίσχυε τα προηγούμενα χρόνια.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Οι «Σεϋχέλλες» της Αττικής: Η παραλία-έκπληξη μόλις 1,5 ώρα από την Αθήνα!

Προσοχή! Ανακαλείται εμφιαλωμένο νερό λόγω πιθανής μόλυνσης

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 11/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ζαχαρακη
Σοφία Ζαχαράκη: Νομοθετική ρύθμιση τον Σεπτέμβριο για την ένταξη της ΑΣΠΑΙΤΕ στο ΕΚΠΑ
Η ΑΣΠΑΙΤΕ θα μετασχηματιστεί σε Τμήμα Εκπαιδευτικών Μηχανικών και θα υπαχθεί στη Σχολή Επιστημών της Αγωγής του ΕΚΠΑ. Το νέο Τμήμα θα περιλαμβάνει...
Σοφία Ζαχαράκη: Νομοθετική ρύθμιση τον Σεπτέμβριο για την ένταξη της ΑΣΠΑΙΤΕ στο ΕΚΠΑ
οπεκεπε
Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Κτηνοτρόφοι με καμμένα βοσκοτόπια στη Χίο δεν παίρνουν αποζημίωση γιατί είναι δηλωμένα… αλλού
Οι εκτάσεις τους φαίνονται δηλωμένες από άτομα που μένουν στην Κρήτη και Λήμνο
Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Κτηνοτρόφοι με καμμένα βοσκοτόπια στη Χίο δεν παίρνουν αποζημίωση γιατί είναι δηλωμένα… αλλού
Κυριάκος Αναστασιάδης
Πρύτανης ΑΠΘ: Ανάγκη για γενναία αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό
Οι προτάσεις που κατέθεσε στην 109η Σύνοδο Πρυτάνεων
Πρύτανης ΑΠΘ: Ανάγκη για γενναία αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό