Αξιολόγηση
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε Βύρωνα - Καισαριανής - Παγκρατίου «Ρόζα Ιμβριώτη, ζητά να σταματήσουν οι πιέσεις και οι μεθοδεύσεις ενάντια στους εκπαιδευτικούς

«Η μόνη απάντηση ενάντια στην οποιαδήποτε προσπάθεια παρεμπόδισης της αγωνιστικής έκφρασης του κλάδου, απέναντι στους νόμους 4692/20, 4823/21 και τις μετέπειτα εγκυκλίους, είναι  η  επαναπροκήρυξη της απεργίας - αποχής από κάθε διαδικασία αξιολόγησης», τονίζει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε Βύρωνα - Καισαριανής - Παγκρατίου «Ρόζα Ιμβριώτη».

Παράλληλα, καλεί το ΔΣ της ΔΟΕ να προχωρήσει στην επαναπροκύρηξη της απεργίας - αποχής άμεσα. 

«Ο δρόμος ενάντια στις προωθούμενες αντιδραστικές αλλαγές στην εκπαίδευση με εργαλείο την αξιολόγηση είναι μακρύς, είμαστε ακόμα στην αρχή και θα τον βαδίσουμε και πάλι νικηφόρα, βάζοντας στο περιθώριο τις δυνάμεις και αυτούς που μας βάζουν εμπόδια», όπως υπογραμμίζει.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

ΧΑΙΡΕΤΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ!

ΟΧΙ  ΣΤΙΣ  ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΕΣ  ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ/ΝΤΡΙΩΝ

ΑΠΕΝΑΝΤΙ  ΣΤΙΣ  ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ  ΤΩΝ  ΣΥΛΛΟΓΩΝ  ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ!

Να σταματήσουν οι πιέσεις στους συναδέλφους και οι μεθοδεύσεις!!!!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας χαιρετίζει για άλλη μια φορά την συνεχιζόμενη πραγματικά μεγάλη αντίσταση των συναδέλφων στους Συλλόγους Διδασκόντων, που παρά τη μη επαναπροκήρυξη Απεργίας Αποχής από την πλειοψηφία του Δ.Σ. της ΔΟΕ, που ήταν καθολικό αίτημα, και τις συνεχείς απειλές του  Υπουργείου Παιδείας δια του κ. Κόπτση και πολλών διευθυντών/ντριών, οι συνάδελφοι παραμένουν ενωμένοι, αντιστέκονται απέναντι στην αξιολόγηση, που θα οδηγήσει σε κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών, χρησιμοποιώντας στην παρούσα φάση τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ. Συγκεκριμένα 19 στα 26 Δημοτικά και 27 στα 33 Νηπιαγωγεία έχουν ανεβάσει τα κείμενα της ΔΟΕ. Οι συνάδελφοι και στα υπόλοιπα σχολεία συνεχίζουν με πολλούς τρόπους την αντίστασή τους και έχουν την πλήρη στήριξη του Σωματείου μας. Ιδιαίτερα χαιρετίζουμε τις Νηπιαγωγούς, που συνεχίζουν να αντιστέκονται σε πολύ αντίξοες συνθήκες, καθώς και τους συναδέλφους αναπληρωτές, που πολλές φορές βγαίνουν μπροστά!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

