ntoyntoyka
Alexandros Michailidis / SOOC
«Η απάντηση στα χουντόχαρτα Κόπτση Κεραμέως είναι: Απεργούμε μέχρι τη νίκη», σημειώνει Ριζοσπαστική Κίνηση Υπαίθρου Θεσσαλονίκης, ζητώντας την εκ νέου προκήρυξη απεργίας-αποχής από την αξιολόγηση

Την προκήρυξη απεργίας - αποχής από ΔΟΕ και ΟΛΜΕ ενάντια στην αξιολόγηση και στα «χουντόχαρτα Κόπτση-Κεραμέως», ζητά η Ριζοσπαστική Κίνηση Υπαίθρου Θεσσαλονίκης.

«Τα χουντικής έμπνευσης "ραβασάκια" που στέλνει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιδιώκουν να τιμωρήσουν κατ΄ αρχάς τις/ους προϊσταμένες/ους, διευθυντ(ρι)ες απεργούς των σχολείων των συλλόγων που βρίσκονται σε Α-Α, οι οποίοι μετέχοντας στην νόμιμα προκηρυγμένη από το σωματείο τους απεργία-αποχή ενάντια στην λεγόμενη "αναβάθμιση" του εκπαιδευτικού έργου δεν ανάρτησαν "Αποτίμηση Εκπαιδευτικού Έργου 2020-21" και "Προγραμματισμό Εκπαιδευτικού Έργου 2021-22"», σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση.

«Με την απεργία-αποχή, που εγκατέλειψε η ΔΟΕ, αντιστεκόμαστε στον νόμο 4823/21, που με τόση μανία προσπαθεί να επιβάλλει η κυβέρνηση ενάντια στην εκφρασμένη πεποίθηση της απόλυτης πλειοψηφίας του εκπαιδευτικού κόσμου και του γονεϊκού και μαθητικού κινήματος, γιατί επιχειρεί να διαλύσει τον δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου, να το μετατρέψει σε επιχείρηση που θα λειτουργεί στη βάση κόστους οφέλους, να μας οδηγήσει στην πλήρη υποταγή στις επιταγές των χορηγών και στην εξάρτησή μας από αυτούς», τονίζουν ακόμα οι εκπαιδευτικοί.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Η απάντηση στα χουντόχαρτα Κόπτση Κεραμέως είναι: Απεργούμε μέχρι τη νίκη!

Με τα εμπιστευτικά έγγραφα που παραδίδει σήμερα το Υπουργείο στις/ους προϊσταμένες/ους, διευθυντ(ρι)ες των σωματείων που έχουν προκηρύξει απεργία-αποχή από την αξιολόγηση, στρέφεται ευθέως εναντίον του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ. Ένα δικαίωμα που κατακτήθηκε με αμέτρητες εργατικές συγκεντρώσεις, χιλιόμετρα πορείας, χιλιάδες χαμένα μεροκάματα και ζωές, πολλές ζωές ανώνυμων αγωνιζόμενων εργαζομένων.

Αυτό το κορυφαίο αγωνιστικό μέσο των εργαζομένων για τη διεκδίκηση των συλλογικών τους συμφερόντων, που κατοχυρώθηκε στη χώρα μας ρητά μετά την κατάρρευση του καθεστώτος των Συνταγματαρχών στο Σύνταγμα του 1974, επιχειρείται σήμερα από το Υπουργείο Παιδείας και την Κυβέρνηση να καταπατηθεί.

Τα χουντικής έμπνευσης «ραβασάκια» που στέλνει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιδιώκουν να τιμωρήσουν κατ΄ αρχάς τις/ους προϊσταμένες/ους, διευθυντ(ρι)ες απεργούς των σχολείων των συλλόγων που βρίσκονται σε Α-Α, οι οποίοι μετέχοντας στην νόμιμα προκηρυγμένη από το σωματείο τους απεργία-αποχή ενάντια στην λεγόμενη «αναβάθμιση» του εκπαιδευτικού έργου δεν ανάρτησαν «Αποτίμηση Εκπαιδευτικού Έργου 2020-21» και «Προγραμματισμό Εκπαιδευτικού Έργου 2021-22».

Παρακολουθούμε τα τελευταία χρόνια, στην αρχή με τη δικαιολογία της οικονομικής κρίσης και μετά της πανδημίας, το συνολικό ξήλωμα του κοινωνικού κράτους και την αποδόμηση των εργασιακών, ασφαλιστικών και δημοκρατικών μας δικαιωμάτων. Το δυστοπικό τοπίο που διαμορφώνουν κράτος και κυβερνήσεις, καθώς και η συνολική επίθεση στις ζωές μας, έχουν ως στόχο να μας κάνουν να φοβηθούμε αλλά αυτό δε θα περάσει. Οι συλλογικοί μας αγώνες είναι αυτοί που μας κάνουν να ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΝΑΤΕΣ/ΟΙ, που θα πραγματώσουν τα όνειρά μας.

Δηλαδή μια παιδεία:

α) Κοινωνικό δικαίωμα που παρέχεται δωρεάν σε όλους ανεξαιρέτως και όχι μια παιδεία προϊόν που πληρώνεται ακριβά.

