sxoleio mathites maskes
Σχολεία ασφαλή και όχι εστίες υπερμετάδοσης του κορονοϊού, ζητά η ΕΛΜΕ Πειραιά

Την οργή εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων προκαλούν τα μέτρα που ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας, όπως τονίζει σε ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Πειραιά. Επιπλέον το μέτρο του ενός επιπλέον τεστ για την πρώτη εβδομάδα, αποτελεί «κοροϊδία και εμπαιγμό», όπως αναφέρει.

«Το άνοιγμα των σχολείων με το «μέτρο» τους ενός τεστ επιπλέον για την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας τους, τη στιγμή που η πανδημία με τη νέα μετάλλαξη έχει φουντώσει, το δημόσιο σύστημα υγείας έχει πρακτικά καταρρεύσει, αποτελεί κοροϊδία και εμπαιγμό».

Αναφέρει ακόμη πως η κυβέρνηση ανακυκλώνει σχεδόν καθημερινά τα ίδια μέτρα χωρίς κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα, ενώ  όπως επισημαίνει η ΕΛΜΕ Πειραιά, αρνείται πεισματικά να υλοποιήσει έστω και στοιχειωδώς τα αιτήματα για ανοιχτά και ασφαλή σχολεία που εδώ και 2 χρόνια διεκδικούν εκπαιδευτικά σωματεία, φορείς των γονιών και μαθητές.

Αναλυτικά η ανακοίνωση: 

Σχολεία ασφαλή και όχι εστίες υπερμετάδοσης του κορονοϊού. 

Εδώ και τώρα ουσιαστικά μέτρα προστασία της υγείας και των μορφωτικών δικαιωμάτων! 

    • Δευτέρα 10/11 στις 17:00 προχωράμε σε συνέντευξη τύπου Συλλόγων και ΕΛΜΕ στα γραφεία της Δ.Ο.Ε. Αποκαλύπτουμε την πραγματική κατάσταση στα σχολεία. 
    • Τρίτη 11/1 στις 17:30 πραγματοποιούμε συγκέντρωση διαμαρτυρία μαζί με Συλλόγους και Ενώσεις Γονέων και τους μαθητές στο Υπουργείο Υγείας με απαίτηση για συνάντηση με την πολιτική ηγεσία.

    • Νέα κινητοποίηση στο Υπουργείο Υγείας την Πέμπτη 13/1 μαζί τα εργατικά συνδικάτα της Αττικής.

    • Κλιμακώνουμε τις διεκδικήσεις μας δυναμικά με νέα πανεκπαιδευτική κινητοποίηση τις αμέσως επόμενες μέρες. 

Τα μέτρα που ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας για το άνοιγμα το σχολείων μετά τις γιορτές προκαλούν την οργή και το θυμό εκπαιδευτικών και μαθητών, συνολικά όλης της κοινωνίας. Το άνοιγμα των σχολείων με το «μέτρο» τους ενός τεστ επιπλέον για την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας τους, τη στιγμή που η πανδημία με τη νέα μετάλλαξη έχει φουντώσει, το δημόσιο σύστημα υγείας έχει πρακτικά καταρρεύσει, αποτελεί κοροϊδία και εμπαιγμό. Πολλώ δε μάλλον που και αυτό τεστ δεν είναι εξασφαλισμένο για όλα τα παιδιά! Οι καταγγελίες γονιών για αδυναμία προμήθειας self-test, οι ελλείψεις είναι πολλές, σε διάφορες περιοχές και νησιά του Πειραιά (π.χ. Πόρος).

Οι ευθύνες της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας είναι εγκληματικές. Η πολιτική της, οι συνεχείς επικλήσεις στην ατομική ευθύνη, η απόρριψη όλων των δίκαιων διεκδικήσεων μας εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, τα μέτρα – καρικατούρα που ανακοινώνει, όχι απλά δεν υπηρετούν την προστασία της υγείας του λαού αλλά την υπονομεύουν. Μοναδική έγνοια τους είναι η απρόσκοπτη λειτουργία της οικονομίας, οι απαιτήσεις των επιχειρηματικών ομίλων, η διασφάλιση της κερδοφορίας τους. Για αυτό και δεν επιτάσσουν τον ιδιωτικό τομέα υγείας, δεν κάνουν προσλήψεις υγειονομικών και εκπαιδευτικών, μετατρέπουν τους χώρους δουλειάς και τα ΜΜΜ σε χώρους διασποράς του κορωνοΐου, φορτώνουν το κόστος για την προμήθεια των μασκών και των τεστ στους γονείς και τους μαθητές.