     Το τελευταίο διάστημα, ιδιαίτερα μετά την απόφαση του Δ.Σ. της ΔΟΕ να μην επαναπροκηρύξει Απεργία Αποχή και να στείλει τα ενιαία κείμενα, τα μέλη του Δ.Σ του Συλλόγου μας γινόμαστε συνεχώς αποδέκτες καταγγελιών από συναδέλφους ότι μερικοί Διευθυντές – ντριες μεθοδεύουν και πιέζουν με πολλούς τρόπους (φιλικές συμβουλές, διασπορά ψευδών ειδήσεων, εκφοβισμό, απειλές…) τους συναδέλφους να δεχτούν να μπουν στη διαδικασία της αξιολόγησης στο όνομα της νομιμότητας! Λες και όταν κάναμε Απεργία Αποχή, που προσέγγισε στον Σύλλογό μας το 98%, δεν παλεύαμε ενάντια στον/ους αντιεκπαιδευτικούς νόμους, άρα ενάντια στη νομιμότητα, κάτι που υπέγραψαν και κάποιοι από τους διευθυντές/ντριες αυτούς! Φαίνεται ότι οι απειλές του Υπουργείου και τα έγγραφα του κ. Κόπτση  βρήκαν καλοθελητές ανάμεσα στους διευθυντές και όχι μόνο, για να τις πάνε προς τους συναδέλφους! Κρίμα, αλλά τους τονίζουμε ότι είναι μακριά νυχτωμένοι όλοι αυτοί, αν νομίζουν ότι θα κάμψουν την αντίσταση των εκπαιδευτικών!

Η στάση αυτή των συγκεκριμένων διευθυντών/ντριων είναι απαράδεκτη, αντισυναδελφική, αντισυνδικαλιστική, αντιδεοντολογική και σε κάθε περίπτωση είναι στάση που τους καθιστά απευθείας εκπροσώπους του Υπουργείου και τους θέτει απέναντι στους συναδέλφους, στον Σύλλογό μας «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ» και στον Κλάδο! Η στάση του καθενός ποικίλει ως προς τις μεθόδους αλλά ο τελικός στόχος είναι πάντα ο ίδιος, να σπάσει η συλλογική στάση των συναδέλφων και να υποταχθούν στις αποφάσεις του Υπουργείου και στις προθέσεις του ίδιου του διευθυντή!

Η επιχειρηματολογία των συγκεκριμένων διευθυντών/ντριών είναι απίστευτη και ομολογουμένως εφευρετική! Έτσι οι συνάδελφοι άκουσαν: «Με αφήνετε ακάλυπτο/η…», ενώ μπορούσε να καλυφθεί από τη συλλογική στάση του Κλάδου. «Θα χάσω τη δουλειά μου…» κι εννοεί το διευθυντιλίκι. «Δε θα έχω δικαίωμα να ξανακάνω αίτηση για διευθυντής/ντρια…», κάτι που με τη συλλογική τους στάση οι εργαζόμενοι του Δημοσίου ακύρωσαν, το ίδιο κάνουμε κι εμείς συλλογικά. «Χρειάζομαι το επίδομα…», λες κι εμείς δεν έχουμε ανάγκες ή πολύ περισσότερο οι αναπληρωτές συνάδελφοί μας! «Είναι νόμος και πρέπει να υπακούσουμε…», νόμος ήταν και όταν κάναμε Απεργία Αποχή ενάντια του. «Ο Σύλλογος Διδασκόντων δεν μπορεί να αποφασίζει ενάντια στον νόμο…», αλήθεια και πώς θα αγωνιζόμαστε ενάντια στους νόμους ή μήπως να ξαναπάμε στην πλατεία Κλαυθμώνος; «Εγώ ως διευθυντής/ντρια θα επιβάλω τη νομιμότητα…», διευθυντής/ντρια, θεματοφύλακας του υπουργείου και του αντιεκπαιδευτικού νόμου δηλαδή! «Είναι παράνομα τα κείμενα της ΔΟΕ! Θα ανεβάσω/σουμε τα δικά μας…», κι από πού προκύπτει αυτό, επειδή το λέει το υπουργείο; Κι από πού προκύπτει ότι τα δικά του/της κείμενα είναι νόμιμα, πόσο μάλλον που παραβιάζουν τη συλλογική απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων; «Δεν επιτρέπω ψηφοφορία για τα κείμενα της ΔΟΕ…», δηλαδή απαγόρευση κανονική, ξεπέρασε και την ίδια την κυβέρνηση! «Δε μου αρέσουν τα κείμενα της ΔΟΕ», λες και αυτό κρίνεται τώρα κι όχι το να μην περάσει η αξιολόγηση! «Δε με ενδιαφέρει τι ψήφισε ο Σύλλογος Διδασκόντων, εγώ θα ανεβάσω δικά μου», ο διευθυντής στρατηγός δηλαδή που είναι θεματοφύλακας των νόμων!