β) Με περιεχόμενο που προτάσσει την αλληλεγγύη και όχι τον ανταγωνισμό, τη δημοκρατία ως καθημερινό τρόπο συνδιαλλαγής και κοινωνικής οργάνωσης και όχι την κυριαρχία των λίγων οικονομικά δυνατών, την ειρηνική συνύπαρξη των λαών ενάντια σε πολέμους για τα οικονομικά συμφέροντα εταιριών.

Και ένα σχολείο:

1. Της γειτονιάς και του χωριού ανοιχτό για όλα τα παιδιά, ένα σχολείο-τόπο δημιουργίας, απελευθερωτικής γνώσης, εμπιστοσύνης, ασφάλειας και κοινωνικοποίησης και όχι ένα καταπιεστικό, εντατικοποιημένο, βαρετό, εξεταστικό κάτεργο.

2. Με μόνιμους εκπαιδευτικούς, ελεύθερους να αφοσιωθούν στη δουλειά τους χωρίς να αποσπώνται από το έργο τους για άχρηστες αξιολογικές γραφειοκρατίες

3. Που δεν αμφισβητούν τα εργασιακά δικαιώματα, την επαγγελματική και επιστημονική επάρκεια των εκπαιδευτικών

4. το οποίο δεν κυριαρχεί το κλίμα φόβου και της υποταγής.

Για ένα τέτοιο σχολείο αγωνιζόμαστε, ένα τέτοιο σχολείο θέλουμε. Με την απεργία-αποχή, που εγκατέλειψε η ΔΟΕ, αντιστεκόμαστε στον νόμο 4823/21, που με τόση μανία προσπαθεί να επιβάλλει η κυβέρνηση ενάντια στην εκφρασμένη πεποίθηση της απόλυτης πλειοψηφίας του εκπαιδευτικού κόσμου και του γονεϊκού και μαθητικού κινήματος, γιατί επιχειρεί να διαλύσει τον δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου, να το μετατρέψει σε επιχείρηση που θα λειτουργεί στη βάση κόστους οφέλους, να μας οδηγήσει στην πλήρη υποταγή στις επιταγές των χορηγών και στην εξάρτησή μας από αυτούς. Γιατί επιχειρεί να καταλύσει στο εσωτερικό κάθε δημοκρατική διαδικασία και να εγκαθιδρύσει τον άκρατο ανταγωνισμό και την ανθρωποφαγία ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς αλλά και στους μαθητές.

Αυτό το σχολείο που ονειρεύονται, δεν πρέπει να γίνει πραγματικότητα, γι΄ αυτό έχουμε χρέος να συνεχίσουμε συλλογικά και πεισματικά ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΝΙΚΗ.

Καλούμε όλο τον εργαζόμενο λαό να συμπαρασταθεί στο δίκαιο αγώνα μας.

Έναν αγώνα κομμάτι του συνολικού αγώνα για να πάρουμε τις ζωές μας πίσω.

ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Η ΔΟΕ ΚΑΙ Η ΟΛΜΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝ ΤΗ ΛΕΥΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΝ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ ΤΩΡΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

η γλώσσα των παιδιών
Η δύναμη του λόγου μας: οι λέξεις που χτίζουν κόσμους μέσα στα παιδιά
«Η γλώσσα δεν είναι απλώς ένα μέσο επικοινωνίας. Είναι το θεμέλιο της σκέψης και της αυτοαντίληψης. Ο Lev Vygotsky (1978) τόνισε πως η εσωτερική...
Η δύναμη του λόγου μας: οι λέξεις που χτίζουν κόσμους μέσα στα παιδιά
δίκη
Η δικαιοσύνη στα χέρια των μαθητών: Υποδειγματικές δίκες στα Χανιά
Μαθητές στα Χανιά «έντυσαν» τις σχολικές αίθουσες με αέρα δικαστικού μεγάρου, δικάζοντας… συμμαθητές τους. Και στο τέλος, καταχειροκροτήθηκαν.
Η δικαιοσύνη στα χέρια των μαθητών: Υποδειγματικές δίκες στα Χανιά
Copenhagen
5 μαθήματα ευτυχίας από την Κοπεγχάγη, την πόλη που «διδάσκει» ποιότητα ζωής
Πώς η Κοπεγχάγη –η πόλη που αναδείχθηκε η πιο ευτυχισμένη στον κόσμο για το 2025– διδάσκει βιωσιμότητα, ισορροπία και μια πιο συνειδητή...
5 μαθήματα ευτυχίας από την Κοπεγχάγη, την πόλη που «διδάσκει» ποιότητα ζωής
εκπαιδευτικοι
Όταν η προστασία μαθητή γίνεται… κατηγορία: Η υπόθεση της Κατερίνας Πανδή και το μήνυμα προς τον κόσμο της εκπαίδευσης
Μία εκπαιδευτικός αθώα στα δικαστήρια, ένοχη στα πειθαρχικά; Η υπόθεση που συγκλονίζει τον χώρο της παιδείας
Όταν η προστασία μαθητή γίνεται… κατηγορία: Η υπόθεση της Κατερίνας Πανδή και το μήνυμα προς τον κόσμο της εκπαίδευσης