Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Μία ακόμα μεγάλη αναγνώριση για το επιστημονικό δυναμικό του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, όπου πολλές Καθηγήτριες και Καθηγητές του συγκαταλέγονται ανάμεσα στους κορυφαίους παγκοσμίως

Η αξιολόγηση των καθηγητών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών προέκυψε από την έρευνα «Updated science-wide author databases of standardized citation indicators» 2020, που δημοσιεύτηκε από ομάδα Καθηγητών του Stanford University της Αμερικής και αναφέρεται στους κορυφαίους επιστήμονες βάσει του επιστημονικού τους έργου για το 2020.

Η μελέτη βασίστηκε στις αναφορές σύμφωνα με τη βάση δεδομένων Scopus σε ένα σύνολο 22 επιστημονικών πεδίων και 176 υποπεδίων και αξιολογήθηκαν 190.063 ερευνητές.

Οι 11 ερευνητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που συμπεριλαμβάνονται στη λίστα με τους κορυφαίους επιστήμονες για το έτος 2020 είναι:

1. Καρλής Δημήτριος,
  2. Τίτσιας Μιχαήλ,
  3. Σπινέλλης Διομήδης,
  4. Σκαρμέας Διονύσιος,
  5. Βακόλα Μαρία,
  6. Ταραντίλης Χρήστος,
  7. Ντζούφρας Ιωάννης,
  8. Κουτσόπουλος Ιορδάνης,
  9. Γκρίτζαλης Δημήτριος,
  10. Φωτίου Νίκος, και
  11. Σύρης Βασίλειος.

Στη λίστα επίσης με τους 186.177 κορυφαίους ερευνητές που αξιολογήθηκαν με βάσει το σύνολο του ερευνητικού τους έργου έως και το 2020 το ΟΠΑ έχει 12 μέλη ΔΕΠ: Σπινέλλης Διομήδης, Καρλής Δημήτριος, Ξεπαπαδέας Αναστάσιος, Ταραντίλης Χρήστος, Κουτσόπουλος Ιορδάνης, Καβουσανός Μανώλης, Τίτσιας Μιχαήλ, Γκρίτζαλης Δημήτριος, Σύρης Βασίλειος, Τουμπής Σταύρος, Καλογεράκη Βάνα, και Πολύζος Γεώργιος.

Σχολιάζοντας το γεγονός, ο Πρύτανης του ΟΠΑ, Καθηγητής Δημήτρης Μπουραντώνης, δήλωσε: «Οι σημαντικές μας διακρίσεις, και η εστίαση της ακαδημαϊκής κοινότητας στην εξωστρέφεια και στην διεθνοποίηση, υποστηρίζονται από τις υψηλές  δυνατότητες των επιστημόνων μας και το σημαντικό ερευνητικό έργο που παραγάγουμε στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Θα ήθελα να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια στις Καθηγήτριες και τους Καθηγητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για τη σημαντική συνεισφορά τους στην έρευνα και στη δημιουργία πρωτότυπης επιστημονικής γνώσης».

Πώς θα πάρεις το άγνωστο Επίδομα 244,35 ευρώ με 3 δικαιολογητικά