Κι άλλα πολλά ακούσαμε αυτόν τον καιρό, τον καιρό που καθένας διαλέγει πλευρά και όχθη!

Έχει όμως σημασία και ο τρόπος που τα λένε όλα αυτά καθώς και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν, για να αποσπάσουν τη συγκατάθεση των συναδέλφων, κι όσο αυτό δεν το καταφέρνουν εφευρίσκουν κι άλλους κι άλλους κι άλλους…

Έτσι ξεκινάνε, εξατομικευμένα ή συλλογικά και αντίστροφα, από το δήθεν φιλικό, συναδελφικό, μην τους αφήσουμε έκθετους και περνάνε σε εκφοβισμούς (για δήθεν χάσιμο μισθών κλπ), συνεχίζουν με πιέσεις, απειλές, προχωρούν σε απανωτές συνεδριάσεις Συλλόγων Διδασκόντων επιμένοντας να αγανακτήσουν τους συναδέλφους και να αποσπάσουν τη συγκατάθεσή τους κι ενίοτε το πετυχαίνουν. Άλλοι πάλι προχωρούν σε ανάθεση παρά την αντίθετη στάση των συναδέλφων, είτε εκφρασμένη με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων την οποία παραβιάζει ο/η διευθυντής/ντρια είτε μην αφήνοντας να καταγραφεί σε πρακτικό η απόφαση αυτή (γιατί άραγε;). Μερικοί έφτασαν στο σημείο να τα κάνουν όλα αυτά και όταν κατάφεραν να περάσουν το δικό τους, για να έχουν και την έξωθεν καλή μαρτυρία, ζήτησαν από τους συναδέλφους να υπογράψουν ότι αυτοί ήθελαν την ανάθεση!!!

Δυστυχώς ήταν πολλοί οι διευθυντές/ντριες που χρησιμοποίησαν όλες ή μέρος των παραπάνω τακτικών και έχουν καταγραφεί στη συνείδηση των συναδέλφων για την απαράδεκτη στάση τους και φυσικά όχι μόνο των συναδέλφων του σχολείου τους, αφού γίνονται όλα γνωστά σε όλους μας! 

Εκείνοι όμως που ξεπέρασαν κάθε «εμπόδιο» και έφτασαν στον τέλος μη σεβόμενοι τις αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων, ανεβάζοντας ό,τι θέλουν και κάνοντας και ανάθεση (που πάντα δεν έγραφε ανάθεση για ευνόητους λόγους!) ήταν οι διευθυντές/ντριες των παρακάτω Δημοτικών: 10ου και 1ου Βύρωνα, 2ου Καισαριανής, 9ου Αθηνών, 2ου Ειδικού Αθηνών (ΕΛΕΠΑΠ). Τους καταγγέλλουμε! Όπως καταγγέλλουμε και όσους χρησιμοποίησαν τις παραπάνω μεθόδους αλλά σκόνταψαν στην αντίσταση των συναδέλφων και δεν τα κατάφεραν να φτάσουν στο τέλος, έδειξαν όμως με ποιον είναι.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Γίνεται πλέον όλο και πιο ξεκάθαρο ότι η μόνη απάντηση ενάντια στην οποιαδήποτε προσπάθεια παρεμπόδισης της αγωνιστικής έκφρασης του κλάδου, απέναντι στους νόμους 4692/20, 4823/21 και τις μετέπειτα εγκυκλίους, οι οποίοι προωθούν το αυτονομημένο - κατηγοριοποιημένο σχολείο στην υπηρεσία της αγοράς, είναι  η  επαναπροκήρυξη της απεργίας - αποχής από κάθε διαδικασία αξιολόγησης η οποία αποδείχτηκε ότι ενώνει τους συναδέλφους. Καλούμε το Δ.Σ. της ΔΟΕ να προχωρήσει στην επαναπροκήρυξη τώρα.

Καλούμε τους συναδέλφους να ενημερώνουν το Δ.Σ. του Συλλόγου μας για κάθε ζήτημα, να καταγγέλλουν κάθε αυθαιρεσία και προσπάθεια τρομοκράτησής τους, να επιμένουν να καταγράφονται οι αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων τους και να μην υποκύπτουν στις πιέσεις και σε τέτοιες τακτικές!

Συναδέλφισσες/οι, είμαστε ήδη νικητές, καταφέραμε πολλά ως τώρα και θα συνεχίσουμε, συσπειρωμένοι στον Σύλλογό μας, το Σωματείο μας. Ο δρόμος ενάντια στις προωθούμενες αντιδραστικές αλλαγές στην εκπαίδευση με εργαλείο την αξιολόγηση είναι μακρύς, είμαστε ακόμα στην αρχή και θα τον βαδίσουμε και πάλι νικηφόρα, βάζοντας στο περιθώριο τις δυνάμεις και αυτούς που μας βάζουν εμπόδια!

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ερωτήσεις και απαντήσεις για το Γραπτό Διαγωνισμό ΑΣΕΠ

ΌΛΑ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΔΕΚΤΑ στο Πανελλήνιο Γραπτό Διαγωνισμό ΑΣΕΠ - Αιτήσεις Εδώ

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Tο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ που μοριοδοτεί και στους 2 ΠΙΝΑΚΕΣ

Παν.Πατρών: Υποτροφίες σε Μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής και Διαπολιτισμικής - Αιτήσεις μέσω alfavita.gr

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

Απαραίτητο τυπικό προσόν ECDL - Πιστοποίηση Υπολογιστών μόνο με 95 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

ΣΙΡΟΠΙ
Σοκαριστικό! Σιρόπι για τον βήχα ενδέχεται να συνδέεται με τον θάνατο δεκάδων παιδιών
Ο αριθμός των θανάτων ανέρχεται σε 66, ανακοίνωσε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ)
Σοκαριστικό! Σιρόπι για τον βήχα ενδέχεται να συνδέεται με τον θάνατο δεκάδων παιδιών
Clumsies
Ποια είναι τα τρία ελληνικά μπαρ που περιλαμβάνονται στα 50 καλύτερα του κόσμου
Από τα τρία αυτά μπαρ, τα δύο εξ αυτών ήταν στη συγκεκριμένη λίστα ουκ ολίγες φορές, ενώ ένα πέτυχε τη συγκεκριμένη διάκριση για πρώτη φορά φέτος.
Ποια είναι τα τρία ελληνικά μπαρ που περιλαμβάνονται στα 50 καλύτερα του κόσμου
ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟ
Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου: Εντυπωσιακή εικόνα- Ιστορική λήψη από το διάστημα
Η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου (Χαρίλαος Τρικούπης) έχει μήκος 2.833 μέτρα και φαίνεται ξεκάθαρα από τον δορυφόρο, αν σκεφτεί κανείς ότι είναι κολοσσιαία...
Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου: Εντυπωσιακή εικόνα- Ιστορική λήψη από το διάστημα
dimosio
Πότε κερδίζουν 1 έτος βαθμολογικής προαγωγής οι Δημόσιοι υπάλληλοι (Εγκύκλιος)
Διευκρινιστική εγκύκλιος του Υπουργείο Εσωτερικών για τη βαθμολογική προαγωγή των Δημοσίων υπαλλήλων κατά ένα έτος κατόπιν αξιολόγησης
Πότε κερδίζουν 1 έτος βαθμολογικής προαγωγής οι Δημόσιοι υπάλληλοι (Εγκύκλιος)