Οι όροι λειτουργίας των σχολείων, τα ανύπαρκτα μέτρα προστασίας, τα πρωτόκολλα υπερμετάδοσης του κορονοϊού, το απαράδεκτο 50% +1, για να κλείσει ένα τμήμα, το αίσχος της 5νθήμερης καραντίνας, που θα οδηγεί τους νοσούντες να προσέρχονται κανονικά στην εργασία, τα self-test, που σε πολλές περιπτώσεις δε γίνονται και δε δηλώνονται με τον σωστό τρόπο, θα εκτινάξουν τα κρούσματα. Δημιουργούνται συνθήκες ώστε με το άνοιγμα των σχολείων να έχουμε ακόμα μεγαλύτερη έκρηξη των κρουσμάτων. Είναι χαρακτηριστικό ότι το χρονικό διάστημα από 30/11 έως 27/12 του 2021, τα κρούσματα στις ηλικίες 0-17 (βασικά μαθητές) ήταν 35.718, δηλαδή το 25% των συνολικών κρουσμάτων το αντίστοιχο χρονικό διάστημα, πριν ακόμα επεκταθεί η μετάλλαξη όμικρον. 

Η κυβέρνηση ανακυκλώνει σχεδόν καθημερινά τα ίδια μέτρα χωρίς κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα. Αρνείται πεισματικά να υλοποιήσει έστω και στοιχειωδώς τα αιτήματα για ανοιχτά και ασφαλή σχολεία που εδώ και 2 χρόνια διεκδικούν εκπαιδευτικά σωματεία, φορείς των γονιών και μαθητές. Είχε όλο τον χρόνο να τα υλοποιήσει, δεν το έκανε όμως, γιατί τα θεωρεί «κόστος» και γιατί δεν της «καίγεται καρφί» για τη μόρφωση των μαθητών μας. Το μόνο που την ενδιαφέρει είναι πώς θα υλοποιήσει και θα τρέξει την αντιεκπαιδευτική της πολιτική (κατηγοριοποίηση σχολείων, υποχρηματοδότηση, Τράπεζα θεμάτων, ΕΒΕ κλπ). Η τοποθέτηση της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ ότι τα κενά που θα προκύπτουν από τους εκπαιδευτικούς που θα νοσούν «θα καλύπτονται εκ των ενόντων» πέρα από κυνική είναι και παραδοχή ότι τους είναι πλήρως αδιάφορο το πώς θα εξελίσσεται η εκπαιδευτική διαδικασία. 

Δεν περιμένουμε λύσεις από αυτές τις απαράδεκτες πολιτικές. Δεν περιμένουμε λύσεις από κυβερνήσεις ή πολιτικές δυνάμεις που αντιμετωπίζουν την υγεία και την παιδεία σαν κόστος. Δυναμώνουμε την οργάνωση και τον αγώνα, με επίκεντρο τα μέτρα προστασίας και την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.

Εδώ και τώρα διεκδικούμε:

    • Να ληφθούν έστω και τώρα μέτρα για την αραίωση των μαθητών στις τάξεις, να καταγραφούν και να αξιοποιηθούν όλες οι διαθέσιμες αίθουσες με ευθύνη του ΥΠΑΙΘ, των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των Δήμων. Να ανακληθούν άμεσα όλες οι συγχωνεύσεις τμημάτων.
    • Να πραγματοποιούνται μαζικά και επαναλαμβανόμενα τεστ με ευθύνη του ΕΟΔΥ σε όλα τα σχολεία σταθερά και περιοδικά και στοχευμένα εκτάκτως όπου υπάρχει συρροή κρουσμάτων. Όλα τα απαραίτητα τεστ (rapid, PCR, κ.τ.λ.) να είναι δωρεάν για όλο τον πληθυσμό.
    • Να καλυφθούν όλα τα κενά σε εκπαιδευτικούς εδώ και τώρα. Με ευθύνη του ΥΠΑΙΘ να γίνουν όλες οι απαραίτητες προσλήψεις, ώστε να καλύπτονται άμεσα τα κενά των εκπαιδευτικών που νοσούν ή βγαίνουν σε άδεια για λόγους υγείας , για να μην σμπαραλιάζεται το ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολείων. 
    • Να ενισχυθεί το προσωπικό καθαριότητας των σχολείων με μόνιμες προσλήψεις, ώστε να τηρούνται τα πρωτόκολλα. Έκτακτη χρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών για τα λειτουργικά έξοδα των σχολείων και την παροχή, δωρεάν, όλων των μέσων αυξημένης ατομικής προστασίας (π.χ. μάσκες ΚΝ95) σε όλο το προσωπικό στα σχολεία. 
    • Προσλήψεις σχολικών νοσηλευτών και σύνδεσης των σχολικών μονάδων με την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας. Πρόγραμμα προληπτικών εξετάσεων και δωρεάν πρόγραμμα ιατρικών εξετάσεων όλων όσοι νόσησαν.
    • Να δοθούν άδειες ειδικού σκοπού στους εκπαιδευτικούς που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες. Να προστατευτούν οι συνάδελφοι τώρα!
    • Άδεια ειδικού σκοπού σε όλους τους γονείς για όλο το χρονικό διάστημα που νοσούν τα παιδιά τους με πλήρεις αποδοχές.
    • Εξασφάλιση αδειών ειδικού σκοπού στους εκπαιδευτικούς που βγαίνουν θετικοί ή νοσούν (10 ημερών), σε όσους βρίσκονται σε καραντίνα και σε όσους πρέπει να επιτηρούν μικρά παιδιά ή ηλικιωμένους.
    • Στοχευμένα εκπαιδευτικά – παιδαγωγικά μέτρα για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας σε μαθησιακό και ψυχοκοινωνικό επίπεδο. Γενίκευση των προγραμμάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας, Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης και διάθεση όλων των αναγκαίων ωρών σε φροντιστηριακά μαθήματα. Προσλήψεις σε όλες τις ειδικότητες του Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού. Κάλυψη όλων των κενών σε Παράλληλη Στήριξη, Τμήματα Ένταξης και Ειδικά Σχολεία. Δημιουργία νέων τμημάτων ένταξης. Πλήρης διεπιστημονική στελέχωση των ΚΕΔΑΣΥ. Αναπροσαρμογή της σχολικής ύλης. 
    • Να μην εφαρμοστούν, να καταργηθούν η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και η Τράπεζα Θεμάτων. Ούτε σκέψη για διενέργεια πανελλαδικών εξετάσεων τύπου PISA σε ΣΤ΄ Δημοτικού και Γ΄ Γυμνασίου.  

 • Να σταματήσουν εδώ και τώρα όλες οι διαδικασίες προώθησης της αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης. 

Προχωράμε στις παραπάνω άμεσες αγωνιστές πρωτοβουλίες και καλούμε όλους τους συναδέλφους να τις ενισχύσουν, να είναι σε επαφή με το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ. Συντονίζουμε τη δράση μας με τους γονείς, τους μαθητές και όλους τους εργαζόμενους. 

Τις επόμενες μέρες προχωράμε σε μια σειρά πρωτοβουλίες, από κοινού με άλλες και ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ, για την ενημέρωση του λαού σε σχέση με την πραγματική κατάσταση στα σχολεία, σε παρεμβάσεις προς πάσα κατεύθυνση (Υπουργείο Υγείας, Υπουργείο Παιδείας, Υγειονομικές Περιφέρεις, Δ/νσεις Εκπαίδευσης, Δήμους, Περιφέρειας κ.ά.) με σκοπό την ικανοποίηση των αιτημάτων μας. 

Το αμέσως επόμενο διάστημα θα επιδιώξουμε τον συντονισμό ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ για την κλιμάκωση της πάλης.

Εδώ και τώρα τα Δ.Σ. της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ να αναλάβουν την ευθύνης τους, να πάρουν αγωνιστικές πρωτοβουλίες για την υπεράσπιση της υγείας εκπαιδευτικών και μαθητών καθώς και των μορφωτικών δικαιωμάτων. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;