Τρεις ΣΕΠΕ των Κυκλάδων στηρίζουν τους εκπαιδευτικούς του 12ου Δημοτικού Αθηνών
Ψήφισμα τριών ΣΕΠΕ των Κυκλάδων - Ζητούν να αποσυρθεί η αναφορά διευθύντριας σε βάρος 20 εκπαιδευτικών του 12ου Δημοτικού Αθηνών

Τους 20 εκπαιδευτικούς του 12ου Δημοτικού Αθηνών, σε βάρος των οποίων κατατέθηκε αναφορά από διευθύντρια, επειδή «υπερασπίζονται τα εντελώς αυτονόητα σχετικά με τη λειτουργία του σχολείου» στηρίζουν με ψήφισμά τους οι ΣΕΠΕ Νάξου, Αμοργού και Μικρών Κυκλάδων, ΣΕΠΕ Πάρου – Αντιπάρου «Π. Καλλιέρος» και ΣΕΠΕ Σύρου – Τήνου – Μυκόνου.

«Το σχολείο δεν είναι πεδίο μάχης μεταξύ των συναδέλφων, αλλά χώρος δημοκρατικής λειτουργίας, συναδελφικότητας, αλληλεγγύης, όπου πρέπει να διαμορφώνεται το κατάλληλο κλίμα συνεργασίας για να επιτελέσει τον ύψιστο σκοπό της διαπαιδαγώγησης ελεύθερων και κριτικά σκεπτόμενων συνειδήσεων», σημειώνουν οι εκπαιδευτικοί και τονίζουν: «Ως εκ τούτου κάθε έκφραση διοικητικού αυταρχισμού και αυθαιρεσίας, κάθε απόπειρα παραβίασης στοιχειωδών δικαιωμάτων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας μας βρίσκει αντίθετους».

Αναλυτικά η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών:

Με την ανακοίνωση του Α΄ Συλλόγου Αθηνών Π.Ε. (αρ.πρ. 6/7-3-2022) ενημερωθήκαμε ότι η διευθύντρια του 12ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών έχει προχωρήσει από τις 23/12 σε αναφορά για 20 συναδέλφους του σχολείου προς τη Διεύθυνση Π.Ε. Α΄ Αθήνας (για απείθεια, υπέρβαση καθήκοντος κ.λπ.), η οποία με τη σειρά της προχώρησε σε προκαταρκτική έρευνα. 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Α΄ Συλλόγου Αθήνας, τα «παραπτώματα» για τα οποία εγκαλούνται οι συναδέλφισσες και οι συνάδελφοι του 12ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών είναι ότι υπερασπίζονται τα εντελώς αυτονόητα σχετικά με τη λειτουργία του σχολείου, τις συνεδριάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων, τα δικαιώματα των παιδιών και το δικαίωμα ύπαρξης Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

Θεωρούμε ότι τα όποια προβλήματα προκύπτουν στις σχολικές μας μονάδες δεν επιλύονται ούτε με αυταρχισμό ούτε με αυθαίρετες αποφάσεις αλλά με διάλογο ανάμεσα σε όλα τα μέρη της σχολικής κοινότητας, με την ομαλή λειτουργία του Συλλόγου Διδασκόντων, με δημοκρατικό πνεύμα και με τη διασφάλιση του παιδαγωγικού και συναδελφικού κλίματος.

Το σχολείο δεν είναι πεδίο μάχης μεταξύ των συναδέλφων, αλλά χώρος δημοκρατικής λειτουργίας, συναδελφικότητας, αλληλεγγύης, όπου πρέπει να διαμορφώνεται το κατάλληλο κλίμα συνεργασίας για να επιτελέσει τον ύψιστο σκοπό της διαπαιδαγώγησης ελεύθερων και κριτικά σκεπτόμενων συνειδήσεων. 

Ως εκ τούτου κάθε έκφραση διοικητικού αυταρχισμού και αυθαιρεσίας, κάθε απόπειρα παραβίασης στοιχειωδών δικαιωμάτων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας μας βρίσκει αντίθετους.

Καλούμε τη Δ/ντρια της σχολικής μονάδας να αποσύρει την αναφορά της, συμβάλλοντας στην ομαλή λειτουργία και παράλληλα εκφράζουμε τη στήριξη και την αλληλεγγύη μας στις /στους συναδέλφους του 12ου Δ.Σ. Αθηνών.

Την ανακοίνωση συνυπογράφουν οι σύλλογοι εκπαιδευτικών :

•    Νάξου, Αμοργού και Μικρών Κυκλάδων
•    Πάρου – Αντιπάρου «Π. Καλλιέρος»
•    Σύρου – Τήνου – Μυκόνου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φύση, θάλασσα, δέντρα, ποδηλάτης
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
«Κι όμως η σκέψη μας είναι εκεί, στο άγνωστο, στα νέα ερωτήματα, στις δυσκολίες πρόσληψης όλο και πιο έγκυρης γνώσης, όλο και πιο καλής κατανόησης...
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
αίθουσα σχολειο
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ» τονίζει την ανάγκη για κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες